שרשור שנה טובה....

רפי35

New member
שרשור שנה טובה....

שנה טובה לכולם, שנה מבורכת של בריאות והצלחה שנה בה נזכה ליצור בעצמנו וכמובן להנות מיצירותיהם של עמיר ואבי. שנה של פגישות והופעות ושנה של בשורות טובות. תשע"א - תהיה שנה עם אהבה... חג שמח, רפי
 

amirfreak

New member
שנה טובה לכל חברי הפורום!!!!!! ../images/Emo24.gif

כמו שנאמר מקודם-שנמשיך לזכות לשמוע את קולם הנפלא של בית האחים למשפחת בניון, ושתהיה שנה טובה הן לזמרים המוצלחים והם למאזינים האדוקים
 

odery

New member
גמלי גמלי יש ראשי תיבות

תהא שנתם (של) עמיר (ו) אבי שבעזרת ה' יפתחו סכרים וכל המניעות יעלמו שברכה והצלחה יהיו נחלת כולנו שנזכה לראות בעין את טוב ה'. שנה טובה כולם.
 

leka27

New member
שנה טובה לכולם!

שתהיה בע"ה שנה שהטוב שבה גלוי, שנה מלאת ברכה, בריאות ושמחה, שתפילותינו יתקבלו ברצון ונזכה בקרוב לגאולה שלימה. כתיבה וחתימה טובה!
 

ליטל149

New member
שנה טובה ומבורכת לכל חברי הפורום המקסים../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 

הגורר 98

New member
שנה טובה שנה של אור

אמן שהשנה הבאה עלינו לטובה תהיה שנת צמיחה מבורכת בגשמים ובמעשים טובים ושייתקים בכולנו הפסוק החשוב ואהבת לרעך כמוך בקיצור שתהיה אחלה שנה מלאה בדבש
 
למעלה