שרשור של שרשורים בנושא מפלגת שינוי

man15

New member
שינוי שוב עולה בסקרים ...

אז למה שלא תממכו בהם וזהו ?! ?! ?! הדיעות שלהם הם הדיעות או הם הדברים שהמדינה שלנו צריכה ... אתם יודעים את זה ואני יודע את זה ... אז עכשיו אנחנו כבר מקבלים 17 מנדטים עלייה של 3 מנדטים ... מה-14 פעם קודמת.
 

banana republic

New member
צריכה עזרה

שלום אני צריכה עזרה,רציתי לשאול אולי מישהו כאן יודע מה אמר בדיוק טומי לפיד על עדות המזרח או כל ביטוי גזעני שהוא אמר... זה יעזור לי מאוד תודה מראש! עלו והגשימו
 
שינוי היא מפלגה ימנית,

קפיטליסטית, תומכת שרון, גזענית, שוביניסטית, הומופובית ועם היושב ראש ההכי אנטי שיש. היא כמו ש"ס והליכוד, כשאנשים נסחבים אחריה והם אפילו לא קראו את המצע ולא יודעים באמת מה דעותיה. הם כל הזמן מדברים נגד החרידים אבל עד עכשיו לא עשו שום דבר נגדם ואפילו העבירו את התקציב שנותן מיליארדים לחרידים ולהתנחלויות. אנשים, תפתחו ת´עיניים ותסתכלו למה אתם הולכים להצביע. מרצ היא התקווה האחרונה שלנו ואין ספק בכך. היא עשתה כל כך הרבה בשביל כולנו בכנסת ה-15 עם 10 חכ"ים. תחשבו מה היא תעשה עם לפחות 15.
 
אני יודע שלא!

שינוי היא אחת המפלגות שהמדינה הזאת לא צריכה! מפלגה צבועה מפלגה קפיטליסטית ומפלגה אנטי חברתית מוצהרת. שינוי מסוכנת למדינה ומסוכנת לחברה בארץ. ממליץ לך לקרוא את המאמרים בוואלה על שינוי. ואני ממליץ לך בכלל לקרוא את המצע המלא שלהם, אולי תשנה את דעתך. ואם קראת את המצע המלא שלהם אולי תואיל בטובך לכתוב לנו כאן דברים חשובים בעד ונגד המצע של שינוי. מאמר רביעי מוואלה
 
"תיק טומי"

"אני לא יודע מאיפה נולד המספר 200 אלף נשים מוכות, אולי איזה סוציולוג שמע שכן מכה את אשתו בטוסיק." טומי לפיד על נשים מוכות "שמעתי שיר עם סלסולים, שרים בערבית ומדברים ברקע על טול כרם, אז אמרתי: לא אנחנו כבשנו את טול כרם, טול כרם כבשה אותנו..." טומי לפיד על עמיר בניון "הייתי מגביל את מספר הסטודנטים המתקבלים לאוניברסיטאות ע"י הכבדה על תנאי הקבלה." טומי לפיד על העתיד שלכם "קשה לי להשתחרר מהרושם שחבורה של נודניקים בלתי נלאים הכריזה, בשם האקולוגיה, מלחמת חורמה נגד האנושות." טומי לפיד הירוק "יש קבוצה ראדיקלית של הומואים ולסביות...הם דוחפים את איברי המין שלהם מתחת לאפו של האזרח...הם קורבנות מקצועיים המשתינים על כולנו." טומי לפיד הליברלי * כל הציטוטים לקוחים מספרו של לפיד "עוד אני מדבר" ומראיון בגלי צה"ל. ניתן למצוא עוד הרבה ציטוטים והתפרצויות גזעניות משלל הופעותיו בתוכנית "פופוליטיקה" אם משהו צריך פה שינוי זה הפה של לפיד!
 
1000 קורבנות אוסלו מודים למרצ../images/Emo70.gif

אתה מוכן להסביר לנו מהם חרידים? זה חיה קטנה? אני מכיר את החרדים אבל על חרידים עוד לא שמעתי... בינתיים כל ההודעה שלך מראה שהיחיד שלא קורא ולא מתעניין זה אתה. בשרשור הזה מופיעות הודעות המראות בפירוש ש: א. שינוי איננה הומופובית אלא להיפך (וגם נציגי הקהילה ההומולסבית מסכימים עם הקביעה אז מי אתה שתצעק שטויות?) ב. שינוי איננה גזענית. זה מה שתועמלני מרצ מנסים לטפול עליה. האמת כבר הוכחה מזמן וראינו שמרצ הוציאו מהקשרם את כל ציטוטי לפיד. ג. שינוי הצביעו בעד התקציב מתוך אחריות בניגוד למרצ שתמורת הישג תעמולתי הסכימו להקריב את כלכלת המדינה ד. אתה צריך להבין שמפלגה היא לא בן אדם אחד כמו שיוסי שריד הוא לא מרצ וששרון הוא לא הליכוד. הם בסך הכל ראשי המפלגות. כל מה שהראית בהודעה שלך זה אחד מהשניים: או שאין לך ידע בנושא ואתה מפגין בורותך ברבים או שיש לך ידע ואתה מעדיף להתעלם ממנו ולשקר משיקולי תעמולה. בכל מקרה יצאת כזה קטן.
 
אני כתבתי הודעה כנושא חדש כי

מישהי/מישהו מהפורום הזה ביקש/ה ממני לכתוב משהו נגד שינוי. לפיד תומך בכישלון אריק שרון וזה מה שמצביע שהוא ימין. אני אתאיסט ונגד כיבוש הדת על המדינה אבל מרצ פועלת להפרדת הדת מהמדינה ועוד הרבה מאוד נושאים חשובים אחרים. שינוי לא יכולה להתמקד על הנושא היחידי שהיא נלחמת עליו. מה שינוי עשתה? יוסי שריד היה אחד שרי החינוך ההכי טובים שהיו אי-פעם. צירפתי לך חומר לקרוא.
 
מישהו בקש ממך לכתוב נגד שינוי../images/Emo35.gif

איזה תת רמה זה. מישהו פה ראה מידע אמיתי על שינוי שמראה שחס וחלילה שינוי הם מפלגה טובה וחשובה ונורא נלחץ אז הוא קרא לך כי הוא ידע שאתה יודע לכתוב קישקושים ושטויות במהירות גדולה. אתה לא מבין משהו בסיסי - אם אתה רוצה להלל את מפלגת מרצ ולסגוד לאליליה שריד וגלאון אתה מוזמן לעשות זאת אבל שאתה משמיץ את שינוי כדי להלל אותם אתה יוצא תועמלן קטן ועלוב. שינוי מתמקד בהרבה מאד נושאים ורק 20% מהצעות החוק שלה היו בנושאי דת ומדינה. אם היית טורח לקרוא את הצעות החוק שהועלו כאן לפורום היית יודע שאתה טועה אבל האמת כמובן ממש לא מעניינת אותך - מעניין אותך רק לחזור אלף פעם על אותו משפט שיקרי. ולגבי המודעה מטומטמת שצירפת - כל הציטוטים האלה הוצאו מהקשרם. עובדה היא שאפילו עיתון הארץ פירסמו הודעה בה מובהר שהדברים הוצאו מהקשרם. אבל אל תפסיק לרגע - כמו הדר שטירמר ככה גם מרצ - בתעמולה תנצחו
 
שינוי היא מפלגה לעשירים.

היא קפיטליסטית ולא איכפת לה מהשכבות החלשות שהכי צריך לעזור להן. האם אתם מספיק עשירים כדי להצביע שינוי?
 
אתה רובוט או בן אדם?

אתה כל הזמן יורה סיסמאות שלא קשורות בלירה למה שמדברים איתך. אתה על סמים או סתם ללא יכולת חשיבה מינימלית?
 

bogz

New member
לדעתי מרצ הפסידו

כמה וכמה קולות אחרי שאנשים גילו איך הם סילפו את הדברים של ליפד והוציאו את דבריו מהקשרם לחלוטין, אני יודע שאם לי הייתה זכות הצבעה (עד עכשיו הייתי די בטוח שהייתי מצביע מרצ) הייתי שוקל להצביע לעבודה.
 
בשירשור של השבלול יש את כל הסיבות

בניגוד לתדמית שמרצ מנסה לצייר לשינוי שינוי דואגת גם לחלשים, דואגת לחיילים ולמילואימניקים, דואגת למי שהממסד הרבני מתאכזר אליו כגון עולים חדשים ופסולי חיתון, דואגת להפרטה של גופים מנוונים, דואגת להגברת הצמיחה הכלכלית באמצעות הקלה בנטל המס, דואגת לגיוס החרדים, נוקטת בקו מדיני מאוזן בין האגרסיביות של הימין לעיוורון של השמאל, דואגת להחדרת מקצועות ליבה למערכת החינוך (מתמטיקה,אנגלית ואזרחות) גם לחרדים ועוד ועוד ועוד...
 
תפסיק להתחמק ולהסית ותתחיל לענות...

זה רק אני או שכול שאלה שאתה נשאל אתה ישר עונה בהפוכה על מרצ(ומסית קצת בדרך..) או מפנה אנשים להודעות אחרות שכוללות רק שורה של הצעות חוק ללא פרשנויות וכוו..
 
אתה משדבר שטויות בלי לחשוב

הוא שאל מה שינוי עשתה בכנסת אז הפנתי אותו לשירשור שבו יש את פעילות שינוי בכנסת - מה נראה לך לא הגיוני?
 
*

ראיתי את הפלאייר של מרצ עם כל הציטוטים של טומי לפיד, לא ידעתי שהוא כזה שמרן קיצוני עד כה. אם אתה טוען שהדברים הוצאו מהקשרם ושאפילו בהארץ כתתבו על כך אני מבקש ממך להסביר ולהביא עובדות, יכול להיות שאתה צודק... על אף זאת, העמדות של שינוי דיי ידועות. הם מנופפים בדגל הכפייה הדתית במצע שלהם, הם מתנגדים לתופעת ההומוסקסואליות, הם שונאים את העניים ולא מוכנים לעזור להם. חוצמזה אם קוראים את הסטטיסטיקה של הכנסת ה-15 רואים ששינוי נכחה בהרבה הצבעות ושיהודית נאות היא מס´ 2 ברשימת המחוקקים בכנסת הנ"ל אולם ברוב ההצבעות ששינוי נכחה היא בחרה להימנע, כך שהיא לא באמת השפיעה.
 

adiya-nahariya

New member
טעות, אחר, טעות, עם קצת אמת.

הדברים הוצאו מהקדם, תוכל לקרוא את דבריו של טומי בציטוט של "X", בנוסף תוכל לקרוא את הספר של טומי, שרבים מן הדברים הוצאו ממנו, וכך למצוא את הקטע ככלותו ולא מקוצץ וערוך. שינוי אכן הניפה את דגל המאבק בכפייה הדתית. הגיע הזמן שמישהו יעשה זאת ברצינות. התנגדות לתופעת ההומוסקסואליות?!?!!? מאיפה המצאת את זה, שינוי היא אחת מתוך ארבע המפלגות היחידות שמתייחסות לנושא, ואחת היחידות שמפרטת מה בכוונתה לעשות מעבר להשווית זכויותיהם. שונאים את העניים? נו באמת. זה לא כזה כבוד גדול לנופף בסיסמאות שווא תחת מסווה של "טענה". שינוי אכן נכחה ברוב ההצבעות, ויהודית נאות היא אכן מס´ 2 ברשימה, אך האמרה לגביי הימנעות מגמתית איננה נכונה. תוכל להתעדכן בנושא באתר הכנסת. סוף שבוע רגוע.
 
למעלה