שרשור שאלות ותשובות (???)

EizoTop

New member
לכל מי שלא הפועל ב"ש אני קורא הגועל ../images/Emo3.gif

נתראה בליגת העל בעזרת השם... לצערכם ערן לוי לא ישאר...הוא ילך בעקבות הכסף ויעשה את הטעות של החיים שלו... LETS GO LAKERS!
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כלכלית זה משתלם אני חושב

אבל איכות השידור לא מדהימה ואתה צריך לחשב טוב ורוחב פס גדול של אינטרנט כדי לראות כמו שצריך ואפילו אז יש להם לא מעט תקלות. אני חושב שהעלות לפלייאוף היא בערך 40$ או משהו כזה אבל כיוון שבערוץ הספורט ישדרו את כל הגמרים האיזוריים ואת הגמר זה נראה לי מיותר לשלם סכום כזה.
 

go lakers go

New member
../images/Emo13.gif תקנה כבר מחשב נורמלי וLCD

האיכות מעולה ! איכות של HD . ופס רוחב של 2.5 מספיק בהחלט . העלות היא 113 לכל הפלייאוף בצפיה במחשב או בחיבור טלויזיה רגילה , 151 לחיבור לטלויזית LCD .
 

asko3

New member
איזה שטויות אתה מדבר

ערוץ הספורט משדר nba כבר מעל ל15 שנה אז כל שנה הם הפסידו כסף ופתאום החליטו די?? אל תנסה להצדיק אותם ערוץ הספורט כל מה שמעניין אותו זה כדורגל ואם אתה יכול לחיות אם זה אז שיהיה לך בכיף אבל אל תבלבל תמוח
 

rapgamer4ever

New member
פאק איט

לא מתאימה לי ההתנשאות שלך, אין לך מושג מה אני יודע ואתה לא שווה תגובה. ובאמת שבא לי לענות לך באותו מטבע, אפילו לגרום לך להתעצבן. אני מתאפק.
 

go lakers go

New member
יובל יקר . שידורי ספורט זה כמו בחורה

אתה רוצה להנות תשלם. למה אתה נסער כל כך ? בסך הכל רשמתי שאין לך מושג בכלכלה .. גם לא טעיתי מסתבר. 1. אני אתחיל מסוף ההודעה שלך . אף אחד כאן במדיה הזאת לא יכול לעצבן אותי . לא אתה , ולא אחרים שניסו לפניך . גם אם הלייקרס יעופו סיבוב ראשון העונה , וגם אם הם יפסידו בבאזר ביטר במשחק 7 בגמר הNBA אני לא אתעצבן . תרד מהעניין הזה של לעצבן אותי. 2."אתה לא שווה תגובה" . אבל הגבת . אז מה זה אומר עליך ? שלא הצלחת להתאפק , שאתה נסער . חבל . 3."אין לך מושג מה אני יודע" . אתה צודק . אני יודע עליך מה שאתה רצית שידעו . מכיוון שרשמת לי בעבר ואני מצטט " אני דווקא מבין בכלכלה" ומאידך כתבת היום 3 הודעות שהסתכמו בעוד ציטוט שלך "אני באמת לא מבין בכלכלה" , אז מסתבר שצדקתי. 4.אין דבר כזה "לקוח NBA". יש דבר כזה "לקוח ערוץ" - עוד ציטוט שלך מהיום . אנשים לקוחות של ערוץ בשל התוכן שלו ! אני משלם לצארלטון 40 שקל בחודש רק בגלל מכבי חיפה(כדורגל אנגלי אני יכול לראות בנט , כדורגל ישראלי לא ) . למה ? כי כרטיס 90 שקל + שווארמה חאזן 30 שקל + 20 שקל דלק - סה'כ 140 שקל . אני מעדיף לשלם 40 שקל בחודש ולראות ת'משחק בסלון כל שבת עם התנור או המזגן . למשחקי עונה אני הולך . תוציא את התוכן של מכבי חיפה מצרלטון והם הפסידו אותי בתור לקוח . אותו דבר לגבי כל תוכן בערוץ . תוציא היום מערוץ 5 את ליגת האלופות פלוס הליגה הספרדית ותעביר אותם לצארלטון , אני מתחייב שתוך יום 80 אחוז מלקוחות ערוץ 5 עוברים לצרלטון . במיידי . אין דבר כזה לקוח ערוץ . יש דבר כזה לקוח תוכן של הערוץ ! צארלטון לא התחייבה בפני לשדר NBA . היא התחייבה בפני לשדר כדורגל ישראלי ואנגלי .כרגע הם מנסים להגדיל את מספר הלקוחות שלהם דרך שילוב של יורוליג וNBA . אם הם יראו שינוי במספר הלקוחות בחודשיים הקרובים צארלטון ימשיכו לקנות תוכן NBA . אם לא יהיה שינוי במספר הלקוחות הם יפסיקו לשדר NBA בכלל ! למה להם לשלם זכויות שידור של NBA אם הם לא התחייבו לזה , ולקוחות של כדורסל לא יתחברו אליהם ? 5.ואנשים שלא משלמים... נדפקים מאלה שכן. אני מניח שגם שאני קונה דיסק מקורי של אהוד בנאי אני דופק אותך כי אתה מוריד אותו מהאימיול ?! אה ? 6.הסיבה היחידה שהגבת ב2 שורות ללא תוכן למקור ההודעה המקורית היא כי אין לך באמת מה לענות . אתה יודע שטעית . רק הסופראגו שלך מסרב להכיר בכך . תתקדם הלאה . אותי לא תצליח לעצבן . מקסימום להצחיק
 

shaharha12345

New member
אתה חייב להפסיק עם זה...

אתה פשוט חייב להפסיק עם צורת הדיבור הזאת לאנשים כאן בפורום. אתה בטוח שאתה יותר טוב מכולם בהרבה נושאים וזה ממש לא נכון,מה שבסוף מוביל לריב ואתה עוזב את הפורום וחוזר אח"כ כמו שקרה פעם שעברה.. אנחנו לא חברים שלך או עבדים שלך שנשא עלינו בצורה הזאת, זה לא מתאים כאן לאף אחד(נראה לי..) אז כדאי שתתחיל להתאים את עצמך לסגנון הדיבור כאן של כולם, כמו שאתה לא רוצה התנשאות ממני עליך ככה אני מצפה שלא תתנשא עלי ועל אף אחד אחר בפורום. "הסיבה היחידה שהגבת ב2 שורות ללא תוכן למקור ההודעה המקורית היא כי אין לך באמת מה לענות . אתה יודע שטעית . רק הסופראגו שלך מסרב להכיר בכך . תתקדם הלאה . אותי לא תצליח לעצבן . מקסימום להצחיק" זה לא התנשאות על ראמפה? יאללה תתבגר ותתחיל לדבר עם כולם בשפה נעימה
 

go lakers go

New member
חח. תתקדם גם אתה הלאה .

לא מעניין אותי מה אתה או אחרים חושבים עלי כאן . אני אומר את דעתי . וכן , אף אחד לא יכול לעצבן אותי כאן . גם אם נורא תשתדלו.
 

gambit forever

New member
מסתבר שבשווארמה חאזן לא רק מוכרים בשר חמור

אלא גם אוכלים שם חמורים (אני מקווה שאתה לא מתעצבן, סתם ניסיתי להצחיק...). המונח "סופראגו" הוא מונח פסיכואנליטי המתייחס למנגנון נפשי היוצר בבן אדם עכבות ומונע ממנו לפעול על פי יצרי המין והאלימות הטבועים בו מלידה (ה"איד"). אין בין השימוש שלך במושג לבין משמעותו האמיתית דבר וחצי דבר. אני מציע שלא תשתמש במושגים שאין לך מושג מה משמעותם. אתה עצמך העדת ש"אני לעומתך לא רושם או אומר את דעתי בעניינים שאני לא מבין בהם ." מסתבר שגם אתה טועה ומטעה. אתה לא יכול להיות "לקוח של תוכן ערוץ", ברגע שאתה רוכש את הערוץ אתה לקוח שלו והערוץ הוא זה שמחליט על התוכן. צ'ארלטון התחייבו בפניך לשדר כדורגל ישראלי ואנגלי? זה כתוב בחוזה ההתקשרות? אם לא, מה שונה ההתחייבות שלהם לשדר כדרוגל ישראלי ואנגלי מההתחייבות שלהם לשדר כדורסל מה-NBA ומהיורוליג? מרגע שהם מתחילים לשדר כדורסל יש להם "התחייבות" זהה להמשיך בשידורי הכדורסל כמו ה"התחייבות" שלהם להמשיך בשידורי הכדורגל. זה טוב ויפה שצ'ארלטון מיתגו את עצמם בתחילה בתור הערוצים שמשדרים כדורגל ישראלי ואנגלי, אך מרגע שהם התחילו לשדר כדורסל יש להם מיתוג (לטוב ולרע) של ערוצים שמשדרים גם כדרוסל. אתה העדת שאתה מבין בכלכלה, אז אני מניח שאתה מכיר את המושג "קהל יעד שבוי", אמנם המקרה של לקוחות ה-NBA והספורט מעט שונה (יש עוד אפשרויות זניחות לראות NBA, אבל הן פחות נגישות) אבל בכל זאת אני אמשיך עם הדוגמה. ברגע שיש לך "קהל יעד שבוי" אתה יכול לתת את השירותים שלך ביוקר ובאיכות נמוכה, כל עוד יש פראיירים שמשלמים על זה. דוגמה טובה היא משחקי הכדורגל בארץ, הכדורגל משוחק בצורה פחדנית, האיצטדיונים במצב מחפיר, והרמה ברצפה, אבל כל עוד יש לקוחות פראיירים שמגיעים לאצטדיונים ("קהל שבוי" - כי לצערנו אין אפשרות אחרת לראות כדורגל חי בארץ חוץ מכדורגל ישראלי...) ההתאחדות והקבוצות לא ישנו את רמת ואיכות הכדורגל ורמת ואיכות האצטדיונים. אגב אני לא מבין בכלכלה, כנראה בגלל שאני לא חושב שמישהו באמת יכול להבין בכלכלה (כלכלה מניחה שבני אדם הם יצורים לוגיים, טענה מופרכת ביותר ובלתי-לוגית בעליל כיוון שבני אדם הם יצורים די טיפשים, עובדה- הם עדיין הולכים לראות כדורגל ישראלי...).
 

go lakers go

New member
הכוונה הייתה לאגוטריפ

התבלבלתי בגלל השעה המוקדמת ורק התעוררתי .שראיתי זה היה כבר מאוחר אבל לא חשתי צורך לשנות מסופראגו לאגו טריפ .אני לא קרמר . מי שהיה צריך להבין הבין. להסביר לך מה זה אגוטריפ ?! לגבי כל יתר מה שכתבת . צרלטון לא מחוייב לי לNBA גם עכשיו . למה ? כי הוא הוסיף תוכן אבל לא העלה עלויות ! אני משלם אותו מחיר אבל מקבל בונוס משחק NBA . הוא יכול להפסיק מיום ראשון הבא לשדר משחק ואני לא אוכל לבוא אליו בטענות . אם הוא יפסיק לשדר לי מכבי חיפה זו הפרה של חוזה ! כי לזה הוא התחייב ! ובמקרה הכי רע ההתחייבות היא חודשית לא שנתית , יכול להתנתק כל יום. לגבי כדורגל ישראלי . אני מסכים איתך . הרמה עלובה והמתקנים עלובים עוד יותר . בגלל זה אני משלם לצארלטון 40 שקל בחודש לכל המשחקים ולא הולך למשחק אחד ומשלם 150 שקל . מישהו הכריח אותך לשלם להם על כדורגל ישראלי ?! אתה בא אלי בטענה שאני משלם 40 שקל בחודש בשביל לראות 4 משחקים של הקבוצה שלי ?! חמורים ? חח . גם להצחיק אתה לא יודע . אבל יופי שניסית . מסתבר שלא כל מי שמשחק שחמט ניתן לקטלג אותו כאינטיליגנט . NEXT
 

go lakers go

New member
אגב חמורים

אתה כמו הרבה אחרים נפלת שבי ודעות קדומות .חמור אומנם מיוחס בעבר כחיה מטומטמת , אבל בדיעבד , ולאור הרבה מחקרים שנערכו בעשורים האחרונים מתברר שחמור זו חיה חכמה ! חכמה מאוד אפילו . ואגב שחמט . אם אתה באזור חיפה , אני מזמין אותך למשחק שחמט . אני מוכן גם להתערב איתך ( על מה שתרצה ) שאני נותן לך שחמט תוך גג 10 דקות . ואז אתה תראה שגם אוהד כדורגל "טיפש" כהגדרתך מנצח בקלילות ותוך דקות ספורות , "אינטיליגנט" שחמט שכמוך .
 

gambit forever

New member
אין צורך להסביר לי מה זה אגוטריפ

אני יודע את המשמעות, תודה. מעניין אותי האם ההתחייבות של צ'ארלטון לשדר את מכבי חיפה היא חלק מהחוזה שלך איתה? כלומר האם בפירוש כתוב בחוזה שהערוץ מחוייב לשדר את משחקיה של מכבי חיפה או לחלופין מחוייב לשדר את כל משחקי ליגת העל בכדורגל למעט המשחק המרכזי? כי אם לא, אז אין הבדל בין שידורי הכדורגל לשידורי הכדורסל (למעט ההבדל הכרונולוגי ששידורי הכדורגל קדמו לשידורי הכדורסל). השידורים של צ'ארלטון הם לא פר-משחק, פר-מפעל או פר-ענף, שידורי צ'ארלטון הם שידורי ספורט באופן כללי, וכמו שאם ערוץ הספורט יוסיף שידורי שחמט אני לא ארגיש שהוא הביא לי תוספת כך אני גם לא חושב שאתה צריך להרגיש לגבי שידורי ה-NBA. לצורך העניין תהיה אותה משמעות חוזית אם יפסיקו את שידורי ה-NBA או יפסיקו את שידורי הכדורגל. לגבי בדיחת החמורים, אני מתנצל אם זה העליב אותך או לא הצחיק אותך (למרות שלפי התגובה שלך "חחח" אני מניח שזה כן הצחיק אותך). לא טענתי לשנייה שחמור לא חכם, אמרתי רק שחמורים אוכלים ונאכלים בשווארמה חאזן, לא פחות ולא יותר. למרות שחמורים שאוכלים בשווארמה חאזן כנראה יחסית טיפשים, כי יש שמועה שהשווארמה שם עשויה מבשר חמורים. אף פעם לא הצגתי את עצמי בתור אינטיליגנט ודווקא להפך רמזתי שאני טיפש כשאר בני האדם (ואני בינתיים מגדיר את עצמי בתור בן אדם). גם אף פעם לא התייחסתי אליך בתור "אוהד כדורגל טיפש", אלא התייחסתי אליך בתור טיפש כשאר האנושות. אגב גם אף פעם לא טענתי שאני טוב בשח מט, למעשה אני ממש גרוע בשח מט לא מבדיל בין הצרחה לצרחה ובין גאמביט מלכים לגאמביט מלכות. כל הידע שלי כולו (בשח מט ומחוצה לו) מבוסס על ויקיפדיה. באופן כללי אתה מניח יותר מידי הנחות בלתי מבוססות.
 

go lakers go

New member
אז ככה

צארלטון משדר כדורגל ישראלי ואנגלי . זו ההתחייבות היחידה שלו כלפי הלקוחות .הם גם שידרו לפני חצי שנה כמה משחקי טניס של דודי סלע באיזה טורניר שהוא הצליח בענק , ומאז הם לא שידרו שום משחק שלו ! אלו תכני בונוס כמו הNBA כרגע והיורוליג . לגבי הכדורגל - כמובן שהם משדרים רק את המשחקים של הקבוצות הגדולות. בישראל זה מכבי חיפה , ביתר , הפועל ומכבי תל אביב , ונתניה . בליגה האנגלית אלו ארסנל צלסי ליברפול ומנצסטר . מאז שאני בצארלטון לא היה משחק של קבוצה גדולה שלא שודר ! ( בהנחה שהוא לא משודר בערוץ 10 כמשחק המרכזי ) . אותי מעניין רק חיפה ! מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה אני לא אראה גם שיש לי את המשחק חינם ( כי שילמתי על כל החבילה ) . אם אתה לא אוהד של הקבוצות הגדולות באנגליה או בישראל , למעשה אין לך מה לחפש בצארלטון . לדוגמה , אוהד של הכח רמת גן יראה רק משחקים שלה נגד הגדולות . הכח נגד מכבי פתח תקווה לא משודר בצארלטון .אין למשחק כזה רייטינג . אותו דבר לגבי הליגה האנגלית . אם אתה אוהד מנצסטר אתה תראה את כל המשחקים שלה . אם אתה אוהד פולהם , אתה תראה בערך 10 משחקים שלה ( 2 כפול המשחקים מול הגדולות ). הNBA הוא בונוס עבורי , אבל ניסיון שלהם למשוך קהל יעד חדש . קהל שהכדורגל לא מעניין אותו אבל כדורסל כן . אני לא מבין מה אתה מתקשה בלהבין את זה . היה לזה משמעות חוזית אם הם היו מוסיפים את המשחק NBA ומעלים ב10 שקל את העלות החודשית . כרגע אין שום שינוי בעלות החודשית , ככה שהם לא מחויבים להמשיך לשדר . אם וכאשר הם ידרשו ממני במקום 40 שקל 50 כי יש להם עלות חדשה של רכישת זכויות שידור של NBA ,רק אז הם יהיו מחויבים גם לNBA . לגבי בדיחת החמורים . זה לא הצחיק אותי כי כאמור חמור זה בעל חיים חכם והבדיחה שלך היתה אמורה כביכול להעליב אותי . למעשה הבקעת גול עצמי בבדיחה שלך . כי מי שמבין קצת יודע שהבדיחות על חמורים הן ישנות ולא רלוונטיות . חמור חיה חכמה . אגב , גם אם היית מספר בדיחה אחרת שכן היתה מצחיקה , הייתי צוחק ולא נעלב . אתה כנראה לא קורא אותי .אף אחד כאן לא יכול להליב אותי או לפגוע בי . רק אמא שלי יכולה . לדעתי היא לא גולשת בפורום תפוז ככה אין סיכוי שאעלב כאן ממישהו אי פעם .
 

gambit forever

New member
אני עדיין מנסה להבין מאיפה באה ההתחייבות הזו

של צ'ארלטון לשדר כדורגל אנגלי וישראלי, האם זה כתוב בתקנון החברה, בחוזה שחתמת איתם? איפה כתוב שההתחייבות של צ'ארלטון היא לשדר כדורגל אנגלי וישראלי? כל העניין עם הכדורגל האנגלי והישראלי זה עניין של מיתוג, וברגע שהצ'ארלטון התחילו לשדר כדורסל הם ממתגים את עצמם לטוב ולרע כערוצים שמשדרים גם כדורסל. לא מדובר בשידור חד פעמי אלא בשידורים רבים. נתתי קודם בתור דוגמא את ערוץ הספורט, אם ערוץ הספורט יוסיף שידור של איזו תחרות (כדורסל, כדורגל, טניס לא רלוונטי איזו תחרות) אני לא ארגיש שהם נותנים לי איזשהו בונוס, זה פשוט חלק מהשידורים שלהם. אותו הדבר בצ'ארלטון. לגבי העניין עם החמורים, אותי זה הצחיק וזה העיקר בעיני. אני אפסיק עם בדיחות החמורים ברשותך כי עלי זה כבר מתחיל להעיק, בדיחה מספרים פעם אחת ולפי התגובה שלך כנראה גם הפעם הזאת הייתה יותר מידי. אף פעם לא טענתי שחמור אינה חיה חכמה, ולהפך, היה אפילו חמור בתור ראש ממשלה.
 

go lakers go

New member
אם לא הבנת עד עכשיו אני כנראה לא אצליח להסביר

לך . צארלטון זה ערוץ ספורט ייחודי . הוא שונה בתכלית מערוץ 5 או כל ערוץ ספורט אחר שאתה מכיר . בפעם האחרונה ובקצרה . צרלטון זה פיני זהבי . פיני זהבי זה סופראייגנט באנגליה . הוא "גנב" מערוץ הספורט את הליגה האנגלית , ואת הכדורגל הישראלי , וגם את 2 המונדיאלים האחרונים. אין בצרלטון שום תכנים מעבר לזה .אין ! מדי פעם כדורגל דרום אמריקאי ( שם גם פיני זהבי חזק ) . כבר 3 או 4 שנים זה ככה . רק כדורגל ישראלי ואנגלי . מכיוון שאין לך את הערוץ אתה לא מצליח להבין את זה . אין להם תוכניות מקור כמו חדשות הספורט , חמישיות , או היציע המרכזי . הם משדרים רק כדורגל ישראלי ואנגלי ובלופ ( ישיר בשבת ראשון , כל יתר השבוע שידור חוזר )בימי שני עד שישי אין לי בכלל מה להיכנס לצארלטון כי הכל לופ . הNBA והיורוליג זה רק בחודשיים האחרונים , וזה ניסיון שלהם ליצור שוק חדש /לקוחות חדשים. אני / תום משלמים להם בכדי לראות את הקבוצות שלנו . אם צרלטון יפסיקו לשדר את ארסנל תום יתנתק . אם צרלטון יפסיקו לשדר את חיפה , אני אתנתק . אם עוד שבוע הם יפסיקו לשדר NBA אף אחד לא יזכור שהם שידרו חודשיים כדורסל - משחק בשבוע . לקוח של צארלטון זה מודל קלאסי של מכור כדורגל , גבר , שאוהד קבוצה גדולה בישראל או באנגליה . אם אין לך עניין בכדורגל ישראלי או אנגלי אין לך מה לחפש בצארלטון ! נקודה .
 

rapgamer4ever

New member
עצם העובדה שחפרת עכשיו רק כדי להמשיך להתגרות

מראה כמה אתה לא שווה תגובה. אם היה לך ביטחון במה שאתה אומר לא היית צריך לחזור על השטויות האלה שוב. אבל מספיק אנשים עושים עבודה טובה בלהראות לך את זה, אין צורך שאצטרף רק כדי שתמשיך להרחיב את המצב הדמיוני שיצרת ולהוסיף השוואות שלא קשורות לכלום. ולא תמיד צריך לשלם כדי להינות עם בחורה.
 

go lakers go

New member
אתה כבר מציין פעם שנייה שאני לא שווה תגובה

ואתה שוב מגיב ללא שום תוכן.כי כאמור אין לך מה לומר עניינית .גם ניר וגם כרמלו הסבירו לך , אתה פשוט מסרב להבין .אתה טועה וממשיך להתכחש.רשמתי לך תגובה עם 6 כוכביות , תנסה לענות על אחת מהן. אתה סתם צועק סרק סרק , אש אש . איך בשבקין מהישרדות אמר " שלחו אותי לקרב בלי מחסנית " . ככה אתה כרגע , אתה בקרב בלי תחמושת . אין לך מה לומר עניינית כי אתה טועה . אני חוזר על עצמי כי אתה לא מבין . בדרך כלל אחרי כמה פעמים , אני מתייאש ופשוט מפסיק לכתוב כאן . אני בטוח שבגילך היום (18) אתה יותר חכם ומשכיל מאשר היית בגיל 13 . אל תנסה להתמודד איתי בדברים שאין לך מושג בהם . אני כמעט כפול מגילך , וככה בערך גם הידע שלי ממך . אתה אולי לומד כלכלה בבית ספר כמו שאני למדתי בזמנו , אבל לי יש תואר ראשון מאונברסיטת חיפה , ותואר שני מהטכניון . מספר הקורסים והסימנריונים שעשיתי בכלכלה , סטטיסטיקה , כל סוגי הפסיכולגייה , פיזיקה ועוד ועוד הם בערך פי 5 מגילך . מה שאני שכחתי אתה עוד לא למדת ! תפנים את זה . נכון לא תמיד צריך לשלם כדי להנות עם בחורה . אני גם לא התכוונתי לשלם לבחורה על סקס . הכוונה שלי הייתה לקחת אותה למסעדה טובה , לצימר טוב , לסרט טוב , לפאב או למועדון טוב . כמובן שאפשר גם להנות איתה בית ולשחק איתה טאקי . דברים שעושים לך הנאה עולים כסף . ולסיום יובל . איזה איש טיפש אחד אלברט אינשטיין אמר פעם משפט . אני אצטט " כל טיפש יכול לדעת , הנקודה היא להבין " אתה לא טיפש , אבל אתה גם לא כל כך מבין .
 

rapgamer4ever

New member
פעם שלישית לא אציין, פעם שלישית אגיב

עד עכשיו עניתי לך שאתה לא שווה תגובה. אם זו תגובה ראויה בעיניך כנראה שיש לך בעיה. בזה שאני אומר שאתה לא שווה התייחסות שלי, אני לא ממש מחשיב את זה כהתייחסות. כי לא התייחסתי למה שאמרת, אלא בחרתי לא לרדת לרמה שלך. אבל עכשיו אני ארד. רצית התייחסות לנקודות שלך? הנה, נקודה נקודה: 1. כבר ראיתי שאתה מתעצבן פה, זה לא נורא להודות בזה בינך לבין עצמך. 2. עניתי כבר. להגיד לך שלא לכבוד שלי לענות לך זה לא בדיוק תגובה למה שאמרת. 3. "ואני לא באמת מבין בכלכלה, אבל אני מבין קצת.". אם אתה לא מסוגל להבין את הלוגיקה במשפט הזה אתה צריך לחזור הרבה אחורה, משהו נדפק אצלך מוקדם מאוד. בכלל, מכל מה שקראתי אותך בדיון הזה (ואני מודה שלא קראתי הכל) לא היה שום קשר בין מה שאמרת לבין כלכלה. רווחיות זה חיבור וחיסור, עדיין לא כלכלה. 4. אין דבר כזה "לקוח NBA", כי אם אני מתחייב לשלם לערוץ לתקופה מסוימת ובתקופה הזאת מבטלים את שידורי ה-NBA שלו אני עדיין מחויב לשלם. אתה משלם על הערוץ ולא על ה-NBA. אתה מתחייב לערוץ ולא לשידורי ה-NBA. אתה חזק בקטע של ציטוטים, אז בוא אני אצטט אותך: "צרלטון לא מחוייב לי לNBA גם עכשיו . למה ? כי הוא הוסיף תוכן אבל לא העלה עלויות ! אני משלם אותו מחיר אבל מקבל בונוס משחק NBA . הוא יכול להפסיק מיום ראשון הבא לשדר משחק ואני לא אוכל לבוא אליו בטענות .". נניח שעכשיו התחברתי לצ'רלטון, בשביל שידורי ה-NBA שהם כרגע עובדה בשטח ובשבילם אני מתחבר. אז צ'רלטון מבטלים את ה-NBA, הרי אמרת שאין עם זה שום בעיה ושום התחייבות. האם אני יכול לבטל את התשלום שלי לצ'רלטון בגלל זה? תענה ב"כן" ו"לא". שאלה שנייה- אם התשובה היא "לא", האם זה אומר שאני "לקוח ערוץ" או "לקוח NBA"? 5. אחת ההקבלות הכי מטומטמות שראיתי. ערוץ הספורט מפנה את ה-NBA לערוצים בתשלום במקום לשדר אותם בחינם! ב-5 גולד יש כל הזמן משחקי עבר ומשחקים קלאסיים שהיית מקבל בחינם אם לא היו כאלה שמשלמים לזה. האם היית מקבל בחינם דיסק של זמר אם אחרים לא היו קונים אותו? ואל תגיד לי שלא היית מקבל שידורים בחינם כי עובדה שקיבלנו שידורי NBA במשך כל השנים (חלק יותר וחלק פחות) והשנה לא קיבלנו. בדיוק בגלל זליגת התכנים לערוצים בתשלום, שיש אנשים שמשלמים להם ודופקים את הלא משלמים בכך שלא יוכלו לראות את זה בחינם. 6. כמו שכבר אמרו לך, אל תשתמש במונחים שאתה לא מכיר. כמו שכבר הראיתי לך, יש לי הרבה מה להגיד ואפילו לבטל את הטיעונים שלך כמעט לגמרי. ועכשיו, נפנה לתגובה הזאת. כמו שראית, עניתי לך עניינית. השרדות אני לא רואה אז צר לי אבל לא אוכל להתחבר עם דימוי נוסף. כן, היום בגיל 18 אני קצת יותר חכם ומשכיל מאשר בגיל 13. העניין הוא שגם בגיל 13 הייתי יותר חכם ממך, זאת הנקודה שאתה מתקשה להבין. הידע שלי בכלכלה לא מגיע משום בי"ס ומסתבר שהידע שלך, שאני מניח שהוא אכן גדול יותר משלי, עדיין לא הופך אותך לאינטיליגנט. גם אני לא חשבתי שבבחורה אתה מתכוון לזונה, אין לי מושג מה גרם לך לחשוב ככה. אמרתי שאתה לא תמיד חייב לשלם בשביל להינות, המרחק מפה ועד זנות הוא הדמיון הפורה שלך. ואפילו לא התכוונתי לשבת בבית ולשחק טאקי, זה שוב הדמיון שלך שמפנה אותך למקומות שלא חשבתי אעליהם לרגע. למיטב ידיעתי אני משלם על הטלוויזיה שלי ועל הכבלים שלי וערוץ הספורט שאמור לשדר בספורט כלול בתוכם. לפי הגישה שלך הטלוויזיה היא רהיט לקישוט ויש הצדקה לשלם תוספת לגמר ליגת אלופות, חדשות ערוץ 2 ואפילו הישרדות שלך. הציטוט שלך של איינשטיין מדהים בכמה שהוא מתאים. אני אמרתי: "הידע שלך, שאני מניח שהוא אכן גדול יותר משלי, עדיין לא הופך אותך לאינטיליגנט.". בעיניך נראה שכן, אתה הרי לא מפסיק לדבר על זה (ציטוטים יש בשפע). אז או שאתה לא מבין את המשפט שציטטת, או שיש פה בעיה עמוקה יותר של חוסר קשר ואפילו סתירה מוחלטת שהופכת למגוחכת כשהיא באה במסגרת חינוך או הטפה. אני מקווה בשבילך שזו שוב העייפות שגרמה לך לא לחשוב על מה שאתה אומר.
 

go lakers go

New member
טוב הגיע הזמן לסגור איתך פינה וסופית

1. אתה חשבת שראית אותי מתעצבן .שאני קורא אותך ואת אורן , לא רק שאני לא מתעצבן אלא אני מחייך ומצחקק . אתה חושב שאם אורן רושם קובי משתין במכנסיים זה מעצבן אותי ? חח . 2.שוב מניפולציה שלך . אם אתה לא מעוניין להגיב , אל תגיב . קראתי כאן חודשיים שטויות ולא הגבתי . לא רלוונטי בכלל הנקודה הזאת 3.יש עובדות . לפני חודשיים אתה ציינת " אני דווקא מבין בכלכלה " אתמול ציינת " אני לא מבין " . את החשבון נפש אתה צריך לעשות 4.אני כלקוח קיים או אתה כמצטרף חדש הן שתי סיטואציות שונות לחלוטין . אני לקוח קיים שלהם . אתה אם תצטרף לצארלטון על בסיס שידור של משחק אחד שבועי , כן תוכל לפנות אליהם בטענות אם יופסקו פתאום השידורים . לקוח ישן לא ! אלא אם יעלו את מחיר החבילה על רקע הוספת תכני שידור חדשים. לשאלתך התשובה כן . ההתחייבות היא לחודש מלא . אתה לא מתחייב לשנה , אתה מתחייב לחודש בחודשו . 5.ערוץ הספורט לא רלוונטי לדיון . כל האשכול הוא על צארלטון , לא על ערוץ הספורט .אבל בכל זאת אני אענה לך. לגבי הזליגת תכנים , מסכים איתך . מה שאתה לא מבין שערוץ הספורט עבד שנים על רקע של הפסד ידוע מראש . הם קנו וקנו זכויות שידור ללא קשר לכמות הכסף שיקבלו בתמורה . ככה חברת תקשורת נכנסת לשוק . הפסד לטווח קצר של כמה שנים על בסיס רווח לטווח ארוך . אתה כהרגלך משחק ראש קטן ולא מבין שהבועה הזאת התפוצצה . יש תקציב לעוגה של שידורים ועל פיה הם יכולים לקנות זכויות שידור. אם הכל יהיה בחינם מאיפה יהיה להם הכנסה לקנות זכויות שידור . זה לא ערוץ מסחרי שמשלב פרסומות מסחריות שלמעשה מסבסדות את השידור כמו בערוץ 10 , 2 , למעשה גם צארלטון , וגם ערוץ 5 הודיעו חד משמעית שהן מוכנות לספק את כל התכנים חינם בתמורה לפרסומות בערוצים שלהם . כיום בכל הערוצים של הכבלים ויס אין אפשרות לפרסומות . מאיפה יגיע הכסף , מאיפה ? מהאוויר ? אם אף אחד לא ישלם לא יהיו שידורים בכלל ! 6.איזה מונח השתמשתי ולא הכרתי ?. כבר הסברתי עצמי . קמתי ראיתי הודעה שלך והגבתי . חשבתי בראש אגוטריפ רשמתי סופראגו. אל תעשה מזה סצנה .זה כמו לכתוב אם או עם . קורה . שאעשה לך הגהה לכל ההודעות שלך ? על כל הקטע של הבחורה אני לא אגיב אפילו . אתה רדוד מדי בנושא הזה . אני בספק אם בכלל אתה יודע מה זו בחורה או אהבה . טלויזיה חינם היא על ערוצים שיש בהם פירסומת מסחרית . כל ערוצי התוכן בכבלים ויס הם ללא פרסומות מסחריות לכן יש צורך בתשלום . מי ישלם על ליגת האלופות , מי ישלם בערוץ הסרטים על תוכן של סרטים . הלקוח משלם כי אין פרסומות מסחריות . ואגב , אתה לא משלם כלום . ההורים שלך משלמים ! אני בספק אם עבדת יום בחייך . לתפיסתך הכל צריך להיות חינם .רכבת חינם . לטוס אל על חינם .אגד חינם .NBA חינם ,ערוצי סרטים חינם , אלכוהול חינם . הכל חינם . יודע למה זה ? כי לא הרווחת שקל בחייך ! אתה ילד קטן ומפונק . שאתה תתגייס אתה תתחיל להבין את המשמעות של החיים.
 

rapgamer4ever

New member
רואה? אתה ממשיך לעשות מעצמך צחוק

כשאמרתי שאני אפילו לא אתייחס אליך ולא אגיב אליך אמרת שעצם העובדה שאמרתי את זה מוכיח שאני לא יכול להתאפק. קראת לזה מניפולציה. אז עכשיו באותו מטבע: "על כל הקטע של הבחורה אני לא אגיב אפילו . אתה רדוד מדי בנושא הזה . אני בספק אם בכלל אתה יודע מה זו בחורה או אהבה .". אז הגבת או לא הגבת? מניפולציה שלך או לא מניפולציה שלך? רואה? אתה לא מסוגל לקשר בין מה שאתה אומר לאחרים לעשות למה שאתה עושה בעצמך. מסתבר שזו לא העייפות. בדיוק כמו המשפט על איינשטיין שבחרת לא להתייחס אליו כי יצאת בו טמבל. גם פה יצאת טמבל, בדיוק מאותו סוג. אני מניח שככל שתמשיך את הדיון הזה אתה תמעד בקטע הזה שוב ושוב. באמת שאני לא יודע למה זה קורה לך, חוסר הקשר המוחלט בין ביקורת כלפי אחרים לביקורת עצמית. ואם כבר הזכרת אהבה- אני לא מבין איפה הסתירה בין לא לחוות אהבה לליהנות עם בחורה. גם אתה לא, אבל אתה מעדיף להתעלם מזה רק כדי שיהיה לך משהו לענות לי. כנ"ל הרדידות- מסכים איתך, אבל אין בזה שום דבר שסותר הנאה. בעניין צ'ארלטון כבר סגרתי את הנושא, זה שאתה מודה שסוג מסוים של לקוחות יכולים לבוא בטענות זה מספיק בשבילי. לא ציפיתי שתודה אפילו בזה. המשכת לדבר שטויות בעניין ה"חינם" אבל לא נורא, אני אתקן אותך גם פה. כפי שהיטבת לומר, ההורים שלי משלמים על כבלים. בכבלים יש כל מיני תוכניות כמו חדשות וכמו השרדות וכמו ליגת אלופות ופעם היה גם NBA. והם שילמו בין השאר על NBA, "לקוחות ותיקים". עכשיו ביטלו להם את ה-NBA והם חושבים שזה לא בסדר שנתנו להם NBA (זו אחת הסיבות העיקריות שהתחברו לכבלים), גרמו להם להאמין שאם ישלמו הם ימשיכו לקבל NBA ועכשיו מבטלים את זה. אם יבטלו את שידורי ליגת אלופות ויעבירו את זה לערוץ בתשלום, זה יהיה לגיטימי בעיניך? מקווה שעכשיו זה מובן יותר. אם אתה צריך עזרה במאיפה להביא כסף, אני מציע להתחיל בביטול שידורי הליגה הפורטוגזית, כדורסל נשים, רכיבת סוסים ועוד מליון דברים בלוח השידורים שאם תחבר את הרייטינג של כולם זה לא ישתווה לרייטינג שיקבל שידור חוזר של משחק NBA. אגד הוא דוקא דוגמה טובה למשהו ששילמת עליו כי הוא גם פרטי וגם מסובסד. אם יתחילו לקחת מחיר מלא על הנסיעות כאילו שלא היה סבסוד אז בהחלט יהיה על מה לבוא בטענות. אל על לא קשור לכלום כי אתה לא משלם על אל על. לגבי ערוצי סרטים אתה צודק. אם פעם היה סתם לדוגמה ערוץ סרטים הודיים בחינם ועכשיו ביטלו אותו ואתה צריך לשלם עליו אז בהחלט יש על מה לבוא בטענות. כי אתה שילמת מראש מתוך הנחה שתוכל לצפות בערוץ של הסרטים ההודיים. אלכוהול זו עוד דוגמה שלא קשורה לכלום. ולקביעתך שמעולם לא עבדתי ולא שילמתי על שום דבר בחיים שלי ולא הרווחתי שקל בחיים: טוב, אז זה לא נכון. אמנם אני לא משלם על הכבלים בבית ולא על אל על ולא על אגד, על אלכוהול דוקא כן. אני עובד רצוף מספטמבר 07' ועד היום. אני לא יודע אם זה מבטל את ה"קטן ומפונק" אבל זה בהחלט מבטל חלק מהקביעות שלך לגביי. אני לא חושב שהתכוונת באמת להשתמש במונח "המשמעות של החיים", אין לזה קשר ליתר המשפט שרשמת. אתה באמת עייף.
 
למעלה