שרשור צבי בר

IsraeliDude1

New member
שרשור צבי בר

מדוע המניאק עוד לא נכנס לכלא? שמתם לב שכבר 500 חקירות היו סביבו והוא יוצא נקי בכל פעם? לא מבין למה משפחת שרון לא לקחה ממנו שירותי ייעוץ. הם אפילו באותה מפלגה.
 

tribute

New member
לא יודע

סך הכל אלו שמתמודדים מולו לא כלכך יותר טובים.
 

EastGirl83

New member
ממש לא../images/Emo70.gif

הגיע הזמן שיחליפו אותו... כל החלטות שגם עשה לעיר בתקופה האחרונה לא טובה בכלל... כמו למשל האוטובוסים.. הוא החליט (מרוב שהוא נוסע גם באוטובוסים) שזה יהיה יפה יותר אם בעיר יהיו רק אוטובוסים אדומים חדשים קטנים.. ולא משנה שכולם דחוסים כמו לא יודעת מה... ומחזיק את העיר יפה... רק שמביאים את התקשורת הוא מתחיל לפעול ומתחיל ליפות את העיר כמו שצריך... די.. עם כל הכבוד ויש כבוד.. כבר עבר זמנו....
 

Sinner Girl

New member
הלו הלו. נידרפלורים אדומים ../images/Emo99.gif.

זו לא החלטה שלו. ההחלטה להוציא את המפרקיות [ אוטובוסים ארוכים] זו הייתה החלטה בעיקר של ראש עיריית ת"א, אם שמת לב לא רק 61 התקצר, גם קו 66. יש כמובן שעות עומס ולפעמים מתגברים במפרקיות, אך אני לא רואה בעיה. תנסי לשים קצר בקו 18,40 ואז תראי את הבעיה..
 

IsraeliDude1

New member
פחחחחחחחח

חלאה מושחתת שהופכת את העיר מעיר גנים לעיר בניינים. אפס גמור.
 
פחחחחחח

אהם, ומה אתה היית עושה במקומו?! והוא לא הופך את העיר לעיר בניינים! זה ממש שטויות, וכל הטענות האלו מטמטמות. הוא ראש עיר הרבה זמן, ובינתיים העיר מתפקדת יפה יפה. אז מה הבעיה שלך? אתה רוצה מישהו אחר . ואם המישהו האחר הזה באמת יהיה יותר גרוע כי רוב הסיכויים שהוא יהיה יותר גרוע.
 

IsraeliDude1

New member
חתיכת אידיוט מאיזו עמדה אתה מדבר?

האפס הזה מוכר את כל העיר לבניית בנייני משרדים, כי משרדים משלמים הרבה יותר מסים.
 
מממ...

נכון, ואז לעיר יש יותר כסף! וזה נוגע בך, כי אז יש לך הרבה יותר דברים וזה מתחיל מוינטר בסוף כיתה ח' ונגמר בשיפץ העיר. תקשיב אין לי שום העדפה לצבי בר, אבל הוא לא כזה נורא.
 
למעלה