שרשור פרק 5^_^

harar8

New member
היה פרק יפה!

עם הטורניר והכל, היקארו מתחיל לשחק לבד ולא רוצה את עזרתו של סאי.
 

PENELO

New member
.... סאי *_*

אני התאהבתי בסאי *_________* הוא פשוט כל כך חמוד מצחיק יפה וחכם *_* ויש לו שפתון *_____* הוא כזה מושי מושלם XPP תגובה שלי לפרק.. : חתיכת זיכרון יש להיקארו XDDD שיר סיום יפה *____________* ושאלום *_* אני חדשה ^^~
 

imdark

New member
מקצוענים זוכרים

יותר ממאה משחקים וזה עוד ביום רע
 

PENELO

New member
X_________X;;

אמ.. טוב..... X_X;; כמו שאמרתי .. חתיכת זיכון ..X::::
 

star_female

New member
^_^

סאי היה כל כך יפה היום~ וגם חמוד כמו תמיד XD היקארו גאון גו קטן.
איך התלהבתי כשהם הלכו לקאיו *-* זה גרם לי להיזכר בפרקים... אחרים... שמתרחשים שם. *-* (באופן מוזר בי"ס האזה לא גרם לי לכזו התרגשות למרות ששם גם מתרחשים דברים מעניינים ^^; )
 

shui chan

New member
סאי באמת מותק D: ../images/Emo23.gif

היקארו בצורה הקטנטנה שלו
כל כך כיף לדעת כבר מי ינצח P< בכל מקרה מהטורנירים שאני דווקא פחות אוהבת בעיקרון אבל בכל זאת זוהי רק ההתחלה ככה שאסור להתלונן ^^~ בכל מקרה פרק חמוד, יש מוצלחים יותר.
 

magicalgirl

New member
../images/Emo204.gifפרק יפה *-*

פאק איזה זיכרון יש להיקארו @@...סקארי! סאי חמווד XD...הוא עושה פרצופים כאלה חמודים קשה לסרב לו ^^".... אני רוצה את הפרק הבא *-*...תנו לי אותו...תנו לי!
 
../images/Emo15.gif הו נסגד

כמה התגעגעתי לשרשורים יומיים! לא יצא לי כאלו מאז ימיו העליזים והראשוניים של פורום אינו *אנחה נוסטלגית* סאי חמודדדדד! פשוט למחוץ אותו! היקארו איך אפשר לסרב לו? נו טוב נראה שאפשר>>; אבל זה כי אתה רוצה לשחק לבד! סאי אתה צריך לעזור לו ללמוד גו! (למרות שגם הקטע של שיעורי הביתה בהיסטוריה לא יזיק) והתאהבתי בפסקול של היקארו נו גו! שמעתי את זה כל כך הרבה פעמים וזה עדיין מדהים.
 

Meiko

New member
פרק חמוד

ואני מאוהבת במניפה של קאגה... אני רוצה מניפה כזו!!!
 
למעלה