שרשור פרק 32- כל החיות מיטונפות

שרשור פרק 32- כל החיות מיטונפות

הדוד חיים איבד את הזיכרון לפני הצגה חשובה. האם מנדלבאום ימצא לו אותו? שידור ראשון: 15:55 בערוץ לוגי ללקוחות HOT בלבד.שידור חוזר ב-18:45 באותו ערוץ וב-HOT VOD YOUNG.
צפייה מהנה!
 
זאת סדרה

שאני מאוד נהנה לראות במרתון. הפיג'מות זה דבר "קדוש" יותר בשבילי ככה שאני מעדיף לקלוט את זה פרק פרק, אבל את זה אני פשוט גומע כמה שיותר בלי לשים לב יותר מדי למה אני רואה, פשוט להנות. מבטיח להגיב בכל הדיונים כשאני אצפה, אל תפסיק לפתוח
 

kuliv

New member
"מנדלבאום" אוכלת את הפיג'מות 5 ו-6.

העונה השנייה של "מנדלבאום" כל כך שנונה ומבדרת, והיא לא נופלת לשנייה. "כל החיות מיטונפות" היה כל כך מצחיק בקטעים בהם גרי ניסה להרוס את ההצגה של דוד חיים, שזה היה פשוט נפלא. ואי אפשר כבר לחכות לפרק של היום! רונקי פליץ שחקנית קומדיה דה לה ארטה!
 

kuliv

New member
אני אסביר את נימוקיי ../images/Emo13.gif

מה שאני אוהב ב"מנדלבאום" זה שהסדרה רצה בזכות עצמה. בניגוד ל"הפיג'מות", שרק בעונותיה הראשונות תמרנה כסדרה עלילתית והחל מעונה 5 כבר טבעה בהומור העצמי שלה, "מנדלבאום" יחסית מחזיקה מעמד יפה. גם התסריט ב"מנדלבאום" מורכב יותר: מדי פרק צריכה להיות תעלומה יחסית לא-צפויה, שאיכשהו גרי הדיביל יצליח באמת לעזור בפענוח שלה. מעבר לזה, למרבה ההפתעה, "מנדלבאום" מאוד מאוד מצחיקה באופן עקבי. גרי משוחרר כל רסן, ובגלל שהצופים צריכים ממש לאהוב אותו כדי שהסדרה תחזיק- הרשעות שלו עשויה באופן הרבה יותר מצחיק כדי שאנחנו נמשיך איתו. הקונספט היציב מאוד מהנה בסדרה: יש תעלומה, יש משרד ולמרבה הצער - עדיין יש שפרה. גם שחקני המשנה, שהדמויות שלהם עוד טריות אצלנו, מחזיקים עבודה נהדרת. אלו הסיבות שלפיהן אני חושב ש"מנדלבאום" הרבה יותר מהנה מעונותיה האחרונות של "הפיג'מות".
 

טווול

New member
חחחח אחלה פרק רק ש..

לא הבנתי את הקטע של עודד בפרק כאילו הבנתי אבל לא סגרו תפינה הזאת וזה היה מוזר:S
 
הפרק שהכי פחות אהבתי

כל הקטע שבו גרי מנסה להסביר לדוד חיים מה הוא צריך לעשות על הבמה, היה מרוח ולא היה בו אפילו דבר אחד שהצחיק אותי. עודד לא היה קשור לחיים, ובכלל לא צחקתי כמעט בכלל. דוד חיים היה קרצייה שחבל על הזמן.
 

kuliv

New member
זה פרק נורא סובייקטיבי.

אני ראיתי את הפרק הזה כבר כמה פעמים, מרוב שהסצנות של דוד חיים הצחיקו אותי. באמת שהדוד חיים עצמו היה מזעזע לחלוטין, אבל גרי היה מעולה וכל קטעי ה"ארררר!" ממש הצחיקו אותי. יש משהו מאוד נכון בזה שזה כבר פרק שני בעונה הזאת שמתמקד בתכניות ילדים מהסוג המעצבן.
 
למעלה