שרשור פרק 1

שרשור פרק 1

כל התגובות לפרק לכאן
 

rokestar

New member
לא יכול להתאפק:

"היא לא יודעת לחתוך חזה עוף, כאילו הלו? חזה עוף?!" חחחחחחחחחחחחחחחחח זה פשוט קרע אותי...מצטער אני פשוט הייתי חייב לשחרר את זה
 

the king 2oo6

New member
חח נכון../images/Emo6.gif../images/Emo118.gif

גם הקטע שהיא אמרה 'אני מרחמת על אבא שלי, כאילו[בטון פקאצי]... אני מרחמת טוטאלית על הבנאדם!'
 

מרסלו1

New member
סידרה שיפוטית ומתנשאת

מציגה את הדברים באור שיפוטי ומעוות, איזו זכות יש לאישה שלא עובדת וכל תפקידה מסתכם בלהיות עקרת בית לבקש מבעלה חלוקה שווה במשימות הבית? זה אופורטוניזם של פמיניזם.
 
אופורטוניזם של פמיניזם?

אתה שוביניסט שחבל על הזמן אם האשה בבית כל היום משמע הדבר שהיא צריכה כל היום לנקות לבשל וטפל בילדים ושהגבר בבית יהיה כמו פרוק אז הוא יוצא אמנם לעבוד אבל נהנה שם רואה אנשים נושם אויר, ממלא מצברים וחוזר לבית שישנה שם אשה ממורמרת כי לא יצאה כל היום מהבית עם אותם בגדים עם רוטינה משעממת, על מה אתה בכלל מדבר לא פלא שאתה רווק ותשאר ככה אם תמשיך לחשוב ככה. אדוני אם לא תשנה את חוט המחשבה שלך אתה בבעיה מאוד גדולה בחיים. אני עובדת חצי משרה ולא עושה כלום בבית בעלי את רוב הדברים עושה, מבשל מנקה אחריו מקפל כביסה וכו'... אולי אני את השטיפה עושה כי אני אוהבת את זה. אז מה זה הופך אותו לפרייר או למסכן? הוא נהנה מכך שהוא מסב לבת זוגו אושר ולי יש חשק לחיות ונהנת איתו ומפרגנת לו במאת האחוזים יש לנו קשר מצויין בעקבות זה שיש ביננו שוויוניות. ובעלי עובד 12 שעות בלילה אז מה אתה אומר על זה? שובינטס?
 
נהניתי לראות את התהליך האישי

שכל "אמא" עברה עם עצמה, וגם את התהליך שעבר על של שאר המשפחה. היה ממש מהנה עבורי לראות את ההתפתחות האישית שלהן
אחלה סידרה!
 
למעלה