כיום זהו יום חופש
לעומת תקופת הלימוד בכולל.
לא מוצא משמעות מעשית נוספת עבור היום הזה.
האמת, גם לא משמעות רעיונית, אני לא כל כך מתחבר למיסגור של אירועים היסטוריים נשגבים בתאריכים ספציפיים, למרות שאני מבין כמה זה חיוני ותורם לשימור החברה ותרבותה.
אני מניח שאילו היו ילדיי מתחנכים במוסדות ציוניים והיינו חוגגים יחד, פני הדברים היו שונים מעט.