שרשור סמאקדאון

DIUNIM החדש

Well-known member
  • אליפות ה-WWE הבלתי מעורערת, סאמי זיין (ימ"ש) שופט מיוחד: "הסיוט האמריקני" קודי רודס ניצח את "הרינג ג'נרל" גונת'ר לאחר שזיין (שהתעצבן כי גונת'ר נתן לו פאוורבומב ואחר כך משך שופט מחליף באמצע הצמדה) העיף את הידיים של גונת'ר מהחבל בסאנסט פליפ וספר מהר. לאחר הקרב, ניק אלדיס יוצא להתווכח עם זיין.​
  • אחרי הפרסומות, אלדיס, גונת'ר וקודי מתווכחים מאחורי הקלעים. קודי צועק שלא אכפת לו ויוצא לזירה. אלדיס אומר שגונת'ר הפך את זיין לשופט וזיין מצטרף לצעקות. קודי אומר שהם חייבים לקנזס סיטי יותר מזה, הוא רוצה שיביאו לכאן שופט אמיתי ויתחילו מחדש את הקרב. הם לא עושים את זה ככה, קדימה. תתחילו מחדש את הקרב כאן ועכשיו. זיין אומר שלא, הוא השופט, גונת'ר תוקף אותו. קודי צועק שהם קידמו את זה שבועות, שניק אלדיס יאתחל את זה. גונת'ר והשופט יוצאים.​
  • אליפות ה-WWE הבלתי מעורערת: "הרינג ג'נרל" גונת'ר ניצח את "הסיוט האמריקני" קודי רודס בפסילה תוך דקה לאחר שסאמי זיין רץ לתת לגונת'ר הלובה קיק. לאחר הקרב, זיין מרביץ לשופט. קודי תופס את זיין וזיין פוגע בו עם התואר. זיין בהלם והולך לאחורי הקלעים בכעס.​
  • ג'ייד קארגיל, מיצ'ין ובי-פאב מתראיינות. ג'ייד שואלת אם יש להן בעיה. היא עושה מה שהיא רוצה, הן שולטות במחלקה, אז הן עומדות לטפל בטיפאני שהתערבה בעסקים של מבוגרות. בי-פאב אומרת שהיא בכלל לא בטורניר מלכת הזירה. אבל היא החליטה לצאת ולדפוק את ג'ייד? מיצ'ין אומרת שהודות לה שארלוט לקחה לג'ייד את המקום, נראה לה שהן ישכחו מזה? לא. ג'ייד אומרת שפצעה את ריאה, בבקשה על זה. ליל האלופים צריך כוכבת כמוה, אז שטיפאני תסכן את תואר ארצות הברית על הכף כי היא תיקח אותו כמו שלקחה את הקודם- בקלות.​
  • גונת'ר הולך מאחורי הקלעים לניק אלדיס. הוא צועק בגרמנית שפעמיים אלדיס דפק אותו. אלדיס צועק שדפק את עצמו. גונת'ר אומר שהסיבה היחידה שהוא לא אלוף זה אלדיס. אלדיס צועק שהוא בחר בסאמי כשופט. גונת'ר אומר שהוא לא מתאים לעבודה שלו. הוא רוצה עוד קרב אליפות בליל האלופים, שיעשה את זה.​
  • סולו סיקואה מאחורי הקלעים וג'ייקוב פאטו בא. סולו שואל מה לעזאזל הוא רוצה, הוא כאן כדי להגיד לו שרומן רוצה שיחזור למשפחה? שיגיד לו שהתשובה היא עדיין לא. פאטו אומר שהוא לא כאן בשביל זה. בפקודת ראש השבט הוא כאן כדי לוודא שאף אחד לא יתערב בקרב של ג'יי הלילה, ואם לשמור על זה מאה אחוזים, סולו עשה החלטה בעייתית. הוא יודע מה הוא רוצה. לסולו עוד יש זמן לבחור נכון. סולו שואל מה זה בכלל אומר. פאטו אומר שיבין מה שהוא רוצה, אבל זה לא תלוי בו אלא בסולו. הוא הולך וסולו לא מבין. טאמה וטאלה טונגה באים, טאמה שואל מה זה היה. סולו אומר לו לא לדאוג: זה היה מסר מרומן. הוא חושב שהוא יחזור למשפחה, שלא ידאג מזה. הלילה הם יחזירו את תארי הזוגות, שלושתם יחד, כמשפחה. איך זה נשמע? טאמה אומר שהוא חושב שסולו ישאר כאן. עסקי המשפחה שלו מתחילים לפגוע בעסקי המשפחה שלהם. אם יצא לשם, לא ידוע מי ילך אחריו. סולו מנסה לדבר וטאלה אומר שהבלודליין לא הבעיה שלהם. תארי הזוגות כן.​
  • משודר סרטון של בלייק מונרו. היא כותבת ביומן שלה שראתה את הבחורה הזאת קודם. ג'וליה- הן נפגשו קודם בארץ השמש העולה וידעה כשראתה אותה אז שהנוכחות שלה ענקית ותיקח אותה הלאה. מזל טוב, היא הצליחה. אבל היא שכחה איך הולכים. ושלא תחשוב- היא מבינה שהבמה מאיימת, אבל היא חושבת שזה מערפל את השיפוט שלה. היא רואה בבירור את הדרך שלה. מחכה שתתמלא. ומי טובה יותר ללכת בה מהזוהרת? כלומר, יש לה חזון למלא, אחרי הכל. שלא תבכה כשתעבור אותה, כי הזוהרת באה בקרוב לסמאקדאון. שלכן, בלייק מונרו.​
  • אליפות הזוגות: דמיאן פריסט ו-R טרות' ניצחו את ה-MFTs (טאמה וטאלה טונגה) לאחר רול אפ של טרות' לטאמה, כשסולו הגיע וחטף מפריסט, מה שהסיח את דעת טאלה. לאחר הקרב, טאמה וטאלה צועקים על סולו ועוזבים לבד.​
  • סאמי זיין מדבר עם ג'וני גארגאנו השוכב כשקנדיס לאריי צופה. זיין שואל אם הוא באמת רוצה לדעת מה הדבר הכי קשה לעשות בעולם הזה? להישאר נאמן לעצמך. הוא נשבע לאלוהים, הוא מנסה לעשות את הדבר הנכון, חצי מהם לא מחבבים אותו, ואז עושה את הדבר השני, והחצי השני לא מחבב אותו. הוא נשבע לאלוהים, הוא מרגיש שהוא יוצא מדעתו. הוא יודע שהוא בחור טוב. הוא הבחור הטוב האמיתי האחרון כאן. ניק אלדיס בא וצועק שזאת הייתה הספירה הכי מהירה בתולדות ההיאבקות, מה הוא חשב שם?! זיין אומר שלא ביקש את זה, אלדיס הפך אותו לשופט, הוא ביקש. אז הוא שפט הוגן. גונת'ר נתן לו פאוורבומב והוא צועק עליו? אלדיס שואל למה שם עליו ידיים. זיין אומר לו לצפות, הוא שפט הגון. אלדיס לא סמך עליו כמו כולם, הוא חשב שידפוק את קודי רודס, לא? הוא לא דפק. קודי עדיין אלוף, הוא בטח ממש שמח מזה, נער הזהב עוד בפסגה. אלדיס לא צריך להיות כאן. נכון, הוא תקף את קודי בטעות, אבל קודי צריך לבוא ולהודות לו כי הוא הסיבה שהוא עדיין אלוף ה-WWE. הוא לא ביקש כלום, הוא לא ביקש להיות באמצע, אבל הוא כאן עכשיו והוא לא הולך בקלות.​
  • "מיין איבנט" ג'יי אוסו מאחורי הקלעים, צועד כמו אובה פאמי. הוא אומר ש-OG האמיתי מול OG הצעיר, ג'בון אוונס בחצי גמר מלך הזירה. הוא יעבור אותו ואת אובה פאמי ישר לסאמרסלאם, מול קודי רודס. אוונס בא למחוא לו כפיים. הוא אומר שהוא יודע שהוא מזלזל בו אבל הוא מעריץ גדול. מאז ההתחלה, אבל בהצלחה הלילה, זקנצ'יק. ג'יי שואל איך קרא לו? אוונס אומר שהוא זקנצ'יק. ג'יי אומר לו לשמור על האנרגיה כשיתן לו סטירה ויראה לו מי הבוס. הם יתראו בחוץ, YEET. אוונס מחזיר לו "בסדר".​
  • קרב טעינה לאליפות ארצות הברית: "אבסולוט" ריקי סיינטס ניצח את כרמלו הייז לאחר שבעט בו לטורנבאקל החשוף והצמיד.​
  • ניק אלדיס מדבר בטלפון במשרד שלו. הוא אומר שזה סיוט. הוא יחזור אליו. קודי רודס מגיע ואלדיס אומר שהוא מצטער ועובד על פתרון. קודי אומר שהוא מבין את המצב שגונת'ר הכניס אותו אליו, ויודע שסאמי קשה, אבל נמאס לו לפייס אותם. אלדיס כאן שנתיים והוא יודע שיש פתרון אחד לזה. הוא רוצה לנצח את שניהם- ליל האלופים, קרב משולש. הוא היחיד שיהפוך את זה לרשמי. אלדיס אומר שיהפכו את זה לרשמי: ליל האלופים, קרב משולש. קדימה.​
  • שארלוט פלייר מתראיינת על חצי גמר טורניר מלכת הזירה. היא אומרת שעשתה הכל, 14 פעמים אלופת עולם, אבל הרעב לא נעלם. היא לא זכתה באליפות כבר כמה שנים, אבל בקריירה שלה היא הוכיחה שוב ושוב למה היא המלכה, עם או בלי הכתר. אבל אם תזכה בכתר הזה, תנצח את ליב הלילה ואיו סקיי בליל האלופים, היא תחזור לראש ההר בסאמרסלאם. זה מה שהיא רוצה- אליפות עולם מספר 15. ליב אולי אומרת שהיא צרות, אבל הלילה היא תראה לליב למה היא המלכה, אז, עכשיו ולנצח. WOOOOO!​
 

DIUNIM החדש

Well-known member
  • מראים ראיון של דנאהוזן עם סטיבן סמית', לאחר שהסיר את הקללה מניו יורק ניקס והשחקנים אמרו שהם חייבים להאמין בו. זה עובר למעבדה של דנהאוזן, מיז וקית' וילסון קשורים עם מכשירים. דנהאוזן שואל אם זה עובד. הוא לוחץ על כפתור ומיז עונה "Awesome". הוא לוחץ וקית' עונה "רעיל". לוס גארזה באים, ברטו אומר שחשב שהגיעו לעסקה. דנהאוזן לא מבין. ברטו אומר שהיה צריך לקלל את הניקס. אנחל אומר שבגלל שלא עשה את זה, הם הפסידו אלפי דולרים. כדאי שיחזיר להם. דנהאוזן אומר שהוא לא יכול, הוא שילם הכל על הכובעים. מיז צועק "הו-רה". אנחל אומר שדנהאוזן חושב שהם צוחקים. דנהאוזן אומר שהוא חושב שהם מקו... הם עוצרים אותו, מאט קרדונה בא ואומר שאיבד את השעון שלו אבל הם לא רואים אותו מתלונן. אבל הנבחרת שלו ניצחה. אנחל אומר שזה לא עסקו. קרדונה אומר שאם יש להם בעיה עם דנהאוזן גם יש להם בעיה איתו, שיעזבו אותו. לוס גארזה הולכים. ברטו אומר לקרדונה שכדאי שייזהר. דנהאוזן מודה לזאק ריידר. קרדונה אומר שהוא מאט ושואל אם הם בסדר. דנהאוזן אומר שמעולם לא היו טוב יותר, שיבדוק. קרדונה נוגע במיז וחוטף זרם, הוא אומר "'WOO WOO WOO". דנהאוזן שואל אם הוא בסדר. קרדונה אומר שהוא יודע את זה והולך.​
  • R טרות' מאחורי הקלעים, פין באלור בא. טרות' מחבק אותו. באלור אומר שבא לאחל מזל טוב על הגנת התארים. טרות' אומר שהקדים את עצמו בשבוע שעבר וגם באלור. הם לא יכולים לדבר על טירות ודרקונים. באלור אומר שטרות' דיבר וטרות' אומר שזה היה הוא, לפעמים הוא מתבלבל אבל באלור התבלבל. זה בסדר. הם ניצחו את הסמואים הפראיים, ריקישי והמשפחה שלו. הם צריכים להביא לו אליפות. באלור אומר שהוא לא צריך עזרה. טרות' אומר שכשאתה בג'דג'מנט דיי זה 4 לייף. הם מתחבקים ודמיאן פריסט בא. טרות' שואל מה שלום צ'יקו. פריסט שואל מה קורה. טרות' אומר שהם מדברים על הבית של פין, הם ישחקו קריקט. באלור אומר שהוא לא משחק וטרות' אומר שהם שמנים מדי. פריסט אומר שלא משנה מה החגיגה, הוא לא שם, הוא לא הולך עם אנשים שהוא לא סומך עליהם. הוא הולך וטרות' לא מבין על מי הוא דיבר. בטח לא באלור, הוא רק הגיע. למה שלא יסמוך עליו? הוא האדם הכי אמין...​
  • חצי גמר בטורניר מלך הזירה: "מיין איבנט" ג'יי אוסו ניצח את ג'בון אוונס לאחר ספיר ואוסו ספלאש. לאחר הקרב, ג'יי עוזר לאוונס לקום ולוחץ איתו יד. הוא מרים לו את היד.​
  • ג'ייקוב פאטו צופה בקרב מאחורי הקלעים. סולו סיקואה בא ואומר שהוא הבין הכל. רומן שלח אותו לכאן כדי שייכנס לו לראש ויתקע את האף שלו בעסקים שלו. יש לו מסר לראש השבט: שיגיד לרומן שאם ימשיך לפגוע במשפחה שלו, אולי הוא צריך לבוא לתוכנית שלו ולהתחיל לפגוע לו במשפחה.​
  • משודר סרטון על ג'וליה. ג'וליה אומרת שהמון מקומות הפכו אותה ללוחמת שהיא היום. היא התחילה את הקריירה שלה ביפן, הארץ של אימא שלה. היא תקפה את קיאנה באיטליה, הארץ של אבא שלה. היא זכתה באליפות ארצות הברית לנשים כאן, בארצות הברית. ובשבוע הבא, סמאקדאון תגיע לעיר שנולדה בה- לונדון. הגיע הזמן שהיא וקיאנה ילכו לדרכים נפרדות, ואיזה מקום טוב יותר לגמור את זה מאיפה שהכל התחיל עבורה? בשבוע הבא בלונדון נראה אחת ולתמיד מי מהן טובה יותר בלי האחרת.​
  • טיפאני סטרטון מתראיינת. היא אומרת שהיא מבינה: ג'ייד קארגיל נואשת לעוד תואר, היא רוצה קרב בליל האלופים. היא תהיה שם, ההבדל ביניהן זה שהיא לא צריכה עוזרת ש... צ'לסי גרין באה, היא אומרת סליחה שלא הייתה פה ב... זמן. בכל מקרה, בחזרה לזה. כן, הן שוות, בניגוד למימי ובי-פלופ. טיפאני שואלת מה היא עושה? צ'לסי אומרת שהיא ממפה את הדרך שלהן לכוכבות. טיפאני אומרת שכל השנה האחרונה היא קראה לה בשמות. צ'לסי אומרת שזה לא קרה אפילו פעם אחת. טיפאני מזכירה את טאקי טיים. צ'לסי אומרת שזה היה מצחיק, כינוי חיבה. טיפאני אומרת שצ'לסי ראתה נשים תוקפות אותה כל השנה, תקפה אותה ועכשיו רוצה להיות חברה שלה? היא לא צריכה את עזרתה, היא יכולה לעשות את זה לבד.​
  • משודר סרטון של ליב מורגן. היא אומרת לשארלוט פלייר שהיא יודעת כמה היא רוצה להיות מלכת הזירה. פשוט חבל שהריצה שלה עוצרת כאן. לא אכפת לה בכמה תארים זכתה או מה עשתה בעבר, כי זה בדיוק מה שהיא- העבר. הטורניר הזה קשור להוכחה מי הכי טובה שיש, ולצערה של שארלוט, זאת כבר לא היא. אז הלילה היא באה לסמאקדאון להראות לה מה קורה כשאת בנוכחות אלופת העולם לנשים הגדולה בכלללללללללללל הזמנים, והאלופה הראשונה שתהפוך למלכת הזירה. בכנות, ה-ליב מורגן.​
  • משודר סרטון של ברי בלה ופייג'. ברי אומרת שמאז רסלמניה הן נלחמו בקרב אחרי קרב מול צמד אחרי צמד, אתגר אחרי אתגר. ובכנות, זה לא היה קל. פייג' אומרת שהן הפתיעו את כולן כשהפכו לאלופות בפעם הראשונה שהיו צמד, והן יעשו את זה שוב מול ביילי וליירה ביום שני. ברי אומרת שביילי הפכה ליסוד ממחלקת הנשים כבר עשור, וליירה היא אחת מהכוכבות הכי עולות מהר ברוסטר. הן היו אלופות הזוגות, לא יחד. פייג' אומרת שהן שתיים מהטובות ביותר, אבל שלא יבינו אותן לא נכון: הן מוכנות לאתגר. ברי אומרת שמכל צמד וכל צמד. פייג' אומרת שהפעם אלו ביילי וליירה. ברי אומרת שזאת טעות- הן ילכו הביתה בידיים ריקות. הן מכבדות אותן- הן התאמה מושלמת. פייג' אומרת שהן יזהרו יותר מהן. ברי אומרת שהן ישמרו על התארים ביום שני כאלופות הזוגות.​
  • פאטאל אינפלואנס (ג'ייסי ג'יין, פאלון הנלי ולייני ריד) מאחורי הקלעים. ג'ייסי אומרת שבשבוע שעבר הדברים לא הסתדרו. אבל היא האשימה את השופטת ההזויה שזרקה אותה, אבל ברי ופייג' עשו מה שהן רצו כי החוקים לא קשורים לאגדות. פאלון אומרת שמה שיותר גרוע זה שהנוסטלגיות חושבות שהן טובות מהן. לייני אומרת שהן פתטיות, הן שמו את פייג' וברי איפה שרצו וכולם הבינו. למען האמת, אלופות הזוגות ידעו. אם יצאו מ-RAW כאלופות זוגות, היא ופאלון יקחו מהן את התארים. ג'ייסי אומרת שהיא תלך למשרד של ניק אלדיס ותדרוש קרב מול פייג' בשבוע הבא בלונדון. היא מקווה שפייג' מוכנה להיות מובכת מול המשפחה, החברים והאנשים שהכי אוהבים אותה. כי זה בדיוק מה שקורה כשמתעסקים עם האינפלואנס שלהן.​
  • ג'יי אוסו הולך מאחורי הקלעים ולוחץ יד עם קודי רודס שמאחל לו מזל טוב. נשאר לו עוד ניצחון אחד. ג'יי אומר שעוד ניצחון אחד, ואז סאמרסלאם. ואז יהיה קרב מול ה-QB1. קודי אומר לו לא לשכוח מאובה. וחוץ מזה, קל למצוא אותו. הוא הולך וסאמי זיין (ימ"ש) רואה את ג'יי. הוא שואל מה שלומו. ג'יי אומר ששלומו טוב, איך זיין? הוא הורס מסיבות. זיין אומר שמצבו לא טוב, אבל לא חשוב. הוא רצה להגיד לו שהוא טוב, הוא רואה מה הוא עושה והוא יזכה במלך הזירה, הוא ילך לסאמרסלאם ויתאבק מול אלוף ה-WWE. הוא פשוט לא חושב שזה יהיה קודי רודס, הוא חושב שזה יהיה הוא. אז מה הם יעשו כשזה יקרה? ג'יי אומר שסאמי מכיר אותו. הוא יצטרך לעשות את מה שהוא יצטרך לעשות. זיין אומר לו להגיד שלום למשפחה עבורו.​
  • שארלוט פלייר צועדת לזירה. היא רואה את ג'ייד קארגיל, מיצ'ין ובי-פאב. ג'ייד אומרת ששתיהן יודעות שהסיבה היחידה שיש לה את הקרב הזה, היא כי החברה שלה, טיפאני, התערבה. שארלוט אומרת שטיפאני לא חברה שלה. ג'ייד אומרת שהיא לא צריכה להיות כאן. שארלוט אומרת שאם הייתה היא, היא הייתה מתמקדת במציאת חברות משפיעות יותר. ושתנחש מה- היא תמיד תוכל להיות במלכת הזירה בשנה הבאה. שתזוז. ג'ייד אורמת שהיא מצחיקה. היא תצפה בקרב. הן הולכות, אבל אז חוזרות לתקוף את שארלוט ולדרוך לה על הרגל. לאחר הפרסומות, אלכסה בליס וניק אלדיס בודקים את שארלוט. היא אומרת שהיא בסדר לגמרי. ליב מורגן באה ואומרת שחבל. הן יתראו בחוץ.​
  • חצי גמר בטורניר מלכת הזירה: ליב מורגן ניצחה את שארלוט פלייר הפצועה לאחר סינגל לג קראב.​
 
למעלה