שרשור סמאקדאון

DIUNIM החדש

Well-known member
  • קודי רודס נכנס לבניין ופוגש את ניק אלדיס. הוא אומר לו להגיד לו אם שמעו מגונת'ר כבר. אלדיס אומר שהוא יודע שזה קשה להאמין, אבל הוא לא אמר לו כלום. אבל יש לו תחושה שהם ישמעו ממנו הלילה. קודי אומר שהוא יגלה הלילה, הוא ניצח אותו קודם, הם במקום טוב וזה לילה טוב, שיהיה סמאקדאון טוב. הם לוחצים ידיים וקודי הולך ונתקל באוסוז. הם נותנים אגרוף באגרוף. ג'יי אומר שטוב לראות אותו. הלילה יש לו קרב במלך הזירה, הוא ינצח בטורניר, וכשינצח, הוא ירדוף אחרי אליפות ה-WWE בסאמרסלאם. רק עסקים, אוס. קודי אומר שהוא מקווה שג'יי צודק, כי אם למישהו כאן מגיע לרדוף אחרי זה, זה ג'יי. אבל הוא מקווה שזאת החלטה שלו ולא של רומן.​
  • ג'ייד קארגיל, בי-פאב ומיצ'ין מתראיינות. ג'ייד אומרת שאין לה שום לחץ, היא בנתה קריירה מלחץ. יש להן ממה לדאוג? מיצ'ין אומרת שכלום. ג'ייד אומרת שהיא זכתה בטורניר מלכת הזירה פעם אחת ויכולה גם פעמיים. מיצ'ין אומרת שבשבוע שעבר הוכיחו לשארלוט מי המלכה האמיתית. בי-פאב אומרת שטיפי ראתה בדיוק איזה זמן זה כשאת מנסה לחתוך את התור, היא גילתה מה קורה כשמתעסקות עם מי שתהיה פעמיים מלכת הזירה. ג'ייד אומרת לריאה ריפלי שהיא מתחממת, אז כדאי שתזכור אותה. כי היא תראה אותה בסאמרסלאם.​
  • סיבוב ראשון בטורניר מלכת הזירה: שארלוט פלייר ניצחה את סול רוקה, ליירה ולקיריה וג'ייד קארגיל (ע' מיצ'ין ובי-פאב שהוברחו בידי אלכסה בליס וטיפאני סטרטון בהתחלה) לאחר פיג'ר אייט לליירה.​
  • טיפאני סטרטון מתראיינת מאחורי הקלעים. היא אומרת שהיא לא תעמיד פנים שהיא חברה של שארלוט פלייר, אבל הן מסכימות על דבר אחד- שתיהן לא רוצות את ג'ייד כמלכה. מיצ'ין ובי-פאב באות וצ'לסי גרין מנסה להבריח אותן עם מקל קנדו. שופטים ואייג'נטס עוצרים אותה ולוקחים את מיצ'ין ובי-פאב. צ'לסי צועקת שהיא רוצה קרב זוגות בין ארבעתן הלילה.​
  • "מיין איבנט" ג'יי אוסו מתכונן מאחורי הקלעים. ג'ימי אומר שזה טורניר מלך הזירה. ג'ייקוב פאטו מגיע וג'ימי שואל מה הוא עושה פה. פאטו אומר שהוא נשלח בידי ראש השבט. ג'ימי אומר שזה מצחיק, הוא כבר קבע מה יקרה- ג'יי יטפל בעסקים לבד הלילה. פאטו אומר שנהדר, הוא לא כאן עבור ג'יי, אלא כדי לדבר עם סולו. למען האמת, מה ג'ימי עושה כאן? ג'ימי אומר שהוא כאן כדי לוודא שאף אחד לא יתערב. פאטו אומר שיטפלו בעסקים שלהם, והוא יטפל בשלו. הוא הולך וג'ימי אומר שג'יי ינצח.​
  • משודר סרטון של בלייק מונרו. היא כותבת ליומן, ואומרת שידברו על שארלוט פלייר. שארלוט- היא תמיד תזכור את מה שהייתה כחלק מהתפתחות מחלקת הנשים. היא באמת אחת מהגדולות, ועם אלכסה בליס לצידה, הן זוג משמיים. כלומר, כמה מהר היא הזתה שהן חזקות יותר יחד. והיא הפכה לרכה, חלשה. חברות זה משהו שלא טרחה לגביו. כוכבות אמיתיות זוהרות יותר לבד, והיופי שלה מעוור. תחזיקו חזק, בנות, כי הזוהרת מגיעה לסמאקדאון. שלכן, בלייק מונרו.​
  • ניק אלדיס מדבר בטלפון ואומר שהם מחכים לסוג הקרב, והם יגלו עכשיו. הוא מנתק וגונת'ר בא. אלדיס אומר שהכול מוכן לקרב החוזר מול קודי בשבוע הבא בקנזס סיטי, הם מחכים לסוג הקרב. קדימה. גונת'ר אומר שאם הוא הבין משהו בשבועות האחרונים, זה שהוא לא יכול לסמוך על השיפוט כאן. אז לקרב האליפות שלו בשבוע הבא, קרב כזה חשוב, הוא לא סומך על הבחירות שלו. אז הוא יבחר בשופט לקרב. אלדיס אומר שבסדר, מי זה יהיה? גונת'ר אומר שהוא ממש רוצה לדעת. אלדיס אומר שכן. גונת'ר אומר שבדק ושקל, ויגיד לו עד סוף הלילה.​
  • פין באלור מתראיין לגבי קרב ההעפלה למלך הזירה. הוא אומר שהוא לא יכול להיות יותר שמח להגיע לסמאקדאון, אבל הפרק החדש הזה לא מוחק את העבר. יש לו חברים ותיקים כאן אבל גם המון אויבים. אבל קודם כל, הלילה הוא נכנס לטורניר מלך הזירה... R טרות' מגיע ואומר שפין הביא את ראקל רודריגז איתו לסמאקדאון, היא איבדה את השרירים כי עבדה עם טום. ברוך הבא לסמאקדאון, ג'דג'מנט דיי שוב ביחד. שניהם יחד, מאמי ו-DP לא יכולים לחכות לראות אותו. טום וניק לא היה אכפת לאף אחד מהם. בכל מקרה, הוא חשב על דרך נכונה להביא את רויס קיז לג'דג'מנט דיי. הוא היה צריך למכור מרצ'נדייז ולשחות עם הכרישים. הוא היה צריך לעצור חתונה. באלור שואל אם הוא לא מתכוון לממש חתונה, וטרות' אומר שהוא לא יודע אם זה PG. דמיאן פריסט בא וטרות' אומר שג'דג'מנט דיי חזרו להיות יחד. שיקבל את באלור לסמאקדאון. פריסט אומר לבאלור ברוך הבא, ובאלור אומר שהוא שמח להיות כאן. טרות' אומר שהוא מבין שזה מוזר, אבל הם אלופי הזוגות. זה בסדר, באלור יהיה מלך הזירה הלילה והם יבנו את המועדון בתוך הטירה. באלור אומר שיש לו קרב והוא צריך להתכונן. הוא הולך וטרות' צועק שהם אוהבים את פין. פריסט אומר שלא, הוא יודע שטרות' בחור טוב ורוצה לסמוך על כולם, אבל הוא חשב שהכיר את פין, ותראו מה עשה לו. שניהם אלופי הזוגות, זה מה שחשוב, זה מה שאכפת לו ממנו. בשבוע הבא הם מול ה-MFTs, וכשזה יגמר, הם עוד יהיו אלופי הזוגות, זה רק שניהם וזה כל מה שהם צריכים. פריסט הולך וטרות' אומר שזה ג'דג'מנט דיי קלאסי, הם שוב בעלייה.​
  • ברי בלה ופייג' ניצחו את פאטאל אינפלואנס (פאלון הנלי ולייני ריד) (ע' ג'ייסי ג'יין) לאחר שהשופט היה עסוק עם ג'ייסי, וברי הפכה קריידל של פאלון על פייג'.​
  • סאמי זיין (ימ"ש) מדבר עם ג'וני גארגאנו ששוכב על משטח. הוא אומר שהוא נשבע שזה כאילו לעזאזל אם תעשה את זה ולעזאזל אם לא. הוא לא עושה כלום והוא הבחור הרע, הוא עושה משהו ועוד משלם את המחיר, והכול בגלל החבר שלו לכאורה. מתישהו אתה מתחיל לשאול את עצמך שאלות. קנדיס לאריי אומרת שאחת מהשאלות זה מתי תקום ותעשה משהו לגבי זה. זיין אומר שזה נכון, הוא יעשה משהו לגבי זה. הוא יצא וידבר עם קודי, ינקה את האוויר אחת ולתמיד. הוא מודה לג'וני.​
  • דנהאוזן במעבדה שלו, לוס גארזה (אנחל וברטו) באים. ברטו אומר שחיפשו אותו. אנחל אומר שהוא צריך לקלל שוב את הניו יורק ניקס, הם שילמו המון כסף ואם הם ירוויחו הוא יקבל אחלה תשלום. הם נותנים לו תיק ודנהאוזן מתלהב- כסף אנושי. הוא אומר שיקלל אותם וירוויח את הכסף. הם הולכים ומאט קרדונה בא. דנהאוזן קורא לו "זאק", קרדונה אומר שהוא חייב לא לקלל את הניקס. דנהאוזן אומר שזה רעיון טוב אבל הוא צריך כסף אנושי בשביל זה. קרדונה אומר שאין לו כסף אנושי איתו. דנהאוזן אומר שזה אחלה שעון. קרדונה אומר שיעשה הכול עבור הניקס, קדימה. דנהאוזן רוצה גם את הטבעת. קית' וילסון בא ואומר לקרדונה לסלק מכאן את גופו המסוטט. דנהאוזן אומר שלום, קית' מושך את מיז שבהלם. קית' אומר שהוא הלך שבועיים ותראו מה קרה למיז. אנהאוזן אומר שזה נראה מגניב וקית' אומר שלא. מיז צועק "הו-רה" (מ-2006). וילסון אומר שמאז שהוא קילל את מיז הוא כלוא באמירת קאצ'פרייזים. מיז צועק "תקנאו" ודנהאוזן אומר שזה מ-2010 ודי מגניב. קית' צועק לו להפוך את זה עכשיו. דנהאוזן אומר שהוא רוצה לנסות משהו: מה מיז חושב על דנהאוזן? מיז אומר "אוסום". קית' צועק שהוא לא. מיז צועק שכשהיד שלו מתרוממת שהפה שלו יסתום. שליטה, השראה, מיקוד. קית' צועק על דנהאוזן לבטל את זה עכשיו. דנהאוזן אומר שהוא חושב שזה נהדר. מיז שואל "באמת?" וקית' צועק שזה רעיל. הוא מנסה לטפל במכונות אבל חוטף הלם חשמלי. דנהאוזן אומר שיתראו אחר כך. מיז צועק "אוסום".​
  • סאמי זיין (ימ"ש) יוצא לזירה. הוא אומר שהוא צריך להגיד, תגובה מוזרה קצת בהתחשב בזה שהיה באירופה בשבועות האחרונים, והוא לא משווה את הקהל האירופאי לאמריקני, הוא לא עושה את זה, אבל הוא יגיד שהמעריצים השרופים הופיעו עבורו ממש באירופה. אבל תראו, אתם כאן, הוא כאן, יש להם שתי ברירות עכשיו. הם יכולים לשבת עם מבט חמוץ על הפנים ולצעוק לו בוז, או שהם יוכלו להיות מעריצים שרופים של הבחור הטוב האחרון. הוא שומע את הקהל השרוף. פרובידנס, עם כמה שהוא היה שמח לצאת לכאן ולחגוג עם הקהל, לא בגלל זה הוא כאן. הוא כאן כי משהו רותח מלא חודשים וזה צריך להיגמר. הוא רוצה לנקות את האוויר אחת ולתמיד עם מישהו אחד. אז צא לכאן, הוא יודע שהוא כאן, קודי רודס. "הסיוט האמריקני" קודי רודס יוצא לזירה. קודי אומר לפרובידנס, רוד איילנד, מהאולמות הכי אהובים עליו בעולם, והם יודעים למה. חברו הטוב, סאמי זיין, על מה הוא רוצה לדבר? זיין שואל אם הוא יכול לא לעשות את זה, לרגע אחד לא להיות הסיוט האמריקני, להיות קודי לרגע? חבר שלו כדי שיוכלו לשוחח בכנות כאן? כי נדמה לו שמתפתח כאן דפוס בחודשים האחרונים. סדרת אי הבנות, נקרא לזה ככה. מצב שבו הוא מצא את עצמו עוזר לו, ושוב ושוב הוא מצא ששילם את המחיר על זה. והוא שומע את הקהל. קודי גרם לו להרגיש כמו הבחור הכי גרוע בעולם לפני כמה שבועות כשגונת'ר חנק אותו. הוא נתן לזה לקרות, הפנה את הגב והלך, למרות שבכנות, באותו הלילה זה מה שהגיע לקודי. הוא כן איתו. אבל בשבוע שעבר הוא היה באותו המצב, גונת'ר חנק אותו, ומה הוא עשה? את הדבר הנכון, הוא עזר לקודי, ואיך זה נגמר עבורו? הוא עדיין גמר על הגב וקודי עמד. וזה קורה שוב ושוב, אז מתישהו הוא שואל את עצמו, זאת תאונה? אז הוא רוצה שיגיד לו את האמת. קודי אומר שסאמי מבקש ממנו בעצם להסביר לו את ההיאבקות, והוא לא צריך הסברים. הוא מהטובים בעולם. הוא מדבר על תאונות- זה היה בקרב היאבקות. זאת תחרות, והוא מבקש ממנו לכבות את זה? הוא קרא לו בפורום ציבורי, הוא לובש חולצה חדשה שהוא חושב שהוא מאמין ב-WWE יותר ממנו, לכבות? זה מה שהוא צריך? וחוץ מזה, שניהם לא צריכים לעמוד כאן. שיחשוב על לפני שנתיים- הרגע הכי גדול בקריירה שלו, משהו שהוא חשב שלא יקרה, רסלמניה 40, זיכרון שחלק איתו, הוא היה איתו בזירה באותו הלילה. זיין אומר שיבהיר לו משהו- הוא לא היה סתם בחור בזירה באותו הלילה, הוא היה האיש הראשון בזירה באותו הלילה כשקודי גמר את הסיפור והפך לאלוף ה-WWE. הוא היה שם לפני קווין אוונס, לפני ג'יי אוסו, LA נייט, CM פאנק, ג'ון סינה ורנדי אורטון. הוא היה שם ראשון, למרות שנהיה כנים- אם למישהו היה תירוץ להתעצבן שזכה בתואר באותו הלילה זה הוא, אבל הוא שמח עבורו, עד היום הזה הוא שמח עבורו. והוא יודע למה? כי הוא בחור טוב. הוא שמח עבור קודי, באמת. אבל כל האנשים שרשם- כמה מהם עדיין חברים שלו עכשיו? הוא התחיל לחשוב, הבעיה היא האנשים האלה או שהבעיה היא קודי? קודי אומר שהכול משתנה והוא יודע את זה. הוא צריך להיות טוב מהיום הקודם. הוא מבין אותו, כשהאליפות מעורבת, הוא מדבר על קווין אוונס, רנדי אורטון וג'ון סינה, הוא לא היה כנה איתם כמו שהוא צריך להיות איתו. זיין אומר שזה מה שהוא מבקש ממנו. הוא כאן עכשיו, שיהיה כנה איתו, שלא ידבר באמרות... קודי שואל אם הוא רוצה שיהיה כנה איתו? הוא עומד פה, חוטף אש, את כל הבולשיט הזה. הוא יהיה כנה איתו- הם צועקים לו בוז, צועקים שסאמי סאקס, והסיבה היא שלאחרונה הוא ממש סאקס. הוא מתבכיין וצועק. הוא לא סאמי זיין שהם התאהבו בו, לא סאמי זיין שהלכו איתו. הוא לא סאמי זיין שלו, הוא מישהו אחר. אם בכלל, הוא נואש. בוא לא נעמיד פנים שזה על משהו ביניהם חוץ מאליפות ה-WWE. והוא חייב לו התנצלות- הוא מצטער, מצטער שיש לו את זה, ושזה אומר שזיין לעולם לא ישיג את התואר. זיין נותן לקודי סטירה. הוא תופס את עצמו ומנסה להצטער. קודי מחזיר סטירה. זיין מתעצבן ומביא כיסא. הוא מחליט ללכת.​
 

DIUNIM החדש

Well-known member
  • סולו סיקואה מאחורי הקלעים. ג'ייקוב פאטו בא וסולו שואל מה הוא רוצה. פאטו אומר שיש לו מסר מה-OTC. סולו שואל על מה. פאטו אומר שעבר יותר מדי זמן, ומספיק זמן. הוא צריך שסולו יחזור הביתה. סולו צוחק. הביתה? הוא רוצה שיחזור הביתה? זה מה שאמר ראש השבט שלו? זה לא הבית. זאת מכלאה. ופאטו כלב השעשועים שלו. הוא יודע, הוא לא מבין את זה. מה קרה לו לעזאזל? הוא היה פעם רוצח. איש שכולם פחדו ממנו. איש הזאב הסמואי, איש שהיה כזה קרוב לנצח את רומן, ועכשיו הוא ברקע שלו. והוא יודע שהוא צודק כי הוא עומד פה ופאטו לא עשה כלום חוץ מלהגיע לכאן ולתת לו הודעה ממי? מראש השבט שלו? שיקשיב לו: רומן לא עשה כלום חוץ מלהביך אותו, להשפיל אותו, גרם לו לכרוע ברך כמו כלב מול כל העולם, ומול המשפחה שלהם, וככה לא מתייחסים למישהו שאוהבים. הוא רוצה שיחזור? הוא לא חוזר. אז שיגיד לרומן שילך לעזאזל. פאטו אומר שהוא מבין כל מה שהוא אומר, הוא מבין מאיפה הוא בא. אבל הוא כבר החליט וישאר בעסקים. אז אם ה-OTC שולח אותו אליו, הוא בא לסולו. סולו צוחק ואומר שיגיד לרומן שאם הוא רוצה שיחזור הביתה, שיבוא לקחת אותו.​
  • אליפות המשקל הקל של AAA: ריי פיניקס ניצח את אקסיום לאחר מקסיקן מאסל באסטר.​
  • ניק אלדיס במשרד שלו. גונת'ר בא ואומר שהוא חשב המון זמן, והוא כאן כדי לספר לו שהחליט. אז ברור שכדי שזה ילך חלק, הוא צריך מישהו שטוב עם החוקים, מישהו מנוסה, אבל יש גם את הגורם האנושי שצריך לשקול. הוא חושב שמה שהוא צריך זה בחור עם הלב במקום הנכון. בחור טוב. אולי הבחור הטוב האחרון. ההחלטה שלו היא שלקרב האליפות בשבוע הבא מול קודי, השופט לקרב יהיה לא אחר מאשר סאמי זיין. שיגרום לזה לקרות.​
  • טריק ויליאמס וליטל יאטי יוצאים לזירה. יאטי שואל איך הם מרגישים הלילה. גבירותיי ורבותיי, כל הקהל, והמיליונים שצופים בבית למרות שהוא לא רואה אותם, הוא רוצה להציג בפניהם את האלוף האמיתי של סמאקדאון, מר טריק... טריק עוצר אותו ואומר שבדרך כלל הם יוצאים וזאת חגיגה והוא מת על זה, הוא מעריך את זה אבל היום זה לא מהימים האלה. יש לו משהו שהוא צריך להוציא מהחזה שלו. יאטי אומר שהוא לא יכול לעשות את זה לקהל, הם באו לחגוג עם טריק ויליאמס, מה זאת אומרת שהוא לא יכול לעשות את זה? טריק אומר שהוא מבין מה שהוא אומר, אבל בטורניר מלך הזירה בשבוע שעבר... יאטי אומר שדומיניק מיסטריו רימה בשבוע שעבר. טריק אומר שזה לא קשור, האמת היא שהפסיד. בשבוע שעבר הוא הפסיד. הוא לא אהב את זה, זה לא הרגיש טוב, אבל האמת היא שבדרך מוזרה זה קצת העיר בו משהו. זה הדליק בו אש שלא הרגיש המון זמן. זה גרם לו לרצות לשפר את עצמו ולהביא את סמאקדאון לגבהים חדשים. אנשים תמיד שואלים כאן מי יהיה האיש עכשיו. מי האיש שיסחב את החברה. הוא יסביר להם- טריק ויליאמס הוא המנהיג של החדשים. יאטי אומר שזה נכון. טריק אומר שזה שהפסיד בטורניר מלך הזירה בשבוע שעבר מעצבן אותו, הוא רוצה לחזק את עצמו ולהראות לקהל למה הוא מסוגל ומי הוא. הוא יגיד להם מי הוא: הוא טריק ויליאמס, והוא עדיין אלוף ארצות הברית. הוא עדיין הוליווד טריק. הוא עדיין מר למון פפר סטפרס. לא משנה מי חשבתם שהוא, הוא טריק ג'יימס, ביץ'. יאטי אומר שהוא יתן את זה לסמאקדאון. ריקי סיינטס יוצא. כרמלו הייז יוצא ודוחף את סיינטס. הוא אומר לטריק להקשיב, הם צריכים להפסיק עם הכל עכשיו כי הנה הבעיה. סיינטס נכנס לזירה ולוקח מיקרופון. הייז אומר שמאז שטריק זכה בתואר, הוא רק יוצא לכאן ואומר שורה אחרי שורה, הוא מרגיש שהוא מקשיב לספר של דוקטור סוס. סיינטס שואל על מה הם מדברים כאן. הייז אומר שהנה מה שהוא צריך שטריק יעשה, שיחליט. הוא רוצה קרב אליפות, שיבחר מישהו, הוא או ריקי. מה הם עושים? סיינטס שואל על מה הם מדברים, הוא ניצח את הייז, אז אם כבר, ריקי סיינטס הוא הטוען לכתר לאליפות ארצות הברית, בואו נדבר על זה. הייז אומר שמה שברור זה שצריך לחתוך אותו מהתמונה, כי עד שהתערב, הוא וטריק עשו את הדבר שלהם וטיפלו בעסקים. טריק רואה שיש כאן שני אנשים שמוכנים להרוג עבור הזדמנות על תואר של בחור שלא רוצה להגן עליו. סיינטס אומר שניצח אותו בשבוע שעבר, אין על מה לדבר. הייז אומר שגם הוא ניצח, אז מה הוא רוצה לעשות לגבי זה? סיינטס שואל אם ישברו את השוויון בפרובידנס. טריק אומר שהוא מציע לשניהם לסתום, כי האמת היא שזה לא חשוב. הם מתווכחים למי מגיעה הזדמנות על התואר. זה לא משנה, הוא ינצח את המנצח בכל מקרה. אבל שהתאומים הסיאמיים יגלו וילחמו, ומי שינצח יוכל להילחם מול האלוף. אבל עד אז, שיסתמו כשהמבוגרים מדברים. טריק הולך, סיינטס דוחף את הייז עליו. הייז מרביץ לסיינטס ומבצע עליו דירטי דיאנה. טריק זורק את הייז לעמוד הזירה. הוא מבצע בוק אנד על סיינטס.​
  • רויס קיז מתראיין מאחורי הקלעים. סולו סיקואה בא. הוא אומר לו להקשיב לו, הוא לא כאן כדי להקשות עליו יותר מעכשיו, אבל הוא צריך שיקשיב לו. הבלודליין כאן, אותו הבלודליין ששלט בעסקים שנים, אלו שהוא היה בהם. הוא יודע מה הם עושים ומה הם מתכננים. הם כאן כדי לוודא שג'יי יתקדם לסיבוב הבא בטורניר מלך הזירה, ושינחש מי כאן כדי לעזור לו? ג'ייקוב. כן, זה שקרא לו משפחה. זה לא נשמע לו כמו משפחה. ג'ייקוב הלך וכרע ברך בפני רומן. הוא לא אומר שהוא צריך להילחם עבורו, הוא אפילו לא צריך להילחם איתו. אבל הוא לא רוצה שיהיה קורבן במלחמה של רומן.​
  • בי-פאב ומיצ'ין ניצחו את טיפאני סטרטון וצ'לסי גרין לאחר שג'ייד קארגיל משכה את טיפי מהפינה, ומיצ'ין ביצעה על צ'לסי סטיילס קלאש. לאחר הקרב, טיפי תוקפת את ג'ייד אבל מיצ'ין ובי-פאב תוקפות אותה, וג'ייד מבצעת ג'יידד.​
  • קיאנה ג'יימס מתראיינת. היא אומרת שחברתה בגדה בה. והיא יודעת שזאת סתם רכילות עסיסית, אבל עבורה זה החיים שלה. היא עשתה הכול עבור ג'וליה, היא הבטיחה לה קרבות, עשתה אותה אלופה, היא הייתה צריכה אותה. ופעם אחת שביקשה ממנה עזרה היא הייתה חסרת תועלת. ג'וליה באה ואומרת שהייתה צריכה את העזרה שלה באנגלית, בחוזים. לא בלחימה, זאת מי שהיא. קיאנה אומרת שלא הייתה זקוקה לה לכלום. ג'וליה אומרת שהיא הייתה הכוכבת וקיאנה ניצלה את המומנטום שלה. קיאנה אומרת שעקפה אותה. ג'וליה אומרת שהאנגלית שלה טובה יותר עכשיו, אז יש לה סופסוף את המילים כדי להגיד... היא נותנת לה סטירה.​
  • פין באלור הולך לזירה. הוא נתקל בטאמה טונגה. טאמה אומר שעבר המון זמן, ברוך הבא לסמאקדאון. בהצלחה.​
  • קודי רודס וניק אלדיס מדברים. קודי שואל אם הם באמת עושים את זה. אלדיס אומר שהוא יודע שידיו קשורות, גונת'ר עירב עורכי דין, הוא יודע למה זה קורה, גונת'ר רצה את הקרב, הוא קבע את הקרב, הוא קבע את השופט, זהו זה. קודי אומר שהוא מבין, אבל סאמי הרוס רגשית עכשיו, הרגשות שלו מפוזרים. סאמי זיין (ימ"ש) מגיע וקודי אומר ששניהם נתנו אחד לשני סטירה. אז שיגיד לו בבקשה שהם בסדר. זיין אומר שהוא לא יודע, הוא קצת הרוס, הרגשות שלו מפוזרים. בהצלחה בשבוע הבא.​
  • LA נייט מתראיין. הוא אומר שהבלודליין בבניין, תנו לו לדבר אליכם. הבלודליין בבניין, מה שחשוב זה ש-LA נייט בבניין, והוא ידע שכולם יגיעו. הוא לא נוסטרדמוס, אלא LAדמוס, ורומן ריינס הוא נוסטרדאמבאס, כי הוא אמר שג'יי יעשה את זה בעצמו, והנה ג'ייקוב וג'ימי. והשורה התחתונה, הם מנסים להחזיר את סולו לכאן. הוא לא יכול לחכות, ג'ייקוב וסולו יחזרו לבלודליין. אבל הוא לא מבטיח כלום, כי אם רואים מה קורה שם, יש לו סיכוי קטן. אבל זה תלוי אם ינצח את הסיכויים, ובעזרת אלוהים הוא ילבש את הכתר מול הדלת של רומן ריינס וידרך עליו, YEAH, וכולם יגידו LA נייט, YEAH!​
  • סיבוב ראשון בטורניר מלך הזירה: "מיין איבנט" ג'יי אוסו ניצח את פין באלור, רויס קיז ו-LA נייט לאחר שסולו סיקואה (שהגיע לצפות) נתן לנייט סמואן ספייק ונייט חטף אולטימייט ספיינבאסטר מקיז, אבל ג'יי ביצע אוסו ספלאש והצמיד. במהלך הקרב, ג'ימי אוסו בא אבל קיז זרק את פין באלור עליו אל מחסום האבטחה.​
 
למעלה