קודי רודס נכנס לבניין ופוגש את ניק אלדיס. הוא אומר לו להגיד לו אם שמעו מגונת'ר כבר. אלדיס אומר שהוא יודע שזה קשה להאמין, אבל הוא לא אמר לו כלום. אבל יש לו תחושה שהם ישמעו ממנו הלילה. קודי אומר שהוא יגלה הלילה, הוא ניצח אותו קודם, הם במקום טוב וזה לילה טוב, שיהיה סמאקדאון טוב. הם לוחצים ידיים וקודי הולך ונתקל באוסוז. הם נותנים אגרוף באגרוף. ג'יי אומר שטוב לראות אותו. הלילה יש לו קרב במלך הזירה, הוא ינצח בטורניר, וכשינצח, הוא ירדוף אחרי אליפות ה-WWE בסאמרסלאם. רק עסקים, אוס. קודי אומר שהוא מקווה שג'יי צודק, כי אם למישהו כאן מגיע לרדוף אחרי זה, זה ג'יי. אבל הוא מקווה שזאת החלטה שלו ולא של רומן.
ג'ייד קארגיל, בי-פאב ומיצ'ין מתראיינות. ג'ייד אומרת שאין לה שום לחץ, היא בנתה קריירה מלחץ. יש להן ממה לדאוג? מיצ'ין אומרת שכלום. ג'ייד אומרת שהיא זכתה בטורניר מלכת הזירה פעם אחת ויכולה גם פעמיים. מיצ'ין אומרת שבשבוע שעבר הוכיחו לשארלוט מי המלכה האמיתית. בי-פאב אומרת שטיפי ראתה בדיוק איזה זמן זה כשאת מנסה לחתוך את התור, היא גילתה מה קורה כשמתעסקות עם מי שתהיה פעמיים מלכת הזירה. ג'ייד אומרת לריאה ריפלי שהיא מתחממת, אז כדאי שתזכור אותה. כי היא תראה אותה בסאמרסלאם.
סיבוב ראשון בטורניר מלכת הזירה: שארלוט פלייר ניצחה את סול רוקה, ליירה ולקיריה וג'ייד קארגיל (ע' מיצ'ין ובי-פאב שהוברחו בידי אלכסה בליס וטיפאני סטרטון בהתחלה) לאחר פיג'ר אייט לליירה.
טיפאני סטרטון מתראיינת מאחורי הקלעים. היא אומרת שהיא לא תעמיד פנים שהיא חברה של שארלוט פלייר, אבל הן מסכימות על דבר אחד- שתיהן לא רוצות את ג'ייד כמלכה. מיצ'ין ובי-פאב באות וצ'לסי גרין מנסה להבריח אותן עם מקל קנדו. שופטים ואייג'נטס עוצרים אותה ולוקחים את מיצ'ין ובי-פאב. צ'לסי צועקת שהיא רוצה קרב זוגות בין ארבעתן הלילה.
"מיין איבנט" ג'יי אוסו מתכונן מאחורי הקלעים. ג'ימי אומר שזה טורניר מלך הזירה. ג'ייקוב פאטו מגיע וג'ימי שואל מה הוא עושה פה. פאטו אומר שהוא נשלח בידי ראש השבט. ג'ימי אומר שזה מצחיק, הוא כבר קבע מה יקרה- ג'יי יטפל בעסקים לבד הלילה. פאטו אומר שנהדר, הוא לא כאן עבור ג'יי, אלא כדי לדבר עם סולו. למען האמת, מה ג'ימי עושה כאן? ג'ימי אומר שהוא כאן כדי לוודא שאף אחד לא יתערב. פאטו אומר שיטפלו בעסקים שלהם, והוא יטפל בשלו. הוא הולך וג'ימי אומר שג'יי ינצח.
משודר סרטון של בלייק מונרו. היא כותבת ליומן, ואומרת שידברו על שארלוט פלייר. שארלוט- היא תמיד תזכור את מה שהייתה כחלק מהתפתחות מחלקת הנשים. היא באמת אחת מהגדולות, ועם אלכסה בליס לצידה, הן זוג משמיים. כלומר, כמה מהר היא הזתה שהן חזקות יותר יחד. והיא הפכה לרכה, חלשה. חברות זה משהו שלא טרחה לגביו. כוכבות אמיתיות זוהרות יותר לבד, והיופי שלה מעוור. תחזיקו חזק, בנות, כי הזוהרת מגיעה לסמאקדאון. שלכן, בלייק מונרו.
ניק אלדיס מדבר בטלפון ואומר שהם מחכים לסוג הקרב, והם יגלו עכשיו. הוא מנתק וגונת'ר בא. אלדיס אומר שהכול מוכן לקרב החוזר מול קודי בשבוע הבא בקנזס סיטי, הם מחכים לסוג הקרב. קדימה. גונת'ר אומר שאם הוא הבין משהו בשבועות האחרונים, זה שהוא לא יכול לסמוך על השיפוט כאן. אז לקרב האליפות שלו בשבוע הבא, קרב כזה חשוב, הוא לא סומך על הבחירות שלו. אז הוא יבחר בשופט לקרב. אלדיס אומר שבסדר, מי זה יהיה? גונת'ר אומר שהוא ממש רוצה לדעת. אלדיס אומר שכן. גונת'ר אומר שבדק ושקל, ויגיד לו עד סוף הלילה.
פין באלור מתראיין לגבי קרב ההעפלה למלך הזירה. הוא אומר שהוא לא יכול להיות יותר שמח להגיע לסמאקדאון, אבל הפרק החדש הזה לא מוחק את העבר. יש לו חברים ותיקים כאן אבל גם המון אויבים. אבל קודם כל, הלילה הוא נכנס לטורניר מלך הזירה... R טרות' מגיע ואומר שפין הביא את ראקל רודריגז איתו לסמאקדאון, היא איבדה את השרירים כי עבדה עם טום. ברוך הבא לסמאקדאון, ג'דג'מנט דיי שוב ביחד. שניהם יחד, מאמי ו-DP לא יכולים לחכות לראות אותו. טום וניק לא היה אכפת לאף אחד מהם. בכל מקרה, הוא חשב על דרך נכונה להביא את רויס קיז לג'דג'מנט דיי. הוא היה צריך למכור מרצ'נדייז ולשחות עם הכרישים. הוא היה צריך לעצור חתונה. באלור שואל אם הוא לא מתכוון לממש חתונה, וטרות' אומר שהוא לא יודע אם זה PG. דמיאן פריסט בא וטרות' אומר שג'דג'מנט דיי חזרו להיות יחד. שיקבל את באלור לסמאקדאון. פריסט אומר לבאלור ברוך הבא, ובאלור אומר שהוא שמח להיות כאן. טרות' אומר שהוא מבין שזה מוזר, אבל הם אלופי הזוגות. זה בסדר, באלור יהיה מלך הזירה הלילה והם יבנו את המועדון בתוך הטירה. באלור אומר שיש לו קרב והוא צריך להתכונן. הוא הולך וטרות' צועק שהם אוהבים את פין. פריסט אומר שלא, הוא יודע שטרות' בחור טוב ורוצה לסמוך על כולם, אבל הוא חשב שהכיר את פין, ותראו מה עשה לו. שניהם אלופי הזוגות, זה מה שחשוב, זה מה שאכפת לו ממנו. בשבוע הבא הם מול ה-MFTs, וכשזה יגמר, הם עוד יהיו אלופי הזוגות, זה רק שניהם וזה כל מה שהם צריכים. פריסט הולך וטרות' אומר שזה ג'דג'מנט דיי קלאסי, הם שוב בעלייה.
ברי בלה ופייג' ניצחו את פאטאל אינפלואנס (פאלון הנלי ולייני ריד) (ע' ג'ייסי ג'יין) לאחר שהשופט היה עסוק עם ג'ייסי, וברי הפכה קריידל של פאלון על פייג'.
סאמי זיין (ימ"ש) מדבר עם ג'וני גארגאנו ששוכב על משטח. הוא אומר שהוא נשבע שזה כאילו לעזאזל אם תעשה את זה ולעזאזל אם לא. הוא לא עושה כלום והוא הבחור הרע, הוא עושה משהו ועוד משלם את המחיר, והכול בגלל החבר שלו לכאורה. מתישהו אתה מתחיל לשאול את עצמך שאלות. קנדיס לאריי אומרת שאחת מהשאלות זה מתי תקום ותעשה משהו לגבי זה. זיין אומר שזה נכון, הוא יעשה משהו לגבי זה. הוא יצא וידבר עם קודי, ינקה את האוויר אחת ולתמיד. הוא מודה לג'וני.
דנהאוזן במעבדה שלו, לוס גארזה (אנחל וברטו) באים. ברטו אומר שחיפשו אותו. אנחל אומר שהוא צריך לקלל שוב את הניו יורק ניקס, הם שילמו המון כסף ואם הם ירוויחו הוא יקבל אחלה תשלום. הם נותנים לו תיק ודנהאוזן מתלהב- כסף אנושי. הוא אומר שיקלל אותם וירוויח את הכסף. הם הולכים ומאט קרדונה בא. דנהאוזן קורא לו "זאק", קרדונה אומר שהוא חייב לא לקלל את הניקס. דנהאוזן אומר שזה רעיון טוב אבל הוא צריך כסף אנושי בשביל זה. קרדונה אומר שאין לו כסף אנושי איתו. דנהאוזן אומר שזה אחלה שעון. קרדונה אומר שיעשה הכול עבור הניקס, קדימה. דנהאוזן רוצה גם את הטבעת. קית' וילסון בא ואומר לקרדונה לסלק מכאן את גופו המסוטט. דנהאוזן אומר שלום, קית' מושך את מיז שבהלם. קית' אומר שהוא הלך שבועיים ותראו מה קרה למיז. אנהאוזן אומר שזה נראה מגניב וקית' אומר שלא. מיז צועק "הו-רה" (מ-2006). וילסון אומר שמאז שהוא קילל את מיז הוא כלוא באמירת קאצ'פרייזים. מיז צועק "תקנאו" ודנהאוזן אומר שזה מ-2010 ודי מגניב. קית' צועק לו להפוך את זה עכשיו. דנהאוזן אומר שהוא רוצה לנסות משהו: מה מיז חושב על דנהאוזן? מיז אומר "אוסום". קית' צועק שהוא לא. מיז צועק שכשהיד שלו מתרוממת שהפה שלו יסתום. שליטה, השראה, מיקוד. קית' צועק על דנהאוזן לבטל את זה עכשיו. דנהאוזן אומר שהוא חושב שזה נהדר. מיז שואל "באמת?" וקית' צועק שזה רעיל. הוא מנסה לטפל במכונות אבל חוטף הלם חשמלי. דנהאוזן אומר שיתראו אחר כך. מיז צועק "אוסום".
סאמי זיין (ימ"ש) יוצא לזירה. הוא אומר שהוא צריך להגיד, תגובה מוזרה קצת בהתחשב בזה שהיה באירופה בשבועות האחרונים, והוא לא משווה את הקהל האירופאי לאמריקני, הוא לא עושה את זה, אבל הוא יגיד שהמעריצים השרופים הופיעו עבורו ממש באירופה. אבל תראו, אתם כאן, הוא כאן, יש להם שתי ברירות עכשיו. הם יכולים לשבת עם מבט חמוץ על הפנים ולצעוק לו בוז, או שהם יוכלו להיות מעריצים שרופים של הבחור הטוב האחרון. הוא שומע את הקהל השרוף. פרובידנס, עם כמה שהוא היה שמח לצאת לכאן ולחגוג עם הקהל, לא בגלל זה הוא כאן. הוא כאן כי משהו רותח מלא חודשים וזה צריך להיגמר. הוא רוצה לנקות את האוויר אחת ולתמיד עם מישהו אחד. אז צא לכאן, הוא יודע שהוא כאן, קודי רודס. "הסיוט האמריקני" קודי רודס יוצא לזירה. קודי אומר לפרובידנס, רוד איילנד, מהאולמות הכי אהובים עליו בעולם, והם יודעים למה. חברו הטוב, סאמי זיין, על מה הוא רוצה לדבר? זיין שואל אם הוא יכול לא לעשות את זה, לרגע אחד לא להיות הסיוט האמריקני, להיות קודי לרגע? חבר שלו כדי שיוכלו לשוחח בכנות כאן? כי נדמה לו שמתפתח כאן דפוס בחודשים האחרונים. סדרת אי הבנות, נקרא לזה ככה. מצב שבו הוא מצא את עצמו עוזר לו, ושוב ושוב הוא מצא ששילם את המחיר על זה. והוא שומע את הקהל. קודי גרם לו להרגיש כמו הבחור הכי גרוע בעולם לפני כמה שבועות כשגונת'ר חנק אותו. הוא נתן לזה לקרות, הפנה את הגב והלך, למרות שבכנות, באותו הלילה זה מה שהגיע לקודי. הוא כן איתו. אבל בשבוע שעבר הוא היה באותו המצב, גונת'ר חנק אותו, ומה הוא עשה? את הדבר הנכון, הוא עזר לקודי, ואיך זה נגמר עבורו? הוא עדיין גמר על הגב וקודי עמד. וזה קורה שוב ושוב, אז מתישהו הוא שואל את עצמו, זאת תאונה? אז הוא רוצה שיגיד לו את האמת. קודי אומר שסאמי מבקש ממנו בעצם להסביר לו את ההיאבקות, והוא לא צריך הסברים. הוא מהטובים בעולם. הוא מדבר על תאונות- זה היה בקרב היאבקות. זאת תחרות, והוא מבקש ממנו לכבות את זה? הוא קרא לו בפורום ציבורי, הוא לובש חולצה חדשה שהוא חושב שהוא מאמין ב-WWE יותר ממנו, לכבות? זה מה שהוא צריך? וחוץ מזה, שניהם לא צריכים לעמוד כאן. שיחשוב על לפני שנתיים- הרגע הכי גדול בקריירה שלו, משהו שהוא חשב שלא יקרה, רסלמניה 40, זיכרון שחלק איתו, הוא היה איתו בזירה באותו הלילה. זיין אומר שיבהיר לו משהו- הוא לא היה סתם בחור בזירה באותו הלילה, הוא היה האיש הראשון בזירה באותו הלילה כשקודי גמר את הסיפור והפך לאלוף ה-WWE. הוא היה שם לפני קווין אוונס, לפני ג'יי אוסו, LA נייט, CM פאנק, ג'ון סינה ורנדי אורטון. הוא היה שם ראשון, למרות שנהיה כנים- אם למישהו היה תירוץ להתעצבן שזכה בתואר באותו הלילה זה הוא, אבל הוא שמח עבורו, עד היום הזה הוא שמח עבורו. והוא יודע למה? כי הוא בחור טוב. הוא שמח עבור קודי, באמת. אבל כל האנשים שרשם- כמה מהם עדיין חברים שלו עכשיו? הוא התחיל לחשוב, הבעיה היא האנשים האלה או שהבעיה היא קודי? קודי אומר שהכול משתנה והוא יודע את זה. הוא צריך להיות טוב מהיום הקודם. הוא מבין אותו, כשהאליפות מעורבת, הוא מדבר על קווין אוונס, רנדי אורטון וג'ון סינה, הוא לא היה כנה איתם כמו שהוא צריך להיות איתו. זיין אומר שזה מה שהוא מבקש ממנו. הוא כאן עכשיו, שיהיה כנה איתו, שלא ידבר באמרות... קודי שואל אם הוא רוצה שיהיה כנה איתו? הוא עומד פה, חוטף אש, את כל הבולשיט הזה. הוא יהיה כנה איתו- הם צועקים לו בוז, צועקים שסאמי סאקס, והסיבה היא שלאחרונה הוא ממש סאקס. הוא מתבכיין וצועק. הוא לא סאמי זיין שהם התאהבו בו, לא סאמי זיין שהלכו איתו. הוא לא סאמי זיין שלו, הוא מישהו אחר. אם בכלל, הוא נואש. בוא לא נעמיד פנים שזה על משהו ביניהם חוץ מאליפות ה-WWE. והוא חייב לו התנצלות- הוא מצטער, מצטער שיש לו את זה, ושזה אומר שזיין לעולם לא ישיג את התואר. זיין נותן לקודי סטירה. הוא תופס את עצמו ומנסה להצטער. קודי מחזיר סטירה. זיין מתעצבן ומביא כיסא. הוא מחליט ללכת.