שרשור סטרייקפורס

Dogoa

New member
אין לי שום בעיה לקבל את זה

אבל עדיין ניצחון זה ניצחון.. ובכל מקרה אני מאמין שמוסאסי טוב יותר.
 

BeniTaz

New member
מסכים ולא מסכים

זה נכון שזה מזל אבל גם לוחם עם טכניקה ורמה גבוהה תמיד צריך מזל ואי אפשר לנצח רק עם מזל. המהלך הזה הראה עוד ניצוץ של גאונות וחוכמת קרב, משהו שמוסאסי מפגין כמעט בכל קרב ומזכיר את פידור בנושא. אפקיק מהגארד היא מכה מאוד יעילה ואנחנו לא רואים את זה מספיק וכמו שלמוסאסי יש GNP עצבני ומאומן היטב (בודאות!) אני מאמין שהוא מתאמן גם על אפקיקס וזה היה מחושב וחלק מתכנית הקרב לטעמי. מעבר לזה אפילו במכה הזאת ראינו טכניקה שזה כבר שווה יותר ממזל.
 

MOR149

New member
דעות סטרייקפורס

אני אצקר ואגיד שהקרב על המשקל הקל והמיין איבנט היו ממש קלאסים. הקרבות על המשקל הקל לדעתי מועמד לקרב השנה. המיין איבנט הזכיר לי את הקרב של נוגיירה לטים סילביה על התואר הפנוי שכל הקרב מפוצצים את נוג ובסוף הוא מנצח.סיום קלאסי כזה. אירוע בכללי טוב מאד ,מאד אהבתי.
 

KKOM

New member
דעות..

וואחד אבולשן דפקו הסטרייקפורס האלה אהה?? ללא ספק אחד הארועים האיכותיים השנה... קינג מו- ווייטהאד: קינג מו לוחם מצויין, אבל שוב הלוחמים שהתמודד הם עדיין לא אינדיקטור אמיתי ליכולת שלו, וויטהאד לוחם על סף הבזיוני, שלא יכול לקרוא קומבינציה של 2מכות. אבל עדיין למרות הסימני שאלה, לאוול בוודאות ישמיד את האורטיזים, ג'ארדינים והגריפינים למינהם בארגון השכן. מאשידה, שוגאן וטיאגו זה יהיה סיפור אחר. ז'אקרה- לינדלנד: רונלדו, לוחם מרשים ביותר. אף על פי כן שכל העולם הזהיר וציין את יכולת הקרקע, דווקא בעמידה הוא קבע את הטון בצורה המובהקת יותר. הקומבינציות שלו גרמו ללינדלנד לשכוח שמדובר בגראפלר הטוב אולי בעולם ולבקש את ההכנעה בקרקע. מלנדז- תומסון: הקרב הטוב השנה. כל כך הרבה מהירות, טכניקה, לב וכשרון, בקרב אחד לא ראיתי הרבה זמן. הסיבוב ה-2 לטעמי היה אחד הטובים בהסטוריה. חבל רק שמחלקת ה LW של סטרייקפורס מכילה רק 4 לוחמים איכותיים. לי- סמית': למרות השליטה המוחלטת של קאנג ב-2 הסיבובים הראשונים, נראה שמה שיש לו להציע זה רק הבעיטות. סמית' לטעמי לוחם בינוני פלוס עם לב ענק שפשוט המזל שיחק לו. הקרב בכללי היה מוזר, זה נראה כאילו הוא נלקח מסצנה בסרט שבהתחלה הרע כותש את הטוב, ואז הטוב חוזר בקאמבק, תוך כדי הנחלת מכת מחץ. ווירדו... אבל יפה לעין. מבחית איכות? אחד הארועים הטובים השנה. השאלה מה יהיה אם העומק. בסופו של דבר לא יעבור הרבה זמן עד שסטרייקפורס יתחילו למחזר קרבות במרץ, ואז זה יהיה מאוס. אבל שוב, אותה נק'. סטרייקפורס פונים יותר לאוהדי ההארדקור, פונים יותר לאינטלגנציה מאשר להייפ מאשר ה UFC, וזה תענוג לראות.
 

BeniTaz

New member
לא ימחזרו קרבות

כי הם בונים אירועים וקרבות רק על הקארד המרכזי (4/5 קרבות), הגדילו את הסגל שלהם בצורה מעולה ואיכותית ועדיין לא עושים אירועים בכמויות של ה-UFC. תחשוב שאם יש אירוע כל חודש וחצי-חודשיים הם צריכים בממוצע סך הכל קרב אחד איכותי לכל קטגוריה (וזה בלי להחשיב את ה-SHW, מחלקת הנשים והמחלקות הנמוכות שגם משם אפשר ליצור). דוקא לאחרונה חשבתי לעצמי איך בכלל ינצלו את כל המצ'אפים האלו במספר אירועים מועט והבנתי שכנראה הארגון מתכנן להגדיל את מספר האירועים השנתי באופן משמעותי.
 

KKOM

New member
על איכות הלוחמים והקרבות...

אף אחד לא בא בטענות... אין לך עומק, יש לך מס' מחלקות עם 3 לוחמים רלוונטיים או 4.. LW- ארבעה לוחמים: מלנדז, נון, תומסון, אאוקי. WW-ניק דיאז, זמורסקיס,ריגס, היירון. MW- סבבה יש קצת עתיד LHW- מוסאסי, קינג מו, באבלו HW- יש עתיד.
 

BeniTaz

New member
אבל הם לא צריכים יותר

כי לא יהיה להם מה לעשות עם יותר. התרגלת ל-UFC ששם יש מלא קארדים ולעיתים רואים כוכבים בקארד התחתון. ממש 11-12 קרבות ברמה גבוהה. בסטרייקפורס רק הקארד העליון איכותי ככה שלא צריך הרבה שמות ועומק. עוד נקודה היא שתמיד יש להם אפשרות להחתים לוחמים "חופשיים" ולאחרונה הם צירפו הרבה שמות טובים אז מה מונע מהם לעשות זאת בעתיד? זארומסקיס שבכלל פרח וכיכב בדרים נלחם על האליפות בקרב הראשון שלו בסטרייקפורס. הדאגה האחרונה של הארגון זה שיגמרו הקרבות.. זה ממש לא הולך לקרות. כמו לומר של-MMA אין עתיד ובקרוב יגמרו הלוחמים.
 

talhorm

New member
פשוט... |ספויילר|

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! על הקרב של תומפסון נגד מלנדז! קרב השנה, לפחות ממה שאני ראיתי השנה בMMA כמו שרנאלו אמר THIS IS WHAT MMA ALL ABOUT... תמיד החשבתי את מלנדז כלוחם משעמם מתאבק בלי הרבה כח בידיים שלא מסיים קרבות אבל בזמן האחרון הוא פשוט מלהיב... ותומפסון זה המצא'אפ הכי מלהיב שיכול להיות לו. איזה קרב, איזה לב של תומפסון ומלנדז. קרב ענק. אירוע ענק, קינג מו מדהים. ג'אקרה ישמיד את שילדס כי כפי שזה נראה חוץ מBJJ בהרבה עדיף משל שילדס שזה היה ידוע, הוא גם סטרייקר פי 10 יותר טוב משילדס (שזה לא כזה קשה) והוא מהיר בטירוף, לינלאנד צריך לפרוש אני חושב והמיינאיבנט... כבוד גדול לסמית'
רציתי שינצח כמובן כדי שלא יטעו את הקהל שוב ושוב כשמציגים את קונג לי וקוראים לו דה MMA סנסיישן זה קצת פוגע באינטלגנציה עבורי. קונג לי שלט בכל הקרב בצורה יפה, וחשבתי לאורך כל הקרב מה היה קורה אם היה מנסה את הספינינג בק האלה מול שילדס... התשובה היא שישר שילדס היה נצמד אליו ומוריד אותו לקרקע, זה למה קונג לי לא רצה להלחם מול שילדס כי הוא היה מבלה את כל הקרב בקרקע סביר להניח סמית' פתח רע מאוד ואחד הקרבות היותר חלשים שלו דווקא... אבל כרגיל, וזה באמת מדהים להגיד כרגיל על דבר כזה, הוא עושה את זה שוב נוקאאוט בסיבוב שלישי אחרי שהוא קרוב להפסיד את הקרב. מחלקת הMW של סטרייקפורס מתחילה לצבור תאוצה מאירוע לאירוע... ובLHW? אני רוצה לראות קינג מו נגד מוסאסי, אבל האמת שקינג מו צריך עוד קצת קרבות כדי לבסס את מעמדו, ולצבור ניסיון כי הוא עדיין די רוקי בMMA, אבל רוקי מוצלח מאוד. אירוע מעולה, מתי דיאז ונונס ילחמו כבר? כי אני מחכה לREMATCH הזה יותר מידי זמן ועכשיו הוא כנראה יקרה, מלנדז ותומפסון גדולים
 

LORSIN

New member
מי טוב יותר בקרקע. ג'קארה או מאיה?

סתם מענין אותי לדעת.. ^^
 

elad547

New member
אתה רציני?

ברור שמאיה! אין פה שאלה בכלל, מאיה מס' 1 בקרקע ב-MMA
 

Indego

New member
שניהם אריות בBJJ...

אבל מאיה הוא פאקינג מפלצת על הקרקע, אני לא רואה אף לוחם בUFC (או בכלל) שמסוגל להכניע אותו, הדרך היחידה לנצח את מאיה זה בנוקאאוט או החלטה. ג'קארה הוא גם סוג של עילוי בתחום, אבל על הנייר למאיה יש יותר הישגים (גם בעולם הBJJ).
 
תשובה

הם מציגים 2 תפיסות שונות של ג'יו-ג'יטסו. מאיה עובד הרבה מהגב וג'אקרה עובד לרוב מהטופ פוזישן שבעיני זה הרבה יותר מתאים לקרקע של הMMA. אפשר לומר ששניהם יחד עם מרסלו גארסיה ורוג'ר גרייסי נחשבים ללוחמי קרקע הטובים בעולם היום וקשה לקבוע מי הטוב ביותר. אני באופן אישי ממש מעריץ את הסגנון של ג'אקרה והוא לוחם הג'יו-ג'יטסו האהוב עלי כבר הרבה זמן! קבל כמה קרבות ג'י-ג'יטסו נחמדים ותחליט לבד לאיזה לוחם אתה מתחבר יותר. Marcelo Garcia vs Damian Maia Demian Maia vs Ronaldo Jacaré marcelo garcia vs jacare
 

talhorm

New member
../images/Emo45.gif לא ידעתי בדיוק איך להגיב לזה, אז הינה ^

התגובה הנכונה... זה סוג של אנדרסון סילבה נגד GSP במושגי MMA
רק שבמקום סיגנון שונה פה מדובר על משקל שונה... ותעלומה גדולה כל עוד הקרב לא יקרה
 

dor244

New member
זאקרה הוא קינג בקרקע

תנו לו עוד 5 קרבות מול מוסאסי והוא מנצח בכולם , איך האפ קיק המזליסטית הזאת בנתה את מוסאסי שבלעדיה היה מוכנע .
 

talhorm

New member
אני לא חושב שבקרב הבא שניהם, ג'אקרה בכלל

יצליח להגיע למצב שהוא יוריד את מוסאסי לקרקע, מוסאסי ירסק אותו בעמידה לדעתי
 
ג'אקרה זאת לא הבעיה של מוסאסי עכשיו

ג'אקרה נילחם בMW ומוסאסי בLHW ולא נראה לי שזה ישתנה אצל אף אחד מהם. מה שכן, רוג'ר גרייסי חתם בארגון והוא אמר שהוא ביום יום שוקל 98 ק"ג וכנראה שילחם בLHW. כשאתה בקרקע עם רוג'ר זה יכול להיגמר בכל שנייה. קישור לראיון
 

FrecCo

Member
הם בערך אותה רמה

בקרבות ביניהם, למיטב ידיעתי, הם 1-1 (אני יודע בוודאות על קרב אחד שמאיה ניצח וקרב אחד שג'אקרה ניצח)
 
למעלה