שרשור ממולדת שמייח

ג ו ל י

New member
../images/Emo65.gifמיכל../images/Emo141.gif נשמהההה

המון המון ברכות קטנות וגדולות לשנים שכבר היו ולאלה שבאות שיהיה לך המון אושר ועושר יושר סקס וכושר וכל מה שתיקחי על עצמך לעשות... יצא לך הכי טוב שיכול להיות! המון הצלחה בכל בתחומים והכי חשוב תמשיכי לעשות המון כיף ותהני בהמשך החיים!!! במקרה נכנסתי לצ'אט וראיתי "ברכות לסוודרית" בלה בלה.. ובסוף היה כתוב "מאחלים בחורונת, סיוי, בלה בלה" כאילו מה אני עז? אין סוף לקומבינות פה? נשיקות, בלונים ,פרחים, שקופיות עם ריח, חפיסת קליק פג תוקף, מצבר של מלגזה, קופסה של ספיד סטיק, חבילה סוכרזית, דיסק של רבקה זוהר, כדורגל טנגו מפונצ'ר, קלטת שלי מהבר מצווה, אבן לזיפו, אמא, אבא, אח, מיטה חמה.. אלה כל הדברים שיש לי בחיים - תבחרי לך אחד אני נותן לך מתנה! יאללה ביי מותק תעשי חיים ותחייכי הרבה כי יש לך חיוך מקסים. (חולה על השיניים הארנביות שלך)
 

candybox

New member
אוףףףףףףף

ניסיתי וניסיתי וניסיתי להעלות את כרטיס הברכה שהכנתי לך ללא הצלחה
לא הולך לי היום... אז לבינתיים - שפע של ברכות ואיחולים לממולדת
 

candybox

New member
יא../images/Emo70.gif יא../images/Emo70.gif יא../images/Emo70.gif

הצליח לי!!!!!
 

הילוש...

New member
סווד סווד ../images/Emo23.gif../images/Emo70.gif

נשמונת המון המון המון המון מזל טוב מקסימה שלנו!!!!! מאחלים לך רק טוב בחיים אושר ועושר והצלחה בכל!!!! תמשיכי להיות כזאת מקסימה כמו שרק את יודעת!!! אוהבים המון הילה ושושן!!!
 

הילוש...

New member
נו התבלבלתי....

יפוסטמה ברור ששון מה זה פה יענו שושן פורים יאללה סתמי תפה ואל תתקני אותי יותר בחיים מואה!!!
 
סוודרית../images/Emo65.gif

סווד סווד יא בובה.. מזל טוב אישה מחר אני באה לחלטורה אז נעשה לך מופע קסמים חינם!
שיהיה לך המון המון אושר והצלחה בחיים!! יאללה שאי ברכה..
 
סוודעעעעעעעעע

כאן שלוחה שלך מדברת..!! אחותי היקרה והבלונדינית, המון המון מזל טוב לך אישה אישה.. לא נותר לי לאחל לך עוד שום דבר חדש... אבל באמת שיהיה לך בהצלחה וכן את שלוחה תתמודדי עם זה..!! יאללה הייתי פה..!!
 
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gifחיוכית../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

מיכל ... שום דבר שאני יגיד עכשיו (או בזמן אחר ) לא יוכל לתאר עד כמה אני אוהבת אותך
אני מאחלת לך , את כל מה שעולה בראש שלי לאחל לעצמי .. ובין היתר זה , אושר , עושר , אהבה , מישו שיפנק אותך , יאהב אותך, יעריך אותך , בכל יום, בכל שעה .. (במילים אחרות : איזה כושי חתיך וקירח , או את זוהר (כפרה עליו) ) צריכה שתדעי שאת חשובה לי מאוד .. שאני כ"כ מודה לך על כל הרגעים שהיית פה בשבילי .. על הצחוק הראשון שאתמול העלית בי תוך כדי השיחה שלנו .. על הדאגה שלך .. ןעל זה שאת פשוט את ..(בעצם על זה אני צריכה להודות לאלוהים ) צדיקה שלי
חחח I
LOVE
YOU
SO
MUCH
אוהבת אותך נשמה שלי .. סמדר
...
 
טוב אז ככה...

סוודרית, אני מבינה שאחותי הדמארי הייתה פה.. אז גם אני כאן לאחל לך שפע ברכות ליום הולדתך.. מי יתן ןתזכי לאושר כמו זה שאת מעניקה לאחרים!! אוהבת אותך!!!
 
טוב ח'מודה!

תקשיבי מזל טוב לך קודם כל! עכשיו תקשיבי כמו חברה של בחורונת.. את חייבת לי 500 ש"ח! זה לא ייתכן כזה דבר!!!! אני בגלל היומולדת שלך מזכיר לך נותן לך שבוע לשלם!! יאללה ח'מודה ושוב מזל טוב!!!
 
שלום לסוודרית../images/Emo65.gif

אנו צוות שירות הלקוחות של תפוז רוצים לאחל לך יום הולדת שמח, שפע של ברכות ואיחולי אושר לבביים. אנו שמחים שאת כאן בפורום ובכלל בתפוז את מהווה תוספת חשובה לאתרינו.. ונסיים בזאת שוב בברכת מזל טוב.. שלך...
 
למעלה