שרשור מלפפונים

אייל שן חתם על חוזה לעונה אחת

הפועל פ"ת: אייל שן חתם על חוזה לעונה אחת קשר הפועל כפ"ס בעונה שעברה חתם לעונה במלאבס. בקבוצה רוצים את זרקו לעונה נוספת גור מוטולה קשר הפועל כפר סבא בעונה שעברה, אייל שן, חתם הבוקר על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת במדי הפועל פתח תקוה. בשלב הזה יש לקבוצה שני קשרים אחוריים: שן וגיא שמיר. בנוסף טוענים בקבוצה כי סיכמו עם קשר אחורי זר, אך טרם מסרו פרטים לגבי זהותו. בנוסף, רוצים בקבוצה להשאיר את הקשר האחורי לירון זרקו, שממתין להחלטת הבורר בתביעה שהגישה נגדו הפועל כפר סבא. היו"ר ליאור שחר, שאישר את החתמתו של שן, אמר לגבי זרקו: "אנחנו רוצים שהוא ימשיך בקבוצה, ונעשה הכל כדי שזה יקרה". (17.06.04, 13:24)
 
לירון זרקו. חוזר למדים הירוקים

זרקו שוחרר מהפועל פ"ת - בדרך לכפ"ס הקשר הגיע לאימון, קיבל את טופס השחרור ונפרד מהשחקנים - אמור לחתום ל-3 שנים בקבוצה מהלאומית. בפ"ת הופתעו מהודעתו של יניב לוזון שחתם בהרצליה. לירון זרקו. חוזר למדים הירוקים מאת מערכת ONE 02/07/2004 12:17 לירון זרקו הגיע הבוקר (שישי) לאימון הפועל פ"ת, קיבל את טופס השחרור החתום, נפרד מהשחקנים ומהצוות המקצועי, והוא אמור לחתום לשלוש שנים בהפועל כפ"ס מהליגה הלאומית. זרקו שיחק בכפ"ס במשך שנתיים לפני העונה הנוכחית, במהלכה שיחק בהפועל פ"ת. הקשר ינסה לעזור לקבוצתו לשעבר לחזור לליגת-העל. בהפועל פ"ת הופתעו כשיניב לוזון הודיע להם שהוא חתם לשנתיים במכבי הרצליה. בפ"ת ניהלו עוד הבוקר מו"מ להעברתו לכפ"ס, אבל לוזון הפתיע והחליט להצטרף להרצליה לפי בקשתו של המאמן לופא קדוש. החלוץ שלומי אדרי עדיין לא מתאמן. ביום ראשון הוא יעבור בדיקה מקפת בליבו, ויוכל לחזור לאימונים רק לאחר אישור רפואי.
 
פרדי דוד. מעטה סודיות סביב הנסיעה

הפועל פ"ת: המאמן פרדי דוד ממריא לחו"ל מאמן המלאבסים שומר בסודיות על יעד הנסיעה וככל הנראה יוצא לאירופה לחפש שחקן רכש נוסף - העוזרים בני קוזושווילי ואיתן מיכאלי יעבירו את האימון. מאת מערכת ONE 04/07/2004 13:00 את אימון הערב של הפועל פ"ת (יום ראשון) יעבירו עוזריו של המאמן פרדי דוד, בני קוזושווילי ואיתן מיכאלי. זאת בשל מעטה חשאיות שהוטל סביב טיסתו אחה"צ של המאמן דוד, שיוצא ל-5 ימים ליעד באירופה. בקבוצה סירבו להגיב בנושא או לספר על היעד אליו טס המאמן אלא רק לגלות כי העוזרים הם שיעבירו את האימון. ההערכה היא שדוד טס לאחת המדינות באירופה כדי לחפש חלוץ רכש נוסף לקבוצה. יש לציין כי במציבת הזרים של המלאבסים יש כבר ארבעה שחקנים סגורים: מריו באריצ'יץ' הקרואטי, האמר יוקאן הבוסני, איליה יבוריאן הרוסי, ודושקו דוריצ'יץ'. החמישי, רנקו ניסנצ'יץ', היה בהתרשמות. הפועל פ"ת תתאמן לאורך כל השבוע באצטדיון העירוני משום שהמתקן בקיבוץ עינת עובר השבוע טיפולים.
 
הפ' פ"ת מעוניינת בבלם זאב חיימוביץ'

הפ' פ"ת מעוניינת בבלם זאב חיימוביץ' הקבוצה הגישה הצעה להפ' ת"א ונס טוברוק לרכישת השחקן - שלומי אדרי עבר בהצלחה בדיקות קרדיולוגיות וחזר לאימונים. מכבי פ"ת: אנדונוב ינחת בקרוב. שלומי אדרי. עבר את הבדיקות ושב לאימונים מאת מערכת ONE 04/07/2004 21:41 הפועל פ"ת הגישה היום (ראשון) הצעה לרכוש את הבלם זאב חיימוביץ', ששיחק בעונה החולפת בהפועל רעננה. את ההצעה הגישה פ"ת לנס טוברוק ולהפועל ת"א, שמחזיקות במשותף בכרטיסו של השחקן. בפ"ת ממתינים להחלטה של שני המועדונים. החלוץ שלומי אדרי, עבר בהצלחה את בדיקות המאמץ הקרדיולוגיות והשתתף כרגיל באימון היום.
 

Hapoel2

New member
רק לא על חשבון לירון זרקו

אין תחליף לגלדיאטור. "יש זרקו- יש אלימות"
 

צביקוש23

New member
יוחזר העיט לאלתר! ../images/Emo118.gif

אם רק ינפחו קצת אוויר המפרשים של העיט... הוא יוכל לדאות שוב........ למה?.. למה מכרנו את מוטי קקון לכפר סבא?....:(
 

Scaly

New member
כי הוא אפס של חלוץ...

הוא סיים את הסוס!! אני לא מבין למה אתםת מתעקשים להחזיר אותו שאתם (אם) ראיתם אותו עונה אחרונה שלו בהפועל וראיתם כמה הוא כבר לא יעיל אז למה?!!? בגלל שהוא סמל? בגלל זה אנחנו צריכים להביא חלוץ שעבר זמנו? למה? כי יש כבר שירים מוכנים? סעמק!!! די כבר עם הקשקוש הזה על קקון! שיישאר בכפ"ס... אם מישהו מזכיר את אסי טובי אני מסרס אותו(גם אם זאת בת)
 
למעלה