שרשור כפול

  • פותח הנושא kby
  • פורסם בתאריך

ציפי ג

New member
את חייבת ילדה

משהו שאומרים לי וחזורים ואומרים לי וחוזרים ואומרים לי. ומעלים לי את הסעיף.
 
הזכרת לי משהו : לפני חודש בערך

חגגנו בר מצווה לבן אחי. הצלם שצילם את האירוע הוא חבר של אבא של גיסתי ובמקרה גם צילם את הבריתה של סיון. ניגשנו אליו לברך אותו ולשאול מה שלומו, הוא ראה את סיון ואמר לאישי - אינשאללה בברית. אפשר לשאול כמה ילדים יש לך
ולמה את חייבת להתעצבן ממה שאומרים לך
 

zimes

New member
לצפי יש 5 בנים.

לכן, כנראה, כו-לם בטוחים שהיא חייבת בת.
 

אביא

New member
המטרה היא לא להעלות את הסעיף

אלא את המוטיבציה. וחוץ מזה את חייבת ילדה.
 

אביא

New member
עצות? יש בשפע

אבל מה זה נוגע לצורך? הצורך קיים גם אם מודחק ומוכחש.
 

nush1

New member
גם לי יש

כשהייתי בהריון מישהו מהעבודה שאל אותי מתי אני אמורה להמליט אז אחרי כמה קריאות מוווו עניתי לו שאני שכשהוא יטיל את שתי הביתים שלו אני כנראה אמליט!
 
איך לשני הורים כאלה מכוערים יצא ילד

כזה יפה??? זאת היתה השאגה של אחת הדודות (מהצד של בעלי, מה לעשות) - כשראתה את נועם אחרי הרבה חודשים שלא היינו בארץ. תודו שזה משפט מרהיב במיוחד. וחוצמזה, סתם כדי לתת לכם פרספקטיבה - אז אנחנו פה בהולנד כמעט לא שמענו מעולם הערה כזו או אחרת על הבטן, על נועם או על ההורים (המכוערים) שלו. אנשים פשוט מחייכים, או שואלים בן כמה הוא, או מקסימום מסתפקים באיזה חמוד/איזה עיניים יפות/איזו שפה מוזרה אתם מדברים איתו. משעמם, אה?
 

1רב

New member
תשמעו משהו גדול!!!

לא קרה לי אבל לחברים בארה"ב (אמריקאים) שכבים שלהם אמצו ילדה בקוריאה. אז ביום שהביאו אותה הביתה (והיא תינוקת בת כמה חודשים) אחת השכנות שאלה - בקול רםםםםםםם: "איך היא תלמד אנגלית???"......
 

She Dolphin

New member
../images/Emo6.gif זה תיקני בדיוק כמו לכתוב בפורום

(וזה ל"מחשבות"): "בתחת"
 

אורית ג.

New member
ומפיתום אתה שואל, ומהכפת לך?

ושירה : כנראה שהדודות במשפחה של בעלך נורא יפות אם הן מתפלאות כל כך...
 

מאורית

New member
כשני היתה בת חודש וחצי הזמנתי

אלי עוזרת בית הביתה בפעם הראשונה. היא היתה ממוצא רוסי, ואיך שראתה את העריסה הסתכלה על שניקוש, שלפה 5 ש"ח ואמרה משפט ברוסית. שאלתי אותה מה היא אמרה והיא הסבירה שה-5 ש"ח זה בגלל שאסור להכנס לבית שיש בו תינוק חדש בלי לתת משהו(זה דוקא היה נחמד), והמשפט שהיא אמרה "אלוהים לא נתן לך יופי - לפחות שייתן לך הרבה מזל !!!!!!" לא ידעתי אם לצחוק או לכעוס. ולהלן מצורפת תמונתה של ביתי "המכוערת"- הלוואי שיהיה לה הרבה מזל כי נדמה לי שביופי היא כבר בורכה.
 
למעלה