שרשור טטנקה סופר שואו

Aberforth

New member
הקנאה מוציאה אותך רע.

אני בטוח שניתן למצוא בוצ'ים לכוכבים הכי גדולים שנכנסו אי פעם לזירת ההאבקות, כולל כוכבי WWE.

אז לא היית שם, אז הפסדת את החוויה הכי גדולה שהספורט הישראלי ידע אי פעם. זו לא סיבה להתנהג בצורה הזו, ואני אומר לך את זה מאחד ש"רואה את ההודעה שלך מהצד ולא קשור, זה נראה לא טוב".

בבקשה, אל תטרח להגיב, יש לי תמונה חתומה של טטנקה לתלות בחדר.
 
החוויה הכי גדולה שהספורט הישראלי ידע אי פעם?

אין לי מושג איך הגעת למצב בו את מחבר את המשפט ההזוי הזה, אבל בכל אופן - עלה על דעתך שיכול להיות מצב וישנם אוהדי האבקות (בארץ ובעולם) שמעולם לא תפסו מטטנקה גם בשיאו?
 

CyberP

New member
תגיד לי אתה חי בסרט?

איזו קנאה?
קודם כל, כמו שאמרתי בשני מקרים שונים - אין לי מילה אחת רעה למארגני האירוע. להיפך, אני רוכש כבוד גדול לאומץ ולמסירות ולהקרבה שנדרשים בשביל להרים אירועים כאלו. בעצמי רציתי מאוד להגיע לאירוע, אך היה לי אירוע שלא יכולתי לוותר עליו (חתונה של חבר ילדות). והתבאסתי.

דבר שני - האירוע הכי גדול שהספורט הישראלי ידע אי פעם?! תגיד לי, זה ברצינות כתבת את זה? רד מהעץ. יש וויכוח אם זה בכלל אירוע ספורט, אז גם "הכי גדול שהיה פה"? עם 120 צופים? מאיר, תרגע.

דבר שלישי - חכה שיירד לך ההייפ. ואז תסתכל על הסרטון של הקרב של טטנקה וגרי. ותראה שם זירה מתפרקת. מתאבק שנופל בגלל שחבלי הזירה לא מתוחים. שני מתאבקים איטיים שעושים רסט הולדס רוב הקרב. מעט מאוד קהל.
ככה זה נראה למישהו מהצד שרואה את הסרטון הזה. וזה לא עושה שירות טוב לתדמית של הרסלינג בארץ. שוב, עם כל הכבוד וההערכה שלי למארגנים, שאני מקווה שימשיכו לארגן אירועים כאלו גם בעתיד.
 

Frostey

New member
טוב שלא יצאנו מפרופורציות

1."החוויה הכי גדולה שהספורט הישראלי ידע אי פעם"?!
כולה מתאבק-עבר שהגיע להתארח במופע היאבקות מול 150 איש.

טוב שלא שלחו כתבים מCNN לסקר את האירוע.

2.בגלל שמישהו לא הגיב בצורה חיובית,ולא התלהב מהעניין אתה אומר לו "אל תטרח להגיב"?

3.ממה שראיתי ביוטוב (לצערי)כל הקרב הזה היה בוץ' אחד גדול,וזכותו של כל אחד להגיד את זה.גרי עבד קשה אבל רואים בבירור שאין לו מספיק ניסיון,וזה פגע בקרב.

4.להוציא 100 ש"ח+הוצאות רק בשביל לראות את טטנקה במציאות? על מה יש לקנא פה?

5.ואחרון חביב: לרסלינג אין שום קשר לספורט ישראלי,או ספורט של כל מדינה אחרת.
 

milkshakit

New member
תראה, אני מבינה למה אתה אומר את זה

ותגובה שלי לכללללל השרשור הנ"ל -
כן, גם בעיניי לא מוצא חן כל מה שהולך שם. כן, גם אני השתעממתי מהקרב שהיה המיין אבנט והקרב אליפות, וכן, גם אותי טטנקה אף פעם לא עניין וגם כשראיתי סרטונים שלו לא נפלתי. אפשר להגיד טונות של חסרונות על האירוע הזה שדי מוריד את כל הבאזז שמסביבו, א-ב-ליש לי טונות של כבוד למתאבקים, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית. אני נהנית בכל פעם שהם עולים לזירה, אז הגעתי לשם בגללם ואני שמחה שהגעתי כי על הדרך יצא לי לפגוש אדם מקסים שעבד בעסק. מה שכן - בפעם הבאה שיהיה באזז כזה ובמחיר כזה, אני אשקול טוב טוב אם להגיע, לא משנה מה יהיה הקארד. זה לא משתלם לאנשים להוציא 100 ומשהו שקל או כמעט מאה להגיע עד לנתניה, וכן הקאנטרי זה חתיכת חור ואני כמה פעמים כבר אמרתי שיעבירו את זה למקום אחר. אז אני בהחלט מבינה מאיפה זה בא.
 

milkshakit

New member
ועוד משהו-

זה ממש לא משנה אם הוא מתאבק עבר והוא כבר לא רלוונטי. אם המתאבק האהוב עליך כבר בן 60 והוא יגיע תאמין לי שאתה תעשה סלטות באוויר כי זה הוא, לא משנה רלוונטי או לא. ואפילו אם הוא לא אהוב, זה בן אדם שהיה בעסק והיה בזירה עם כמה מהשמות הכי גדולים.. זו חוויה מרגשת ללא ספק.
 

CyberP

New member
אין שום דבר שאמרת

שלא הסכמתי איתו כבר שלוש פעמים במהלך השרשור.
יש לי הרבה כבוד לכל הנוגעים בנושא.

אני פשוט מציין שלצופה מהצד כל העסק הזה נראה כמו באקיארד רסלינג. אולי עדיף עכשיו לחכות עם ה"טטנקה" הבא, ואת ה-30 אלף שקל, או כמה שהוא לא עלה, להשקיע בזירה טובה יותר. או באורות או מערכת PA וכו'.
 

milkshakit

New member


 

Aberforth

New member
בניגוד להודעות שלהם,

אני חושב שלהודעה שלך יש מקום.

מטרידה אותי העובדה שאנשים חושבים שיש להם זכות לומר את דעתם על סמך סרטון אחד ביוטיוב. הם לא היו שם, הם לא טרחו להגיע ומן הסתם שאין להם רשות להביע את דעתם במידה והם לא נשאלו.

עושה רושם שיש פה מיעוט של אנשים שמצא לנכון להעביר ביקורת מבלי להיות נוכח באירוע. להם אומר - אתם עדיין לא שלמה שרף, הדעה שלכם לא נחשבת בעיניי.

דבר נוסף, מהסתכלות אנונימית במה שקורה בפורום, אין זה עושה כבוד לאנשים פה ולפורום כולו לשמוע את דעתם של מחרחרי ריבים. במיוחד כאשר איתרתי שמדובר תמיד באותם חמישה אנשים.

לסיכום ארצה לפנות לגרי, למתאבקים ולהפקה ולומר - אל תסכימו, אל תשלימו, אל תוותרו. מי שהיה נהנה. זה אכן היה אירוע הספורט הישראלי הטוב ביותר בכל הזמנים. עוד אוסיף דבר אחד ישירות לגרי והוא שכשיאמרו לך כי מה שאתה עושה לא מקובל, לא נעשה אף פעם, ומעורר ביקורת - סימן שאתה עושה, כנראה, את הדבר הנכון.

חזק ואמץ.
 

CyberP

New member
"מן הסתם שאין להם רשות להביע את דעתם"

אתה חי בלפלנד.

אנחנו בפורום באינטרנט.

"מחרחר ריב", "אותם חמישה אנשים" אעלק.
זאת הפעם הראשונה בחיי שאני מביע איזושהי דעה על משהו שקשור בכלל ב-IPWA בפורום הזה או בכלל... עבודת הבלשות שלך ב"איתור" אותם ה"חמישה" היא לא משהו. Keep your day job.


לא אמרתי מילה אחת רעה על גרי, על אף אחד מהמתאבקים או על האירוע עצמו. נהפוכו. רק מילים טובות.
מביע דעה בקשר לאיכויות ההפקה הנמוכות = מחרחר ריב.

אתה פאתט.
 

milkshakit

New member
על סמך סרטון לא כ"כ אפשר להביע דעה

זה נכון. אבל זכותם להביא את דעתם, זה פורום ציבורי.
אני לא מסכימה איתך בקשר לזה שזה אירוע הספורט הישראלי הכי טוב בעולם? אני חושבת שאתה מגזים, ואני כן הייתי שם
. אז קבל את זה ברוח טובה, אבל אני אישית יכולה למנות על יד אחת 5 אירועים של ה-IPWA שהיה עליהם פחות באזז והם היו בהרבה יותר טובים מהאירוע הזה.
 
פעם ראשונה שאתה נוכח באירוע האבקות ישראלי

ואתה מרשה לעצמך לקבוע למי מותר ולמי אסור להעביר ביקורת על המתרחש בסצינה המקומית?

 

Frostey

New member
תגובה לכבודו המלך!

לאנשים יש זכות לומר את דעתם על מה שבא להם,על סמך מה שמתחשק להם.ואם זה מפריע לך כל-כך:
אתה מוזמן לא לכתוב כאן.אני בספק אם מישהו יתגעגע אליך...

"אין להם רשות להביע את דעתם במידה והם לא נשאלו"
פעם הבאה שאני מביע דיעה על אירוע של הIPWA,אני אזכור לשלוח לך פקס אם אתה מאשר לי או לא.


"הדעה שלכם לא נחשבת בעיניי"
יופי,גם שלך לא שווה יריקה בעיני.רק ההבדל ביננו,שאני לא מאתר הודעות שלך ונכנס בך על מה שאמרת...אם הדיעה שלנו לא נחשבת,למה אתה ככה לוקח ללב?

אתה אשכרה עשית עבודת בילוש לאתר אותי? איזה יופי- יש לי עוד סטוקר לאוסף!

אתה ברצינות צריך למצוא חיים מחוץ למחשב,אם זה מה שאתה עושה.

"אותם חמישה אנשים"
פחחחחחחחחחחחחח תפסת אותנו- אנחנו כנופיה מסוכנת שאסור להתעסק איתה,ומחפשת פנבויז של הIPWA להיכנס בהם!


ומה הקשר למחרחר ריב בכלל?! בגלל שלמישהו יש דיעה שונה או שלילית אז הוא מחפש פרובוקציות ולהתנגח? אתה מחמיא לעצמך יותר מדי.
 
למעלה