שרשור טטנקה סופר שואו

משמע שדווקא הוא טועה!

הוא טען שנאש לעולם לא יסכים להתאבק בכאלה ארגונים.

אתה מביא הוכחות שכן. אז אולי נאש לא דרש מיליון דולר, אבל בסופו של דבר הוכחנו שאם יש לך מספיק כדי לשלם לנאש אז הוא יבוא, לא משנה מה הגודל של הארגון, והכסף הוא העיקר.
 
אני לא מבין

מי כתב את כל זה?

"ולכן באמת אין מצב שנאש יבוא לארגוני אינדיז כאלה- פשוט כי אין להם מספיק כסף. והארגונים היחידים שיכולים לשלם לנאש אלו ארגונים כמו TNA ו-WWE- כאלה שבתקציב שלהם יש מיליוני דולרים ויש להם חסויות וכמויות קהל גדולות וכאלה. אין מצב בעולם שלארגונים האלה לא יהיה כסף לזירה נורמלית אם יש להם מספיק הכנסות בשביל נאש!

עבור נאש- כמות הכסף שהוא דורש מחייבת שזה יהיה ארגון גדול מאוד (ברמות של TNA ו-WWE). ולכן הזירה תהיה תקינה, כי זה ארגון גדול."
 
אני, אבל בתגובה ל...

"אני עדיין חושב שנאש יכול להרשות לעצמו לוותר על לטוס לפאקינג ישראל ולדדות בזירה מתפרקת."

עובדה שאם יש לך את הכסף- נאש יבוא. אני הנחתי שנאש, שנמצא ברמה מאוד גבוה ביחס למדרג, יבקש סכומי כסף גדולים. ולתומי- הנחתי לעצמי שארגון עם כאלה סכומי כסף יכול להרשות לעצמו זירה גדולה ותקינה.

אז כנראה שטעיתי ונאש דרש פחות. זה עדיין אומר שנאש יבוא לארגונים קטנים כל עוד תתן לו את הכסף ביד. או במילים של הגאון, סקוט לוי...

"הפרומוטר מתקשר אליי ואומר לי עם מי הוא רוצה שאעבוד. אני אומר לו כמה כסף מתאים לי. אני רושם כמה כסף מגיע לי ולאן נוסעים. אני רושם גם את שמו של היריב ולאן נוסעים. כולם אומרים לי: "אתה עובד עבור APWJLW!". למה שאטרח לברר איזה ארגון זה? אני לא צופה בשידורים/מופעים שלהם. אני לא צריך לדעת את זה. אני מגיע לשם כדי להופיע.

ג'רי סיינפלד לא צריך לדעת מי הקומיקאים האחרים כשיש לו הופעה בבמבלפאק, אוהיו.. הוא רק יודע שיש לו הופעה בבמבלפאק ושיבואו לאסוף אותו. הוא יודע כמה זמן זה יימשך וכמה ישלמו לו. הוא לא חייב לדעת מי עולה לפניו. זה לא נחוץ עבורו. אולי זה חשוב כשמטפסים בסולם ההצלחה, אבל כשמגיעים לשלב מסוים, זה פחות חשוב".
 

CyberP

New member
אני לא רואה בסרטון

זירה מתפרקת וחבלים לא מתוחים.
וזאת הייתה כל הנקודה.
Just sayin...
 
לא דיברת בין השאר על כמות קהל?

http://www.youtube.com/watch?v=tk7H8uggV-M

בבקשה, מופע מלפני חודש באיזה חור בניו-יורק מול נגיד 150 איש (וזה היה כרוך בלגרום לנאש לעלות על מטוס
).
 

CyberP

New member
אין מה להשוות מבחינת איכויות הפקה.

מראש אמרתי, שנאש יכול להרשות לעצמו לסנן מופעים על זירה מתפרקת בלי חבלים בישראל, ולקחת במקום זה עבודה בניו יורק במקום שנראה כמו משהו רציני ומכובד. שגם יכבד אותו להופיע שם.
לא אמרתי שהוא לעולם לא יופיע מול 150 איש, אלא שאם תהיה לו בחירה בין שלל הצעות, אז IPWA תהיה במקום מאוד נמוך. כי זה הרושם שהארגון מייצר.
 

hirshfe

New member
ואפשר להגיד שנאש בתור נוצרי אדוק

יישמח על הזדמנות הלגיע לישראל.

אם ואם ואם
אם לסבתא שלי היו גלגלים...
 

CyberP

New member
אתה מוציא את זה מההקשר

אנחנו מדברים פה על איכויות הפקה. זה ברור שאם במקרה לנאש יש ניתוח באוזן שרק רופא ישראלי יכול לעשות בדיוק יום אחרי המופע ורק אם הוא יגיע ביום הזה הוא גם יזכה בהגרלה של מיליון דולר אז הוא יגיע.

הדיבור פה הוא על ההפקה נטו, ואיך הארגון נראה למישהו מבחוץ. כשאתה מסתכל על סרטון כזה של טטנקה ב-IPWA, ואז אתה מסתכל על הסרטון של נאש בארגון ההולנדי ההוא. אחד נראה מאוד מקצועי, אמין ובטוח, והשני לא. זה כל מה שאני מנסה להגיד. שבגלל איכות ההפקה הנמוכה, הארגון מצייר את עצמו כלא רציני, לא מקצועי ו"זול". וחבל.
 
"הנחתי לעצמי שארגון עם כאלה סכומי כסף יכול

להרשות לעצמו זירה גדולה ותקינה" - מעוניין להסביר למה אתה מתכוון במשפט הזה?
 

CyberP

New member
עזוב הוא לא מבין

שאם לארגון יש כסף להביא מתאבק X, זה לא אומר שיש לו כסף גם לדברים אחרים.
ע"ע IPWA.

זה יקח שנים עכשיו לצאת מזה, ובסוף כל השרשור יימחק. חבל על הכוחות.
 
אתה צוחק או לא?

ברצינות, לא הבנתי...

ואם לא- אז אני לא הוא.... אני לא ממציא לעצמי כינויים כמו שפרידלר עושה.
 

NoamNine

New member
תשמע

לרוב ארגוני האינדי ברמה של IPWA יש איכויות הפקה כאלה ואפילו יותר נמוכות, לדעתי הכל נראה סבבה וכמות האנשים די מתאימה לגודל הארגון. P:
IPWA זה אפילו לא צ'יקארה או CZW, זה ארגון אינדי הפצפון שבפצפונים, ולכן זה ראוי להערכה שהוא נראה טוב יחסית ומביא קהל גם במחיר של 100 שקל לכרטיס.
 

kendog keds

New member
הוא דווקא צודק לדעתי

פשוט לקחת דוגמה של מישהו שהוא לתפיסתי כמה רמות ביקוש מעל טטאנקה. מי שמביא אותו גם מסתמך שהוא יהיה draw יותר גדול ויתכנן אירוע שההוצאות שלו מסתמכות על אותה כמות אנשים. מישהו שחושב שיבואו קצת אנשים לא לא יביא את נאש. מי שחושב שיבואו הרבה אנשים ישקיע עוד כמה שקלים בפרסום וכנראה גם בזירה (במאמר מוסגר, אני לא בטוח שהחיזוק של חבלי הזירה קשור להוצאה כספית בכלל)
 
למעלה