שרשור חלומות יום ראשון

kikona126

New member
עבר הרבה זמן מאז...

כבר יצאתי עם אחרים... ואין לי את המספר שלו... ואיך לראות אותו... וגם ככה לא ניראה לי שאני הייתי רוצה... זה היסטוריה
 
תלתלים בלונדיניים|טיפה|

בחלום ראיתי את הבחור שאני אוהבת בצורה מוזרה-הוא היה עם תלתלים בלונדינים כאלה אבל השיער לא היה ארוך היה קצר.מזה יכול להגיד ? טוב בחלום הייתה גם דודה שלי-שהבחור הזה הוא הבן של גיסה . אני מסתכלת עליו ולא מבינה מה הוא עשה לעצמו בשיער ! אז אחרי זה דודה שלי מבינה שאני מסתכלת עליו ומתפלאת,היא אומרת לי :סיפרנו לו שאת אוהבת אותו ,שאלנו אותו אם הוא אוהב אותך(אתה אוהב את חלי דהן?ככה במילים האלה היא אמרה ,כאילו היא אמרה לו את השם שלי) אז היא אמרה שהוא אמר :קודם כל אני לא מכיר אותה ודבר שני...אני לא ממש הצלחתי להבין מה היא אמרה.. היא אמרה לי שהוא גדול בשבילי ושהוא לא בשבילי. אחרי זה אמרתי לעצמי :הוא עוד יבין למי היא התכוונה[כאילו שהוא יודע מי אני ] תודה לעוזרים
 
חלום שלי אשמח אם תפרשו

הייתי במקום איזשהו שמוכר לי לייד הבית שלי. פתאום עובר שם אוטובוס אגד וזה מקום שאין בו תחנה של אוטובוס. באוטובוס אני רואה מישהו מוכר לי מנשק ומחבר גבר אחר. אני קוראת לחברתי "בואי בואי לראות" ובאותו זמן מצלמת אותו. הבחור היה לבוש במדיי חייל. ואז אני אומרת לחברתי:"אמרתי לך שהוא הומו "
אשמח לקבל פירוש
 
מצטערת שכחתי את הפרטים הבאים...

גיל:15.5 עיסוק:לימודים מצב זוגי-אין הקשר שלי הבחורה היא חברתי הטובה והבחור היה עם חברתי בקשר.
 

hila li

New member
היי...

גיל ?:16 עיסוק: תיכוניסטית מצב: רווקה=\ נירדמתי למשו כמו שעתיים אבל הייתה לי שינה ממש חלשה אז כל פעם שפתחתי תעניים והייתי חצי ערה {זה קרה בערך 3 פעמים} רץ לי החלום שחלמתי...וחזרתי לישון אחרי שהתעוררתי ממש וגם קמתי ובכל לא חזרתי לישון כל החלומות באו לי בבת אחת ואז פשוט היה לי גושים של חלומות שלא קשורים אחד לשני והם התבלבלו קצת.
 
היי

גיל-16 עיסוק-תלמידה מצב זוגי-רווקה חלמתי את זה ממזמן, בחלום אני רואה ילדה מהכיתה שלי קורצת לי, והיא מחייכת חיוך רשע כזה, וככה היה החלום. היא רק קרצה לי, וזהו ופתאום זה נגמר מאוד מהר. זה היה בתקופה שפחדתי ממנה...לא יודעת ממש למה..
 
למעלה