שרשור חופש

kramerkaren

New member
עונה

אני הייתי קונה נעלי טיולים, לא פשוט ללכת עם מגפיים. אם צריך תקני שם מגפי גומי, יהיה לך שם מבחר ענק וזול בהרבה. תמיד לקחת עוד זול נעליים איתך.
לא צריך מכנסי גשם. אני הייתי נולכת על מעיל גשם דק מתקפל וסווטשרטים פליז שווים.
מטריות מאד רלוונטיות, לפחות לגיחות המהירות ממקום למקום. הייתי קונה (שם) קטנות למבוגרים ובהנחה שאם עם אוטו, אז גדולות יותר (שיותר עמידות) לילדים)
את כל ציוד החורף - תקני שם.
תוודאי שיש לך איפה לייבש כביסה
מה שהציל אותנו היה שקית עם בגדים יבשים נקיים באוטו. היה אפשר להחליף אם צריך. בעצם, כן תקני שם מגפי גומי. ללכת בשלולית מתמדת זה גם לא כיף.
כיף לכם - חלום שלי.
&nbsp
 

ללילילל

New member
תודה:) מקווה שיהיה חלומי באמת...

שקית בגדים יבשים לכולם זה רעיון מעולה באמת.
אני לא כ"כ צריכה לקנות ציוד חורף, נראה לי שיש לנו - חוץ מהנעליים.
אני קצת מתבאסת להשקיע בזה אבל אולי זה בלתי נמנע.
כאן זה כ"כ יקר אבל אני גם לא רוצה לבזבז על זה זמן טיול... אולי אם נצליח לברר ממש בדיוק איפה ומה וזה יהיה רק עניין של להיכנס ולקחת כזה.
 

ללילילל

New member
(זה מה שקורה כשנוסעים עם בנים)

ועם בת שעדיין לא מביעה דעה בנושאים כאלה.
אי אפשר למכור להם שופינג בתור פעילות לגיטימית ליום הראשון...
 
נעלי גורטקס זה ממש מיותר


הן יקרות רצח. מינימום 600 ש"ח (לילדים), 900 ש"ח (למבוגרים), והן גם מאוד כבדות, זה מאוד מורגש על הרגל וילדים לא תמיד מוכנים ללכת בהן. לוקח המון (!) זמן לנעול אותן לילדים, כי הן גבוהות וקשיחות כאלה. כשהן כבר כן נרטבות לוקח להן המון זמן להתייבש. לדעתי אם כבר קונים נעליים להליכה אז עדיף נמוכות, שמסווגות ל"הליכה עירונית". הן מאוד חזקות, ואבל נמוכות וקלות משקל בהרבה וגם זולות בהרבה. יש כאלה של vasque מעולות. זה יהיה לך הרבה יותר שימושי גם בהמשך, לדעתי.
אבל גם הן עדיין יקרות יחסית ולכן בהנחה שאתם לא נוסעים לחצי שנה...
הכי הגיוני לדעתי נעלי ספורט. קלות על הרגל, קלות בתיק, מהירות לנעול ולהוריד, מתייבשות בטיל על הרדיאטור שיהיה בכל מקום שתשנו בו. תדחסי עיתונים ישנים לנעליים הרטובות - וזה סופג את הרטיבות מהנעליים ועוזר להן להתייבש מהר יותר.
ולגבי קניות: לא הייתי מבזבזת אף דקה בקניות של ציוד לטיול שם. בהנחה שתתחילו בדבלין או בבלפסט, אף אחת מהן לא זולה יותר מכאן בדברים מהסוג הזה. כאן את יכולה לעשות סקר, לבדוק שלוש חנויות, לעשות את זה עם הילדים וכו' וכו' שם את תהיי בזמן מוגבל, לא הגיוני בעיניי לבזבז אותו על קנייה של ציוד בסיסי כמו נעליים שאת לא רוצה לקנות בלחץ, לא יכולה להתחיל את הטיול בלעדיו, ואין שום יתרון במחיר שם. גם דברים יותר פשוטים כמו מטריות לא הייתי קונה שם, זה בחיים לא יהיה יותר זול מפה וזה בטוח יבזבז לך הרבה יותר זמן ואנרגיה.
ו... תיהנו
 

ללילילל

New member
מנסה שוב -

טוב אז גם כאן את קול של שפיות :) תודה.
את מאד צודקת לגבי המגפיים, לפחות לילדים, זה נראה בזבוז.
ואם לא יותר זול שם אז אני דווקא שמחה להוריד ממני מטלות של קניות, אכן בזבוז זמן חופש יקר. המחשבה שלי הייתה שאולי שם זה ציוד כ"כ בסיסי שאפשר למצוא בקלות ובזול, כמו נגיד פה סנדלים או דברי ים בקיץ, שיש בכל פינה.
אני רק תוהה אם להסתובב עם נעליים רטובות אפילו חלק מהיום זה לא סיוט.
נגיד, לא מצב שתופס אותנו גשם בדרך חזרה אלא ממש לצאת מהבוקר באופן יזום ביום גשום... עם נעלי ספורט?
אולי אני אנסה להשיג להם מגפי גומי גבוהים יחסית.
ונראה לי שנלך על מעילי גשם שמתקפלים לתיק, רק צריכה לחשוב מה אני עושה עם המנשא.
 
למעלה