שרשור הפרק היומי

De-Panther

New member
פספסתי קצת מהסוף...|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

בגלל אח שלי
ועכשיו הוא גם לא נותן לי לגלוש באינטרנט כמו שצריך זה היה פרק נחמד השדה ההיא מגעילה אותי ויש שם קיקיו מבוץ
 

BaBy AnImE

New member
פרק יפה, לא ראיתי מההתחלה,

ונראה לי שדי חבל... =\ אני לא מבינה למה אנשים אוהבים את קיקיו ושונאים את קאגומה. לדעתי הן אותה הגברת השינוי אדרת, רק שקאגומה חמודה ואכפתית יותר.
 

Stinki Winki

New member
../images/Emo71.gifהשדה מפחידה רצח0.0

נקרעתי מצחוק כשאינויאשה ראה את קאדה ואמר "את עוד חיה?"XDDDDDDDDDD
 

Stinki Winki

New member
../images/Emo71.gifהו

וקיקיו מעצבנת ואני לא רואה שום דמיון בינה לבין קגומה חוץ מצבע השיער><
 

De-Panther

New member
תמיד יש עוד הזדמנות|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

בשידורים החוזרים
 

harar8

New member
היה פרק ממש יפה


איך אינויאשה כמעט נישק את קאגומה ושקיקיו חזרה לחיים, ואני אוהבת את שתיהן גם את קאגומה וגם את קיקיו, לדעתי קאגומה לא מעצבנת וכך גם קיקיו.
 

Lady Sohma

New member
ינשוף|../images/Emo174.gifפרק חמוד:}

לא הייתי בטוחה אם באמת אראה, אבל אחותי ריחמה עלייXDD אמ, כן._.; אחותי בדרך כלל משתלטת לנו על הטלווזיה. דווקא אהבתי את קאגומה בפרק הזה... היא עשתה צעד חכם כשלא נתנה לו לנשק אותה:}
 

ff5

New member
אהבתי אותו. ../images/Emo13.gif../images/Emo109.gif../images/Emo73.gif

כמה משפטים שנונים היו היום: "את עוד חיה?" "את רוצה להתאבד?" "אם גם שדים פוחדים ממך אז המצב שלך באמת קשה." XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD אה, רק שאלה, לפני שאינו אמר לה את זה, היא ניסתה לרדת במדרגות ואז הם הגיעו? P:
 
זה היה פרק טוב! ^_^

אהבתי כל שנייה בו, חוץ מהחלק שקיקיו "זחרה לחיים", אני שונאת אותה! היא פשוט סוג הדמויות שאני שונאת!!! ><;; קאגומה לעומתה, מותק! ^__^ נאמ.. ת'כלס, לא הייתי מעיפה את אינו-צ'אן לאחור אם הוא היה מנסה לנשק אותי ^^;;
 
שמישהו יסביר לי...

פספסתי כמה מהפרקים הראשונים.. ככה שאין לי מושג מי זאת קיקיו. מישהו יכול להסביר לי בדיוק מי היא? מה היא עושה? היא דמות רעה ? איך היא מתה? אינוישה היה מאוהב בה? משהו......? [היו לי כלכך הרבה שאלות ועכשיו שכחתי את כולן
] הבנתי קצת עליה מהפרק הזה.. אבל לא הכל מישהו יכול להשלים?..
 
אוקיי...

קיקיו הייתה נערת מקדש ביפן העתיקה, ששמרה על אבן מקודשת בעלת כוחות אדירים מפני ידיים רעות. אינויאשה, שהוא חצי שד וחצי אדם, ניסה לגנוב את האבן ממנה כדי שיוכל להפוך לשד שלם. אבל קיקיו הרסה לו את התוכניות וירתה בו חץ וחתמה אותו לעץ. אינויאשה נכנס לתרדמת, וקיקיו מתה בגלל פצעיה. לפני שמתה, ביקשה מאנשי הכפר לשרוף את האבן יחד עם גופתה כדי שלא יגיע לידיים הלא נכונות. מאות שנים אח"כ, ביפן המודרנית, חיה נערה בשם קאגומה. ביום הולדתה ה-15, היא נופלת לתוך באר על-יד ביתה ועוברת ליפן העתיקה, 50 שנה לאחר שקיקיו ירתה באינויאשה את החץ. מסתבר שקאגומה היא גילגול נשמתה של קיקיו והתכשיט יוצא מגופה. אינויאשה מתעורר מהתרדמת שלו, משתחרר מהעץ ומנסה לחטוף ממנה את התכשיט, אבל דברים קורים והתכשיט נשבר לרסיסים. כעת קאגומה ואינויאשה חוברים יחד ומנסים לאסוף את כל שברי התכשיט, שכן אפילו רסיס אחד קטן יכול להביא כוחות גדולים לבני אדם ושדים מרושעים. מקווה שעזרתי.
 
וקצת הסברים על הדמויות האחרות

שהופיעו עד עכשיו. קאדה: אחותה הקטנה של קיקיו, אחרי שאחותה הגדולה מתה היא נהפכה לכוהנת של הכפר. מאז מות אחותה היא כבר הספיקה להזדקן. ססשומארו: אחיו הגדול למחצה של אינויאשה. לשניהם היה אותו אב שד, אבל שתי אמהות שונות: אימו של אינויאשה הייתה בת אנוש ולכן הוא רק שד למחצה. ססשומארו סולד בני-אדם ובני תערובות, ולא מכיר באינויאשה כאחיו ורואה בו בושה למשפחה. בנוסף, ססשומארו חומד את החרב רבת הכוח של אינויאשה, הטסאייגה, והוא מאמין שבגלל שהוא שד שלם הוא יוכל להוציא מהחרב את מלוא הפוטנציאל הטמון בה. כשאינויאשה לוקח בעלות על החרב ססשומארו אפילו שונא אותו יותר. שיפו: שד שועלי שאביו מת בגלל שני אחי הרעם, שדים מרושעים שאהבו לעשות צרות. בהתחלה הוא ניסה לחטוף את שברי האבן שקאגומה ואינויאשה מצאו בינתיים כדי להתחזק ולנקום בשדים, אבל אינויאשה הרג אותם ובגלל ששיפו עוד צעיר וצריך דאגה, הוא מצטרף לאינויאשה וקאגומה.
 

גהה

New member
יאאא

זה היה כזה פרק יפה!! אסור לפספס את הפרק של מחר! הפגישה בין משולש אהבה קורע לב...
 

17סיסי

New member
איזה פרק יפה היה היום!!../images/Emo3.gif

איזה אידיוט אינו הוא הרג אותי אם המשפטים המפגרים שלו וקאגומה הייתה מתוקה!!! איזה סטירה היא הביאה לו!!!! אבל לפחות היא לא אמרה לו אוסוורי..
 

De-Panther

New member
כל הפרק היא נתנה לו|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

מכות במקום להגיד לו שב
 

Co0L iT

New member
חח פרק מעולה!

"די עם האלימות"
"והיא לא החזירה לו אהבה" XDDDDDDDDDDDDDDDDDD אוי אני מתה כבר לראות את הפרק של היום .... וזה מעצבן אני מבולבלת אינו מאוהב בקיקו? אבל הוא גם מאוהב בקגומה כי היא הרי הגלגול של קגומה?
 
למעלה