שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו

מצב
הנושא נעול.

mauzer

New member
הנה

מישהו יכול לתרום לי תמונה של האוטובוס שיופעל בקו?
לטובת כתבה במאקו ורשת, מישהו יכול לתרום לי תמונה של האוטובוס שיופעל בקו, עם קרדיט כמובן? [email protected] תודה!
הנה

 

mauzer

New member
אכן, מומלץ גם לעלות לגשר הולכי הרגל ולקבל משם תצפית פנורמית

זווית מעניינת, מנסיעה בכביש לא שמים לב למקום
הזה כך.
אכן, מומלץ גם לעלות לגשר הולכי הרגל ולקבל משם תצפית פנורמית
של ת"א


 

olli3

New member
מנהל
שווה, אולי מתיישהו אעצור שם עם האוטובוס.

אכן, מומלץ גם לעלות לגשר הולכי הרגל ולקבל משם תצפית פנורמית
של ת"א
שווה, אולי מתיישהו אעצור שם עם האוטובוס.
אצפה ואשוב לאוטובוס הבא.
 

spoop

New member
קראתי עכשיו שקו 1 יסע על נת"צ לכל אורכו

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
קראתי עכשיו שקו 1 יסע על נת"צ לכל אורכו
קראתי באתר של משרד התחבורה שמבת ים עד פתח תקווה סימנו את המסלול שלו באדום.
א. זה נכון?
ב. אתם חושבים שזה משמעותי והנסיעה תהיה יחסית חלקה? אני קצת פסימית ומאמינה שמדובר באוטובוס זחלן (לפחות בהתחלה)
 

olli3

New member
מנהל
במקומות שיש צורך בנת"צ - כן.

קראתי עכשיו שקו 1 יסע על נת"צ לכל אורכו
קראתי באתר של משרד התחבורה שמבת ים עד פתח תקווה סימנו את המסלול שלו באדום.
א. זה נכון?
ב. אתם חושבים שזה משמעותי והנסיעה תהיה יחסית חלקה? אני קצת פסימית ומאמינה שמדובר באוטובוס זחלן (לפחות בהתחלה)
במקומות שיש צורך בנת"צ - כן.
במקומות שהכבישים גם ככה פנויים, כמו בקצה בת ים - לא.
&nbsp
בהתחלה מן הסתם שהוא יזדחל, כי זה חדש ואנשים יסתבכו וכו'.
 

עלה13

New member
גריעת תחנה בקו 18 בשד' ירושלים לכיוון בת ים...

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
גריעת תחנה בקו 18 בשד' ירושלים לכיוון בת ים...
בתוואי קו 1, ידוע הסיבה, יש עוד תחנות שנגרעו לקווים בתוואי?
 

DRORIKO8

New member
לא בדיוק גריעה

גריעת תחנה בקו 18 בשד' ירושלים לכיוון בת ים...
בתוואי קו 1, ידוע הסיבה, יש עוד תחנות שנגרעו לקווים בתוואי?
לא בדיוק גריעה
גם ככה שתי התחנות בפינת ארליך הן מאד סמוכות זו לזו
 

orchilit

New member
קו 1 יחל לפעול במוצש ולא ב18:00 כפי שמופיע

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
קו 1 יחל לפעול במוצש ולא ב18:00 כפי שמופיע
באתר דן, על פי הודעת דן באתר.
&nbsp
חבל. חבל מאוד.
 

Dannycom

New member
בכלל ראיתי קיצוץ חד בתדירות קו 51 באתר של דן

קו 1 יחל לפעול במוצש ולא ב18:00 כפי שמופיע
באתר דן, על פי הודעת דן באתר.
&nbsp
חבל. חבל מאוד.
בכלל ראיתי קיצוץ חד בתדירות קו 51 באתר של דן
לפי הלוז באתר התדירות בימי חול נמוכה בהרבה ממה שהיה כתוב בהתחלה וגם באתר "כל-קו". כמו כן כתוב שהקו פועל בימי שישי רק לכיוון פתח תקווה ובמוצ"ש לא פועל כלל. העניין עם מוצ"ש הוא חמור מאוד מכיוון שבמידה ואכן קו 1 יחל לפעול רק מצאת השבת ולא מ- 18:30 יש כאן הרעת שירות גדולה וגם בפגיעה בסטטוס קוו מכיוון שקו 51 נחשב לקו שמשרת בתי חולים וכמו שהעבירו בזמנו את ההיתר מקו 35 ל- 139 ואחר כך ל- 104 ומ- 1 ל- 89 בעת הארגון מחדש כך גם כיום אפשר להעביר את ההיתר לקו 1.
 

olli3

New member
מנהל
גם אם קו 1 יתחיל בשעה 18:00 מבת ים, זו תהיה

בכלל ראיתי קיצוץ חד בתדירות קו 51 באתר של דן
לפי הלוז באתר התדירות בימי חול נמוכה בהרבה ממה שהיה כתוב בהתחלה וגם באתר "כל-קו". כמו כן כתוב שהקו פועל בימי שישי רק לכיוון פתח תקווה ובמוצ"ש לא פועל כלל. העניין עם מוצ"ש הוא חמור מאוד מכיוון שבמידה ואכן קו 1 יחל לפעול רק מצאת השבת ולא מ- 18:30 יש כאן הרעת שירות גדולה וגם בפגיעה בסטטוס קוו מכיוון שקו 51 נחשב לקו שמשרת בתי חולים וכמו שהעבירו בזמנו את ההיתר מקו 35 ל- 139 ואחר כך ל- 104 ומ- 1 ל- 89 בעת הארגון מחדש כך גם כיום אפשר להעביר את ההיתר לקו 1.
גם אם קו 1 יתחיל בשעה 18:00 מבת ים, זו תהיה
פגיעה. כי בת"א, יצטרכו לחכות לו עד שהוא יגיע... במקום 51 של 18:00.
&nbsp
אם היה שינוי בזמן היציאה, קרי נסיעה ראשונה ב18:20 או משהו כזה, אז אותו הדבר.
 

alantan

New member
אז אפשר להפעיל קו 1 לכיוון פ"ת

גם אם קו 1 יתחיל בשעה 18:00 מבת ים, זו תהיה
פגיעה. כי בת"א, יצטרכו לחכות לו עד שהוא יגיע... במקום 51 של 18:00.
&nbsp
אם היה שינוי בזמן היציאה, קרי נסיעה ראשונה ב18:20 או משהו כזה, אז אותו הדבר.
אז אפשר להפעיל קו 1 לכיוון פ"ת
במתכונת מקוצרת שתתחיל משד' הר ציון בשעה 18:00. הרי את הנוסעים מת"א לפ"ת לא מעניין האם הקו הגיע מבת ים.
&nbsp
זה הרע במיעוטו. על 24/7 אינני מעיז לחשוב...
 
אם הלו"ז הזה אכן נכון ואין בו טעות, יש כאן לדעתי כניעה

בכלל ראיתי קיצוץ חד בתדירות קו 51 באתר של דן
לפי הלוז באתר התדירות בימי חול נמוכה בהרבה ממה שהיה כתוב בהתחלה וגם באתר "כל-קו". כמו כן כתוב שהקו פועל בימי שישי רק לכיוון פתח תקווה ובמוצ"ש לא פועל כלל. העניין עם מוצ"ש הוא חמור מאוד מכיוון שבמידה ואכן קו 1 יחל לפעול רק מצאת השבת ולא מ- 18:30 יש כאן הרעת שירות גדולה וגם בפגיעה בסטטוס קוו מכיוון שקו 51 נחשב לקו שמשרת בתי חולים וכמו שהעבירו בזמנו את ההיתר מקו 35 ל- 139 ואחר כך ל- 104 ומ- 1 ל- 89 בעת הארגון מחדש כך גם כיום אפשר להעביר את ההיתר לקו 1.
אם הלו"ז הזה אכן נכון ואין בו טעות, יש כאן לדעתי כניעה
של משרד התחבורה ללחצים מצד מוניות השירות.
הרי ההפעלה של קו 1 וקו 51 במקביל ובמת"צ/נת"צ פוגעת במוניות השירות הן בגלל התדירות והקיבולות הגבוהה יותר של האוטובוסים והן בגלל שהמוניות לא יכולות ליסוע במת"צ. אז נותנים להן פיצוי בימי שישי ומוצ"ש.
זה חלק מהמגמה של משרד התחבורה לבסס את התחבורה "הציבורית" בגוש-דן על מוניות שירות ולא על קווי אוטובוס.
אם המגמה הזו לא תגדע באיבה באמצעות מאבק להפעלת קו 1 24/7, היא רק תעמיק ותחריף.
צריך ללחוץ בהתמדה את משרד התחבורה (עד לרמה הגבוהה ביותר בו) להסביר ולנמק מה ההבדל בין קו 1 של המטרונית לקו 1 הגוש-דני ולא להרפות ממנו.
התקדים שיווצר לגבי קו 1 היום ישפיע לשנים ארוכות גם על אופן הפעלת הקו האדום הרק"לי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה