חחחח ציטוט מהאתר שגרם לי לגחך:מיני אתר של דן לקו 1 (כולל רשימת תחנות מלאה)
[URL]http://www.dan.co.il/dan1/[/URL]
אני תוהה אם הכריזה תהא כמו זו של המטרונית או כמו זו של דןחחחח ציטוט מהאתר שגרם לי לגחך:
"נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות באמצעות אוטובוסים נמוכי רצפה, עם מערכת כריזה מתקדמת."
תרשו לתושבי מטרופולין חיפה לא להגיב על זה.. חחח
אותה כריזה של דן, עם השילוט של חיפהאני תוהה אם הכריזה תהא כמו זו של המטרונית או כמו זו של דן
מזל. שונא את הכריזה הקולית בחיפהאותה כריזה של דן, עם השילוט של חיפה
רק חבל שהפכו את סדר הכריזה בחלק מהתחנות, כדימזל. שונא את הכריזה הקולית בחיפה
של דן הכי טובה שיש.
זה שנוי שבוצע בכל "דן" לאחרונהרק חבל שהפכו את סדר הכריזה בחלק מהתחנות, כדי
להתאים לשמות של משרד התחבורה. כל כך מגוחך לשמוע "לונדון מיניסטור, תחנת שד' שאול המלך" ומיד לאחר מכן "האופרה, תחנת שד' שאול המלך". אבל על השמות של משרד התחבורה דיברנו לא פעם....
לגבי השילוט - הגופן מעט קטן לטעמי, כאשר יש שם ארוך, או ריבוי מקומות.
מה הקשר בין קו 1 ובין הורדת נסיעות מקו 49??שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
אין קשר, בקו 49 תמיד מפחיתים את התדירות בתקופת חופשת הקיץמה הקשר בין קו 1 ובין הורדת נסיעות מקו 49??
אבל מיום הפעלת המטרונית זו הפחתה כפולהאין קשר, בקו 49 תמיד מפחיתים את התדירות בתקופת חופשת הקיץ
באוניברסיטת ת"א.
בהרבה קווי "סטודנטים" מורידים תדירות בקיץאין קשר, בקו 49 תמיד מפחיתים את התדירות בתקופת חופשת הקיץ
באוניברסיטת ת"א.
לא מובנת הירידה. ציטוט מYNET + עומס מיוטיובבהרבה קווי "סטודנטים" מורידים תדירות בקיץ
גם 45 חוזר לתדירות של חצי שעה בקיץ.
ובאופן כללי, תדירויות משתנות בקיץ, וגם בתקופת "בין המצרים" ובחופש הגדול בבתי הספר הדתיים, יש עוד שינויים. את 60 ו160 הורידו מספר נסיעות קטן בשעות השיא. זה כדי לתגבר קווים "ים" (כמו 63 ו161 שגם מקבלים אוטובוסים מפרקיים).
שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
מה שאותי מאוד מכעיסשרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
יש מעברים חופשיים כרגיל. זה כמו לתקף במכונות של 51מה שאותי מאוד מכעיס
מה שאותי מאוד מכעיס זה שאין אפשרות לשלם במזומן.
מה לעשות, לא לכל אחד יש כרטיס אשראי.
אז מה, אם אין לי כרטיס אשראי, אני צריך לבצע נסיעת סרק באוטובוס
(נניח קו 42 של דן) רק בשביל להטעין את הרב קו?
גם לא ברור אם יש מעברים חופשיים כמו שהיה עד עכשיו.
(הסדר ארבעת החברות).
המכונה מוציאה גם כרטיסי נייר חד-פעמייםיש מעברים חופשיים כרגיל. זה כמו לתקף במכונות של 51
ומסכים - חבל שאין אופציה למזומן. מה הבעייה לתכנת את המכונה שתקבל גם מזומן ותוכל לתת כרטיס נייר .
אני מחכה שמישהו ירצה לנסוע לאיזור השרון ואזיש מעברים חופשיים כרגיל. זה כמו לתקף במכונות של 51
ומסכים - חבל שאין אופציה למזומן. מה הבעייה לתכנת את המכונה שתקבל גם מזומן ותוכל לתת כרטיס נייר .
בגלל זה צריך לאפשר לנהל מו"מ עם הנהגאני מחכה שמישהו ירצה לנסוע לאיזור השרון ואז
נראה האם הוא יקבל מעבר לאיזור השרון או רק לתוך גוש דן...
 
כי ההבטחה היא שכמו ברכבת ישראל, ירד לך על פי היעד בו ירדת, קרי אם תסע עם קו 1 עד עזריאלי ושם תחליף ל501 להרצליה ותגיד לנהג שעליך להגיע להרצליה, לא תקבל חיוב נוסף של 10.90 אלא תחוייב ב10.90 ובו זמנית יוחזר לך ה6.90 שלקח לך קו 1.
 
למה נראה לי שזה לא באמת יקרה?
לכל מי שדואג על מזומן-יש כבר כרטיסנים בחלק מהתחנותשרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
מישהו יכול לתרום לי תמונה של האוטובוס שיופעל בקו?שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.