שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו

מצב
הנושא נעול.
חחחח ציטוט מהאתר שגרם לי לגחך:

מיני אתר של דן לקו 1 (כולל רשימת תחנות מלאה)
[URL]http://www.dan.co.il/dan1/[/URL]
חחחח ציטוט מהאתר שגרם לי לגחך:
"נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות באמצעות אוטובוסים נמוכי רצפה, עם מערכת כריזה מתקדמת."
תרשו לתושבי מטרופולין חיפה לא להגיב על זה.. חחח
 

orchilit

New member
אני תוהה אם הכריזה תהא כמו זו של המטרונית או כמו זו של דן

חחחח ציטוט מהאתר שגרם לי לגחך:
"נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות באמצעות אוטובוסים נמוכי רצפה, עם מערכת כריזה מתקדמת."
תרשו לתושבי מטרופולין חיפה לא להגיב על זה.. חחח
אני תוהה אם הכריזה תהא כמו זו של המטרונית או כמו זו של דן
 
רק חבל שהפכו את סדר הכריזה בחלק מהתחנות, כדי

מזל. שונא את הכריזה הקולית בחיפה
של דן הכי טובה שיש.
רק חבל שהפכו את סדר הכריזה בחלק מהתחנות, כדי
להתאים לשמות של משרד התחבורה. כל כך מגוחך לשמוע "לונדון מיניסטור, תחנת שד' שאול המלך" ומיד לאחר מכן "האופרה, תחנת שד' שאול המלך". אבל על השמות של משרד התחבורה דיברנו לא פעם....
לגבי השילוט - הגופן מעט קטן לטעמי, כאשר יש שם ארוך, או ריבוי מקומות.
 

orchilit

New member
זה שנוי שבוצע בכל "דן" לאחרונה

רק חבל שהפכו את סדר הכריזה בחלק מהתחנות, כדי
להתאים לשמות של משרד התחבורה. כל כך מגוחך לשמוע "לונדון מיניסטור, תחנת שד' שאול המלך" ומיד לאחר מכן "האופרה, תחנת שד' שאול המלך". אבל על השמות של משרד התחבורה דיברנו לא פעם....
לגבי השילוט - הגופן מעט קטן לטעמי, כאשר יש שם ארוך, או ריבוי מקומות.
זה שנוי שבוצע בכל "דן" לאחרונה
ובעיקר מורגש בצירים ראשיים. הם התאימו את עצמם לדגלי התחנות. באמת שינוי מגוחך. זה יצר מצב , אגב, שתחנת קלקא, הפכה מ"דרך בגין/בית קלקא" ל "גשר קלקא/דרך בגין " (בשילוט האלקטרוני זה מה שרואים), אבל אין להם הקלטה ל"גשר קלקא" אז מה ששומעים זה "התחנה הבאה , (שקט לרבע שנייה), תחנת דרך בגין".
עם זאת, בחלק מקווי 51 שמתי לב שיש כבר הקלטות חדשות.
 
מה הקשר בין קו 1 ובין הורדת נסיעות מקו 49??

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
מה הקשר בין קו 1 ובין הורדת נסיעות מקו 49??
 
אבל מיום הפעלת המטרונית זו הפחתה כפולה

אין קשר, בקו 49 תמיד מפחיתים את התדירות בתקופת חופשת הקיץ
באוניברסיטת ת"א.
אבל מיום הפעלת המטרונית זו הפחתה כפולה
זו ההפחתה השנייה מעבר להפתחה של הקיץ.
יש איזו דרך מהירה לבדוק את התדירות לפני ואחרי של כל קווי דן?
לא ייתכן שדן יתפסו טרמפ על המטרונית ויורידו תדירויות מכל הקווים
 

orchilit

New member
בהרבה קווי "סטודנטים" מורידים תדירות בקיץ

אין קשר, בקו 49 תמיד מפחיתים את התדירות בתקופת חופשת הקיץ
באוניברסיטת ת"א.
בהרבה קווי "סטודנטים" מורידים תדירות בקיץ
גם 45 חוזר לתדירות של חצי שעה בקיץ.
ובאופן כללי, תדירויות משתנות בקיץ, וגם בתקופת "בין המצרים" ובחופש הגדול בבתי הספר הדתיים, יש עוד שינויים. את 60 ו160 הורידו מספר נסיעות קטן בשעות השיא. זה כדי לתגבר קווים "ים" (כמו 63 ו161 שגם מקבלים אוטובוסים מפרקיים).
 
לא מובנת הירידה. ציטוט מYNET + עומס מיוטיוב

בהרבה קווי "סטודנטים" מורידים תדירות בקיץ
גם 45 חוזר לתדירות של חצי שעה בקיץ.
ובאופן כללי, תדירויות משתנות בקיץ, וגם בתקופת "בין המצרים" ובחופש הגדול בבתי הספר הדתיים, יש עוד שינויים. את 60 ו160 הורידו מספר נסיעות קטן בשעות השיא. זה כדי לתגבר קווים "ים" (כמו 63 ו161 שגם מקבלים אוטובוסים מפרקיים).
לא מובנת הירידה. ציטוט מYNET + עומס מיוטיוב
בנוסף, מתלוננים נוסעים בקו 49 כי בשעות הבוקר ואחר הצהריים האוטובוס עמוס במיוחד, כך שקשה לזוז בו אפילו כדי לרדת בתחנה. "נכון שרבים רוצים
להגיע לעבודה או הביתה, אבל זה ממש טירוף מה שקורה באוטובוס הזה", תיארה אחת הנוסעות הצעירות. "אנשים נאלצים 'לבלות' את הנסיעה בעמידה, כשכולם נדחסים ומצטופפים".

[URL]http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3905933,00.html[/URL]

 
תפקיד חדש במשרד התחבורה?

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
תפקיד חדש במשרד התחבורה?


 

ronatd

New member
מה שאותי מאוד מכעיס

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
מה שאותי מאוד מכעיס

מה שאותי מאוד מכעיס זה שאין אפשרות לשלם במזומן.
מה לעשות, לא לכל אחד יש כרטיס אשראי.
אז מה, אם אין לי כרטיס אשראי, אני צריך לבצע נסיעת סרק באוטובוס
(נניח קו 42 של דן) רק בשביל להטעין את הרב קו?
גם לא ברור אם יש מעברים חופשיים כמו שהיה עד עכשיו.
(הסדר ארבעת החברות).
 

orchilit

New member
יש מעברים חופשיים כרגיל. זה כמו לתקף במכונות של 51

מה שאותי מאוד מכעיס

מה שאותי מאוד מכעיס זה שאין אפשרות לשלם במזומן.
מה לעשות, לא לכל אחד יש כרטיס אשראי.
אז מה, אם אין לי כרטיס אשראי, אני צריך לבצע נסיעת סרק באוטובוס
(נניח קו 42 של דן) רק בשביל להטעין את הרב קו?
גם לא ברור אם יש מעברים חופשיים כמו שהיה עד עכשיו.
(הסדר ארבעת החברות).
יש מעברים חופשיים כרגיל. זה כמו לתקף במכונות של 51
ומסכים - חבל שאין אופציה למזומן. מה הבעייה לתכנת את המכונה שתקבל גם מזומן ותוכל לתת כרטיס נייר .
 
המכונה מוציאה גם כרטיסי נייר חד-פעמיים

יש מעברים חופשיים כרגיל. זה כמו לתקף במכונות של 51
ומסכים - חבל שאין אופציה למזומן. מה הבעייה לתכנת את המכונה שתקבל גם מזומן ותוכל לתת כרטיס נייר .
המכונה מוציאה גם כרטיסי נייר חד-פעמיים
לגבי מזומן, נאמר שיהיו כרטיסנים שלהם יהיה אפשר לשלם במזומן.
אבל לפחות בשלב הזה, הבעיה לא ממש מהותית כי לכל אורך המסלול של קו 1 ממשיכים לפעול גם הקווים האחרים וכשיש צורך לטעון את הרב-קו ורוצים לעשות זאת במזומן אפשר ליסוע עם אחד הקווים הללו (נסיעה מהמוצא ליעד ולא נסיעת "סרק") ,לטעון את הרב-קו ובמשך תקופה יהיה אפשר ליסוע גם בקו 1 עד לצורך לטעון שוב.
אמנם קצת עקום אבל כל הדרך שבה טיפלו בכינון של קו 1 עקומה.
 

olli3

New member
מנהל
אני מחכה שמישהו ירצה לנסוע לאיזור השרון ואז

יש מעברים חופשיים כרגיל. זה כמו לתקף במכונות של 51
ומסכים - חבל שאין אופציה למזומן. מה הבעייה לתכנת את המכונה שתקבל גם מזומן ותוכל לתת כרטיס נייר .
אני מחכה שמישהו ירצה לנסוע לאיזור השרון ואז
נראה האם הוא יקבל מעבר לאיזור השרון או רק לתוך גוש דן...
&nbsp
כי ההבטחה היא שכמו ברכבת ישראל, ירד לך על פי היעד בו ירדת, קרי אם תסע עם קו 1 עד עזריאלי ושם תחליף ל501 להרצליה ותגיד לנהג שעליך להגיע להרצליה, לא תקבל חיוב נוסף של 10.90 אלא תחוייב ב10.90 ובו זמנית יוחזר לך ה6.90 שלקח לך קו 1.
&nbsp
למה נראה לי שזה לא באמת יקרה?
 

ronatd

New member
בגלל זה צריך לאפשר לנהל מו"מ עם הנהג

אני מחכה שמישהו ירצה לנסוע לאיזור השרון ואז
נראה האם הוא יקבל מעבר לאיזור השרון או רק לתוך גוש דן...
&nbsp
כי ההבטחה היא שכמו ברכבת ישראל, ירד לך על פי היעד בו ירדת, קרי אם תסע עם קו 1 עד עזריאלי ושם תחליף ל501 להרצליה ותגיד לנהג שעליך להגיע להרצליה, לא תקבל חיוב נוסף של 10.90 אלא תחוייב ב10.90 ובו זמנית יוחזר לך ה6.90 שלקח לך קו 1.
&nbsp
למה נראה לי שזה לא באמת יקרה?
בגלל זה צריך לאפשר לנהל מו"מ עם הנהג
הגישה הזו, שהנהג יושב באיזה קוקפיט מבודד, כדי שאף אחד חס וחלילה לא יסיח את דעתו עם עניינים של כסף,
ולא ינהל איתו מו"מ כנראה לא מתאימה לארץ.
 
לכל מי שדואג על מזומן-יש כבר כרטיסנים בחלק מהתחנות

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
לכל מי שדואג על מזומן-יש כבר כרטיסנים בחלק מהתחנות
נצפו אתמול בתחנות המצבה והקניון הגדול.

האורבנית כבר הגיעה למרכזית פתח תקווה,על מנת שהנהגים ילמדו אותה.ממה שראיתי זה כלל בעיקר לימוד כפתורים ומערכות שם (לדעתי מערכת ניווט כלשהי,שיש על יד הנהג).מ

ומ שאני פחות אוהב,שבחלק מהתחנות הניילונים כבר הוסרו-וקו 1 מופיע.לפחות יש דיילים בתחנות,אחרת אנשים היו מתייבשים מלחכות לקו...





 

ונפלון

New member
מישהו יכול לתרום לי תמונה של האוטובוס שיופעל בקו?

שרשור המשך בנושא הקו המכין, קו 1 שמו
כנראה שיש דרישה להמשך דיון בנושא, ואפתח בהשוואה בין המצב השבוע לבין המצב הצפוי בשבוע הבא. כפי שאתם רואים, יש גידול קטן במספר הנסיעות לבת ים וממנה בקווים הקיימים, וזאת בנוסף לקו 1. הקטע היחיד שסובל מעט הוא קו 40, דבר שפוגע רק בקטע קצר בבת ים - רחוב הרב לוי - וגם זו הרעה מאוד מתונה. אפילו מספר הנסיעות בקו 240 גדל, דבר מפתיע.
לגבי קו 51, יש כמובן צמצום רציני של כ-25%, אבל כמובן שהדבר אינו חשוב כל כך כי סך הנסיעות בין ת"א לפ"ת, בשני הקווים 1 ו-51, גדל ב-80 עד 90%.
מישהו יכול לתרום לי תמונה של האוטובוס שיופעל בקו?
לטובת כתבה במאקו ורשת, מישהו יכול לתרום לי תמונה של האוטובוס שיופעל בקו, עם קרדיט כמובן? [email protected] תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה