שרשור הכוונה ומודיעין

מצב
הנושא נעול.
אני חושב שזה נובע ממגבלה טכנית

זו גם הרעה לעומת נסיעה באוטובוס
כי באוטובוס *כן* ניתן לשלם בערך צבור אחד על מספר נוסעים
(גם ברכבים שבהם יש תיקוף אוטומטי) - אתה מתקף פעם אחת על עצמך ואז מתקף שוב על מס' הנוסעים הכולל (או הנוסף, תלוי באיזו חברה).
אני חושב שזה נובע ממגבלה טכנית
ברכבת לא ניתן לבצע ברב-קו שניים או יותר תיקופים בו-זמניים בכרטיס רב-קו אחד.
 

orchilit

New member
כן, זה נכון, כי זה מתבצע בוולידטור של מעבר

אני חושב שזה נובע ממגבלה טכנית
ברכבת לא ניתן לבצע ברב-קו שניים או יותר תיקופים בו-זמניים בכרטיס רב-קו אחד.
כן, זה נכון, כי זה מתבצע בוולידטור של מעבר
אבל מעניין מה יקרה אם נצמיד כרטיס לולידטור ולפני שעוברים, להצמיד שוב...
 

cesium

New member
לא חייבים לתקף בו-זמנית, אם יאפשרו לפרוט לנייר כמו בכרטיסייה

אני חושב שזה נובע ממגבלה טכנית
ברכבת לא ניתן לבצע ברב-קו שניים או יותר תיקופים בו-זמניים בכרטיס רב-קו אחד.
לא חייבים לתקף בו-זמנית, אם יאפשרו לפרוט לנייר כמו בכרטיסייה
הם בחרו בשיטה שבה ערך צבור יוצר חוזה של נסיעה אחת ולא ניכוי אוטומטי ע"פ היציאה. אם כך, אז כל מה שצריך הוא שהמכונות יאפשרו לפרוט את חוזה הנסיעה האחת לכרטיס נייר - בדיוק כמו שאפשר כעת עם חוזה של כרטיסיית 12 - ואז אפשר יהיה לקנות לאחרים נסיעות, גם אם ההליך יהיה קצת מסורבל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה