שרשור היכרות ראשונית!

DaR 6

New member
שרשור היכרות ראשונית!

עקב התחלת הפורום אני רואה שהגיעו לפה מס' לא קטן של אנשים ונראה לי שאולי כדאי שנעשה הכרות ראשונית על מנת להתחיל להתפתח כקהילה! אז כל מי שרוצה להצטרף לקהילה של פורום 1731-ברייקדאנס, שרק ירשום מס' דברים: 1.שם?(לא חייבים אבל עדיף) 2.משהו קטן בכללי על עצמו. 3.ואיך עבר עליו/ה היום. 4. ואם הוא/היא אוהבים לרקוד. 5. אם הם שמחים.
 

DaR 6

New member
אני אתחיל...

1. השם שלי הוא דן. 2. אני בן 19,כפי שאתם רואים אני מנהל הפורום(כתוב בכחול מגניב כזה). ומשהו קטן על עצמי, אני אוהב מ-א-ד סרטים, ריצות וכושר בכללי, וכמובן שגם לרקוד!!(איך אפשר בלי) 3. עבר עליי יום בסדר, דיי מעייף, אבל עוד מעט מתחילה סדרה שאני ממש אוהב אז אני מרוצה לקראת סופו. 4. אני ממששש אוהב לרקוד, לאו דווקא ברייקינג אלא סתם לזוז במועדון-מול הטיוי-לצלילי הרדיו חחח 5. אני יכול להיות יותר שמח, אבל בכלי כן, אני שמח! תורכם!!!
 

break dance

New member
ומה עם...

כמה זמן רוקד? שייך לאיזה קבוצה? מתחרה? משו שבאמת קשור לברייק?
 

bitcho

New member
יאההה

מה קורה ברייקרס? חחח:) 1.שם?בר aka funky fresh 2.משהו קטן בכללי על עצמו. מוזיקה שחורה זה החיים שלי .עושה חי ונושם . 3.ואיך עבר עליו/ה היום.סבבה 4. ואם הוא/היא אוהבים לרקוד.כה לרקוד זה שווה חחחחחחחח אבל אני לא ברייקר אלא סתם חובב ברייק ורוקד c-walk 5. אם הם שמחים. שמח! :) בטח שמח
 

bitcho

New member
אתה גנגסטה אחי? חחח

זה רוקד ואממ איזה עזרה אתה צריך? חחחח קריפ וואק זה של גאנגסטות חחחח
 

voodoo doll

New member
אהא!../images/Emo207.gif

לא היה לי לאן לשרשר ורק נכנסתי להגיד לכם שתתחדשו על הפורום וב-ה-צ-ל-ח-ה-!-!
 

McManes

New member
שלום אנשים...

אני טל, בן 21 (פסח מתקרב וגם ההולדת שלי) אוהב לרקוד בכללי, מסלסה ועד שחורה, ששחורה זאת האהבה האמיתית שלי... למרות שלא יפה להגיד שחורה ;). בכל מקרה, אני ממש רוצה ללמוד מקצועי ברייקדאנס וגם היפהפופ... זהו בנתיים.. אם יש לכם דרך לעדכן אותי על הדרכים הכי טובות להתחיל אני ממש אשמח.... 'טנקס.
 

DaR 6

New member
ברוך הבא!

מומלץ להתחיל בתוך קורס, לאגור בסיס טוב ומשם אפשר להתאמן עם חברים אחה"צ.... אם תרצה לדעת איפה יש ברייקדאנס אצלך באזור רק תגיד...
 

McManes

New member
כן, האמת חיפשתי מזמן...

אני מחפש באיזור הקריות... אם אתה או משהו מכירים אז תעדכנו אותי בבקשה... תודה גבר..
 
למעלה