שרשור הודעות פיציות

herouth

New member
עוד דבר שמפתיע בזה, זה החפיפניקיות.

זה נראה לגמרי מתאים לישראל. הוסיפו את זה ככה כלאחר יד, עם חלקים שרותכו אחרי הקמת הגשר, כמו שזה נראה. וכמובן זה חלוד לגמרי ולא מתוחזק.
 

GnomeBubble

New member
חלודה זה דבר שרואים על ימין ועל שמאל ביפן

כל עוד זה לא חלודה במצב מתפורר (למרות שגם את זה אפשר למצוא באיזורים העניים יותר באינאקה), אני מרגיש שביפן זה בולט לעין הרבה יותר מאשר בישראל, כי בסך הכל כל השאר ממש נקי. בטוקיו אפשר לראות את זה בעיקר באזורים של תחנות רכבת ישנות שנבנו טלאי על טלאי ולא עברו אוברול: גשרי הולכי רגל מבולגנים שלא ממש מתוחזקים בצורה אופטימלית וכל מיני קונסטרוקציות ברזל ובטון מכוערות.

אבל כמובן שאם יש איזה בור קטן ליד, ישר ידאגו לשים שם 3 שומרים שיכווינו את התנועה. החלודה היא בעיקר מפגע אסתטי, אני לא חושב שאי פעם ראיתי בטוקיו משהו באמת מתפורר בצורה שיכולה להיות אפילו קצת מסוכנת.
 

innocence

New member


 

mishel s

New member
אוסף חותמות של תחנות רכבת

מאוד "טקטי" שהחותמת נמצאת מחוץ לתחנה, כלומר חייבים לצאת מהתחנה דרך הקאיסצוג'וצי כדי לחתום. כלומר אי אפשר סתם לעשות סיבוב על כל התחנות ולחתום ולחזור הבייתה במחיר של מאה יין, זה אומר עצירה בכל תחנה ויציאה.
ערמומי :)
&nbsp
&nbsp



 

mishel s

New member
מתכונים למאכלים ש...

משתמשים בכל מני אוקאשי שמכרים בחנויות כמרכיבים.
למשל UMAIBOU PASTA
UMAIBOU HANGA-GU
לא להאמין :)
&nbsp
http://matome.naver.jp/odai/2129645952965693501
&nbsp
מצאתי את זה אחרי שראיתי בפרק בסדרת אנימה שמישהי מכינה קאראאגה שבמקום פרורי לחם מסביב לחתיכות העוף היא שמה פירורים מעוכים של קאקי-נו-טאנה! חטיף ישן ומוכר ביפן.
&nbsp
בא לי לטעום אחד כזה :) נשמע מאוד קריספי.
&nbsp
 

semuelf

New member
קיים גם בישראל

למשל, שניצל עם פרורים של ביסלי במקום פרורי לחם, עוף בבמבה וכו'.
 
למעלה