שרשור דסקטופים.

../images/Emo107.gifגריןדיי! שיירון../images/Emo99.gif

איך עשית את הדבר הזה?
 

Curr

New member
רק אני נשארתי עם הרקע הירוק שמקבלים

בוינדוס ?
 
לא

שיניתי אותו רק שלשום ואני עוד לא מצאתי משהו אחר שמתאים לי ירוק זה פשוט צבע מרגיע
 
הוחלף../images/Emo11.gif לא לפתוח מתחת לגיל 12../images/Emo3.gif

חחח.. סתם כי זה כזה.. XDDDDDDDDDDD בכלאופן.. אם זה היה תלוי בי.. הייתי שמה את הקולאז' המהמם שלי של הסרט השלישי של הרמיוני, רון והארי.. אוף הם כאלה מושי מושלמים שמה..
 
אוקיי,

הסתכלתי שוב - זה לא נראה טוב.אני מחליפה... למה במחשב שלי צריכים להשתלט לי?!?!? *אומללה* בדר"כ הוא שם רק מכוניות..
נו אל תסתכלו עליי ככה, הוא בסדר בדרך כלל (למה אני מסבירה בכלל??
) הנה מה שאני רוצה להחליף עכשיו
 
למעלה