שרשור בהצלחה/ות שיהיה המון בהצלחה לאלופה שלנו!!! רק אני לא רוצה את האליפות עכשיו, עדיף שבוע הבא, אצלנו בקרייה... בהצלחה גם ל: בארסה היונייטד יובה מארסיי בוקה וכל השאר...