שרשור איחולים והתיחסות...

פארפרזה

New member
שרשור איחולים והתיחסות...

בשרשור זה אתם מוזמנים להכניס את איחוליכם לאס/תם לרגל המבחן הגורלי המתרגש ובא עליה לטובה... נ.ב. אל תצפו לתגובות!
 

esterssh

New member
הכל---

אני אתקשר מחר בבוקר. מבטיחה. מתוך שינה אפילו.
 

לורוצה

New member
*עכשיו* באמת מזלטוב

יהיה "סיום"? עם וופלות? (או שמא אפיפיות כשרות לפסח? בד"צ?) אההה, בעצם אני הערב בעל-האש. נו טוב, כל אחד צריך להקריב משהו...
 

estersh

New member
קרבן הפסח שלך, אם אינני טועה,

הוא הויתור על הקורנפלקס בחלב של הבוקר. אם כי יש בכלל לתהות אם המושג "ויתור" קיים אצלך בכלל ביחס לאוכל. אז שיהיה לך צום נעים בין ארוחות הבשר של החג.
 

לורוצה

New member
טובי, רק תגובה שלך תציל את הפורום

מחופשת חג, הודיעני. (והמילה "וויתור" שייכת לגבי אוכל, אבל רק אוכל בשרי)
 

estersh

New member
תגובה!

********** תודה רבה *********** ולשאלה המתבקשת "איך היה?" אין לי כמובן תשובה. הייתי עסוקה מידי בלענות מכדי לחשוב איפה אני עומדת. הצפי הוא כמובן לא מלהיב במיוחד (לורוצה, פחות משלך) ומצד שני, כנראה שגם לא מספיק טרגי כדי שיהיה אפשר לשפוך עליו דמעות. ואני גם נלהבת מידי מכדי לעשות את זה בכל מקרה. אבל נחיה באושר ונראה. כלומר, אני כבר חיה באושר וה"נראה" זה רק בשביל מעט האקשן והמתח של החיים. ואם כבר עדכונים, אז מה היה בשבוע האחרון? לא הרבה. הרווח העיקרי שלו הוא ירידה של כשלושה קילוגרמים במשקל שלי. לא, לא בגלל שלמדתי המון, כי לא למדתי בו בכלל מעבר לארבעה מבחנים שעשיתי (ואפילו לא בדקתי) ואפילו לא ממתח. זה פשוט האנרגיה העצומה שהוצאתי על העלאת גירה (לעיסת מסטיקים). וכן גם הרווחתי סדר ונקיון בחדר, עבודת פרך במטבח (רק המקרר נוקה מעל ל6 שעות), 2 הספרים שסיימתי ואולי עוד דברים רק שבינטיים נזכרתי לשאול אותך, פראפרזה, אתה רוצה שאביא לך את המסעדה והנזיר והפרארי לנתניה? ותגיד, אתה הצלחת לשרוד את הזבל שמאפיין את הספר השני שהזכרתי? ולסיום נא לזכור, הפסיכומטרי שלי (ובכלל) הוא משחק ילדים לעומת מה שהחברה שלי הולכת לעשות בחודשים הקרובים, וזה כולל (בין השאר): 5 יחידות במתמטיקה, 5 בספרות, אזרחות והסטוריה, תנ"ך וגם פסיכומטרי. ואת הכל היא לומדת לבד. (וזה אפילו לא חומר שהיא למדה אי פעם כשהיא עוד היתה בתיכון). ורק על הכוונה לעמוד בזה אני מצדיעה לה. פסח כשר ושמח לכולם.
 

estersh

New member
אה והעגילים!

איך שכחתי?! שינוי משמעותי כזה בחיים שלי לא עשיתי כבר מאז השינוי המשמעותי הקודם. טובי, (מי יודע, אולי עוד אספיק לקבל תשובה לפני שאתקפל הביתה) עליתם כבר חזרה צפונה? איך היתה השבת האחרונה? איפה תסב בליל הסדר?
 

esterssh

New member
דונג

עדיין מבולבליק הפורום הזה. אבל אגיב לעצמי, יען אשר היעדרותך אינה נותנת לי מנוח והנה כל כך בולטת לעין כל: אהמ.. רציתי להגיד משהו חשוב. המוח המשובש שלי. יהי אלוהים עמדי. ועמכם השמיכה.
 

פארפרזה

New member
תשובתי...

לשתי השאלות היא: לא. אבל אשמח אם יש לך משהו אחר. (לך מחכה צופן דה וינצי). ואת עגילים???
 

estersh

New member
למה בצחוק?

עוד קצת יותר משעתיים. סיימתי לארוז לפני רגע. מחכה לי המון עבודה? (נו טוב, את התשובה לזה כבר לא אראה כאן, אלא רק בעיני, אז אינצורך לענות)
 
למעלה