גם אני עושה את זה. יש בקניון הזהב
בראשון לציון הקרנות בוקר בחמישה שקלים של סרטים שהופיעו עד לפני חצי שנה. לרוב אלו סרטי איכות. יש למשל חודש סרטים רק על רומנטיקה. אני תמיד מרגישה אותו הדבר כשאני הולכת לשם. כשעבדתי במשמרות היה לי יום אחד חופשי לגמרי מעבודה. הייתי יושבת עם כל הזקנים, והייתי אומרת לעצמי, וואוו, יש חיים מקבילים לעבודה... איזה כיף זה, נכון? במיוחד כשאלו סרטי איכות,ך את מרגישה כאילו לקחו אותך במקל של גבי ודבי לחלק אחר של העולם.