שרשורשבת

little s

New member
נשמע שנגמר מעולה

גם הספקים, גם בלי חמותך שתחיה, וגם הקטנה כבר מרגישה טוב... מעולה! אה כן, ומצעים... איזה כיף
 
השבת שלנו ../images/Emo204.gif

התחלנו את היום בלנקות את הבית כולל כביסות
בתשע וחצי בבוקר כבר היה בית נקי, מסודר וריחני-בית כלבבי, בקיצור
. אחרי זה אני והבחור החלטנו לפרגן לעצמנו בארוחת בוקר, אכלנו בבראסרי בת"א, היה די מאכזב האמת, ציפינו להרבה יותר ממה שקיבלנו. מקום די פלצני. חזרנו הבייתה למשחק מונופול (מונופול כרטיסי אשראי שווה!), הוא כיסח אותי במשחק ואז כל אחד הלך לענייניו: הוא ללימודים, ואני להמשיך בהדפסות שעושה עבור אמא שלי, ואפילו הספקתי לאפות כדורי זיתים
. הרגע חזרנו מביקור בקניון גבעתיים, היה עמוס לעייפה ויבש. יש פסטיבל ג'ינס שזה מעולה כי אני מחפשת, אבל שום דבר לא מצא חן בעיני.
 
פסטיבל שהוא עד היום, של הנחות בין 50-100 ש"ח

במבחר חנויות בגדים על ג'ינסים בלבד. מבצע שווה, אבל לא מצאתי משהו שאהבתי בסגנון שלי.
 

Mיקי7

New member
קודם יום שישי:

מילון פועלים אצלנו (סוגרים לנו חצי בית כדי שיוכלו לעבוד מבלי שנעבור דירה בינתיים.) באמצע בכלל ירד גשם (וכשיורד גשם יורד לי גם בתוך הבית, ככה שכל הריצפה שלי הייתה מלאה בלכלוך שחור..- סיוט!!!) בתוך כל הבלגן הצלחנו לבשל ואחרי שהם הלכו- ניקינו את "מרחב המחיה" שלנו... צפוף כאן- אבל הכל צריך להסתיים תוך חודש... (אני כ"כ מקווה...). את השבת העברנו דווקא בכיף- אין לי מושג איך זה קורה, אבל כשהוא נמצא, הכל נראה טוב יותר... אפילו הצלחנו לראות את מה שקורה כחוויה מצחיקה. אין ספק שכשהוא יחזור מחר ליחידה- אני שוב אסתובב לי עם שק דמעות בעיניים... השבוע אני צריכה להתרחק כמה שיותר מהבית (שוברים את התקרה כדי לחבר בין 2 הקומות), ככה שאין לי ברירה אלא להעביר את הזמן בקניון... (גואה, את פנויה לאיזה יוגורט?)
 

little s

New member
../images/Emo106.gif

אין לי מושג איך את עוברת את זה בשפיות יחסית... אני כבר מזמן הייתי בורחת להורים שלי... כל הכבוד! והעיקר שהוא היה, זה תמיד יותר קל לעבור דברים כאלה ביחד, ואפילו לצחוק! שיהיה בקלות בהמשך השבוע!
 

Mיקי7

New member
אני ממש לא גיבורה

הייתי בשמחה עוברת לגור אצל ההורים, אבל זה פשוט מסבך את כל העניין- לילדים שלי הגדולים יש הסעות בבוקר ללימודים (הם מחוץ לבית בעשרה ל-7...) אם אני יעבור לגור אצל ההורים זה יחייב אותי לצאת מהבית שלהם ב6 וחצי... גיליתי גם עניין חיובי נוסף- (חוץ משעות הקניון הרבות...)- ע' כ"כ מרחם עלי שהוא רק מחפש דרכים לעשות לי טוב. אמר שינסה למצוא לו ערב אחד שבו יגיע הביתה (ככה סתם באמצע השבוע...) ונצא... (אני חושבת שהוא מפחד שאני יאבד את השפיות שלי...). האמת שאני לא כ"כ מפתחת ציפיות, סתם נחמדה ההשתדלות שלו.
 

little s

New member
מכירה את זה...

כל כך הרבה פעמים אמא שלי רצתה שנבוא ונשאר כדי לא להיות לבד, ואני - רק מהמחשבה על הסעות בבוקר ופקקים לעבודה - ויתרתי.. אבל עדיין את גיבורה, כי זה לאורך זמן. ה
נשאר שלך ונראה, אולי ע' יצליח איכשהו להפתיע...
 
עוד חודש ככה?

וואו
מקווה שתעבור מהר התקופה ושלא יהיו הרבה גשמים וקור חוץ מזה, לפחות יוצא לך מזה הרבה שעות קניון
 

mimor2

New member
רק מלקרוא את זה אני מתחרפנת

איך??? איך את שורדת את המצב הזה??? מלכה! ללא ספק!
 

א ו ח

New member
מצטרפת לברכות../images/Emo3.gif

וגם
אם היום דברים נראים אחרת ואופטימיים פחות חזקי ואמצי, עוד מעט עוד קצת וזה מאחורייך
 
YYY

נשמע כמו ברדק לא נורמאלי. איזה אלופה את שאת מצליחה לראות את זה כחוויה מצחיקה. אני בטח הייתי מקטרת בלי סוף.
 

candy can do it

New member
אחחחחח

זכורה לי תקופה דומה.. טוב, לא ברמה של תיקרה ו2 קומות, אבל גם אנחנו חיינו בחדר אחד, בלי מטבח, חיכינו שיסיימו חדר אחד ועברנו לאחר... אבל בסופו של דבר זה שווה את זה. בהצלחה
 

Mיקי7

New member
"בסופו של דבר זה שווה את זה"

אלו בדיוק המילים שאני לא מפסיקה להגיד לעצמי... אני חייבת להלחין להם מנגינה, כדי שישארו בראש, אחרת אני באמת לא שורדת... ממש לא נעים להתלונן... סה"כ אני מרחיבה את הבית... אבל למה זה חייב להיות כזה סיוט???????
 
למעלה