שרף פותחי ברגל ימין,מכבי מביסה את בלאט ופילזן

Thierry Henry

New member
שרף פותחי ברגל ימין,מכבי מביסה את בלאט ופילזן

83:68 למכבי במשחק החוץ הקשה נגד אפס פילזן. משחק פשוט נהדר של מכבי ת"א ששלטה מהפתיחה והציגה כדורסל יפה ואיכותי לאורך כל המשחק. כמובן שעכשיו נשאלת השאלה איפה כל זה היה לפני? קצת קשה לי להאמין שצביקה באמת עשה הבדל כלכך ענקי ביום וחצי.. בכל אופן, מספרים בולטים : מוריס , 16 נקודות ו19 ריבאונדים! פייזר 16, ביינום 14 , הלפרין 12 ובאטיסטה עם 9 נקודות ו7 ריבואנדים ,רובן בחצי הראשון.
 

TheWhiteTigris

New member
אני עדיין חושב

שביינום היה גרוע. ראו משחק מקרטע כשהוא היה על המגרש. ו 14 נק' שלו לא ישנו את דעתי.
 

שומו

New member
לדעתי דווקא היה לו משחק טוב,

אבל אני עדיין בדעה שמקומו לא במכבי.
 
גם אני חושב ששרף לא עשה הבדל רציני

אבל עדיין יש לו ניסיון אדיר בניהול משחק לעומת קטש.
 

Thierry Henry

New member
ההבדלים ששרף עשה היו בודדים

ובסה"כ נתנו למכבי ניצחון למשחק הזה. השאלה איפה ההמשכיות. אז כן, פייזר ובטיסטה נלחמו ומוריס היה מדהים, אבל הוא לא יכול לשחק 80 דקות בשבוע. ביינום עשה שטויות אבל כיפר עליהם לשם שינוי, לא תמיד זה יצליח לו. ולא כל היום הלפרין יפגיז שלשות ברגעים מכריעים.. השחקנים נלחמו היום והראו שיש להם כדורסל, דבר שכולנו ידענו שיש להם, השאלה אם צביקה יצליח להוציא המשכיות מהסיפור ואם לא, האם גם הוא יזכה לאותה התייחסות כמו שקטש קיבל?
 

אבי83808

New member
הוא עשה הבדל בקבוצה

כולם ראו במשחק ביום חמישי שצביקה שינו משהו גם בשחקים או שצעק עליהם או שעשו כמה תרגילים חדשים וראיתם איך זה בא לידי ביטוי במשחק. מקווה שהמשך טוב
 
המאמן עזב,אם השחקנים ימשיכו להיות נרפים

כשהוחלף המאמן, אור הזרקורים יופנה (וכבר הופנה) אליהם. אז היום הם נתנו יופי של משחק, השאלה היא מה יהיה ביום ראשון הקרוב ובחמישי הבא? המשכיות זה שם המשחק. איזה מוזר- זה נראה שאני מדבר על קבוצת הכדורגל,.אבסורד.
 

spake

New member
עם כל הכבוד....

בניגוד לכדורגל למאמן בכדורסל ישנה השפעה מכרעת במשחק!!!! תפסיקו להגן על קטש........ולהגיד כאילו צביקה שרף לא יכל לשנות כלום..... צביקה שרף שינה את הגישה, שינה את ניהול המשחק, אגב הוא אפילו החליף הגנה למי שלא שם לב העזרה בהגנה שונתה. כדורסל זה לא כדורגל שהמערך בתחילת המשחק כמעט זהה לזה שהתחיל צריכים לדעת לנצל ממונטום במשחק לשחק על היד החמה לשנות הגנות בזמן לקחת טיים אוטים בזמן בסוף משחק חשוב כמו נגד בלט להחזיק את הכדור ליצור התקפות ארוכות כן בהתקפות האלו להחזיק את ביינום על המגרש ולתת לו הוראה ברורה להחזיק את הכדור עד סוף המהלך. במילים אחרות צריך לתת כבוד לצביקה שרף ולקוות להמשך עבודה...
 

Carmelo Anthony

New member
לא יכולתי לראות את המשחק אבל...

מהציטוטים שלהם נראה לי שזה שרף, ולא דווקא בגלל שהוא טוב, השחקנים פתחו מעין דף חדש, ויצאו עם המון אנרגיות, ועם כל הכבוד, זאת רק אפס פילזן, המבחן האמיתי עוד מחכה לנו בהיכל שבוע הבא.
 
לא יכולתי לראות את המשחק אבל

אל תשכחו שגם בתקופת קטש היו עליות וירידות. אל תשכחו איזה משחק היה במשחק היורוליג הראשון ואיך שבוע אחרי זה הפסדנו בגדול. צריך לחכות ולראות מחר, יום חמישי ועוד פעם ככה שבועיים ואז להתחיל לקבוע עובדות בשטח.
 
למעלה