שרית... היי שרית מה שלומך? נעלמת לי בזמן האחרון אני מקווה רק שהכל בסדר אצלך
ל ליאור 30 New member 10/6/01 #1 שרית... היי שרית מה שלומך? נעלמת לי בזמן האחרון אני מקווה רק שהכל בסדר אצלך
ש שרית. New member 10/6/01 #2 ליאורייייייייייייייייי ליאור חמוד שלי <סתםםםםם> הכל מצוין מתוק , לא נעלמתי , קצת עסוקה ... חמודי תודה על הדאגה עינת
ליאורייייייייייייייייי ליאור חמוד שלי <סתםםםםם> הכל מצוין מתוק , לא נעלמתי , קצת עסוקה ... חמודי תודה על הדאגה עינת