אם אתה לא יכול שריון
אז אין סיבה לתת לך 72 כי אז אתה גם לא יכול שום דבר קרבי, ככה שאתה יכול... חיל השריון כרגע מעורב כמעט בכל פעילות מבצעית בשטחים ויש לו תפקיד חשוב מאד בלוחמה היום יומית... בשריון יש גם מסלול קצונה מהירה. אני מניח שאם תסמן במנילה 5 בשיריון אתה תקבל את זה.