שרון

  • פותח הנושא zar
  • פורסם בתאריך

zar

New member
שרון

מעביר לך במינוי זמני את השרביט נסי לא להתרגל לזה..... זה ממכר ביי צאר
 

שרון-ב-

New member
אתה לא יכול.....

להעביר לי משהו שאני העברתי לך דביל (הנפתרה סוף סוף התעלומה ?) זה מרוץ שליחים, אתה חייב להעביר למישהו אחר תקרב אליי חביבי, לחש לי באוזן, ואתפור מדים בהתאם ;-) שרון עדיין מחכה לשיר אהבה (יאקי)
 
למעלה