שרון עזב ולקח את כל העבריינים שהביא

Leiden

New member
חוש הריח שלך לעבריינות סלקטיבי

מבט קל על רשימת הח"כים שנותרו בליכוד מוכיח כי מרבית פרשיות השחיתות שנפתחו בכנסת האחרונה הן תוצר שלהם: 1. יחיאל חזן- הצבעה כפולה וניסיון לטיוח ראיות 2. נעמי בלומנטל- שוחד בחירות וניסיון להכשיל חקירה 3. צחי הנגבי- מינוים בלתי ראויים (הועבר מתפקיד רגיש) 4. לימור לבנת- נחקרים שינויים תקציביים במשרדה שהטיבו עם בעלה ואימה (כמו גם הכחשתה כי חתמה על הוראה שחתימתה מתנוססת עליה) 5. מיכאל גורולובסקי- הצבעה כפולה 6. דני נווה - מינוים בלתי ראוים במשרד הבריאות 7. ישראל כץ- מינוים בלתי ראוים במשרד החקלאות 8. גילה גמליאל-קבלת מתנות אסורות מארגונים עסקיים מספיק? הליכוד המושחת רק פיצל את מושחתיו לשתי מפלגות.
 

SHRlKE

New member
רק לא ראיתי שמשהו

הורשע.אתה יודע במדינה דמוקרטית צריך החלטה של בית דין כדי לקבוע אם משהן מושחת או לא.
 

kkkkli

New member
לא אמרתי שהליכוד נקי כפיים..

ראשית אני רוצה להגיד לך שהליכוד לא המציא את השחיתות ואתה יודע שהיא חוגגת בכל הכנסת. אבל במערכת הבחירות האחרונה התבלט מרכז הליכוד כמרכז השחיתות, אז שוב אני לא בא להגיד שהליכוד נקיא כפיים אבל מה אתה מצפה ממפלגה שבראשה עומד ראש משפחת פשע? דבר נוסף, אני לא רוצה להישמע תקליט שחוק אבל אין מה לעשות התקשורת שמאלנית וזה ידוע וברור, אז כן הליכוד מושחת אבל אבל לא יותר מכל מפלגה אחרת.ולמשל הוחכה לזה. לפני ההתנתקות הכתבים נהרו לאפריקה לתחקר את מר סיריל קרן אבל עם ההצהרה על ההתנתקות לא שמענו ולא ידענו. ואני שואל אותך ותענה לעצמך בכנות,פרישתו של שרון מהליכוד סוקרה באופן אובייקטיבי ע"י התקשורת? לסיכום אני מנסה להגיד לך שכולם מושחתים בערך באותה מידה אבל לתקשורת נוח להפיל הכל על הליכוד ולכן דעת הקהל ודעתך שלך, כזאת.
 
דוקא העבריין הגרוע ביותר נשאר

פייגלין! אותו אחד שקרא לפשע, אותו אחד שהצטרף לבני נוער שהכו בחיילים, אותו אחד שהסתנן לשטח צבאי סגור. פייגלין הוא בושה למדינת ישראל.
 
למעלה