שרון מודד זמנים לשרים(קווי רכבת)!

מצב
הנושא נעול.

Sokratis

New member
שרון מודד זמנים לשרים(קווי רכבת)!

שרון מודד זמנים לשרים(קווי רכבת)!
כתבה מעניינת מעיתון ידיעות אחרונות בנושא פרויקטים מתוכננים(ובהם כמה מפתיעים: קו חיפה-נצרת קו עכו-כרמיאל). ראש הממשלה שרון מעמיד זמני ביצוע לפרויקטים מרכזים אילו.
 

alexUK

New member
אתה יכול לעשות copy/paste?

שרון מודד זמנים לשרים(קווי רכבת)!
כתבה מעניינת מעיתון ידיעות אחרונות בנושא פרויקטים מתוכננים(ובהם כמה מפתיעים: קו חיפה-נצרת קו עכו-כרמיאל). ראש הממשלה שרון מעמיד זמני ביצוע לפרויקטים מרכזים אילו.
אתה יכול לעשות copy/paste?
אני גר בחו"ל ואני לא יכול להיכנס לאתר ידיעות בלי לשלם...תודה
 

Eric10

New member
AlexUK. For you:

אתה יכול לעשות copy/paste?
אני גר בחו"ל ואני לא יכול להיכנס לאתר ידיעות בלי לשלם...תודה
AlexUK. For you:
לבקשת ראש הממשלה הכינו השרים שורה של יעדים שלפיהם ייבחנו בסוף הקדנציה, מהפרטת אל-על ועד חוצה-ישראל עופר פטרסבורג ראש הממשלה אריאל שרון החליט להציב לשריו משימות מוגדרות, שלפיהן ייבחנו בסוף הקדנציה. כל שר התבקש להכין שורה של יעדים. לידיעות אחרונות הגיעו כמה מהמשימות הביצועיות המרכזיות של הממשלה החדשה שהועברו על-ידי מנכ"לי המשרדים למנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי. בכל אחד מהמקרים הוספה הערכה לגבי הסיכוי להשלמת המשימה. הפרטת אל-על: סיכום מו"מ בין האוצר לעובדים עד סוף מאי השנה. סיכומים הקשורים לרשות שדות התעופה במקביל. הסיכוי: ממשלות רבות כבר דיברו על זה. לא גדול. קווי רכבת: קו ת"א-נתב"ג עד אפריל שנה הבאה, עם פתיחת נתב"ג 2000. קו ראשון-לציון עד ספטמבר השנה. קו בית-שמש-תא עד אוקטובר השנה. שדרוג ראש-העין-לוד עד יוני השנה. תכנון קו עכו-כרמיאל עד יולי השנה והתחלת ביצוע באוקטובר 2005. נצרת-חיפה תכנון עד דצמבר השנה, והתחלת ביצוע בדצמבר 2005. הסיכוי: לא רע. התשתית קיימת צריך רק ללחוץ על הכפתור הנכון. הוצאת רכבת ישראל מרשות הנמלים והקמתה של חברה ממשלתית: מו"מ אוצר-עובדים עד סוף יוני השנה. גיוס הון חיצוני של 5.6 מיליארד שקל ל-5 שנים פיתוח עד 2007. בנוסף, 6 מיליארד תקציב מדינה. עד נובמבר השנה גמר מו"מ עם הבנקים לגיוס הון ראשוני של 150 מיליון דולר. הסיכוי: רעוע. ישראל אינה מדינה המעודדת מיזמים ממשלתיים. הקמת מערכת ההולכה של הגז הטבעי: תחילת שימוש בגז טבעי ב-2003 באשדוד. הקמת מערכת הולכה (שלב א') שאורכה 470 ק"מ עד סוף 2005. סיכוי: בינוני. עד היום שינתה הממשלה את מדיניותה בנושא לא פעם ולא פעמיים וחברת החשמל העמידה מכשולים אף היא. הרחבת ייצור החשמל בישראל: הרחבה ב-2,700 מגה-ווט עד סוף 2006. הסבת תחנות כוח לשימוש בגז טבעי בהיקף 1,600 מגה וואט עד אותה שנה. סיכוי: כנ"ל. פרויקט נתב"ג 2000: פתיחה באפריל 2004. השלמת עבודות עד סוף דצמבר השנה. התחלת תקופת הרצה במקביל. סיכוי: טוב. אבל נתב"ג 2000 זה כבר לא. כביש חוצה ישראל: השלמתו משורק ועד עירון (כביש אגרה בן 90 ק"מ) עד סוף מאי 2004. כביש רוחב כפר-סבא-הרצליה עד סוף 2007, כשהשלמת מיון מוקדם עד מאי השנה ופרסום מכרז יוני השנה. סיכוי: טוב. בעיקר בגלל היזמים הנמרצים. הקמת רכבת קלה בירושלים: סיום סגירה פיננסית מול זכיין עד נובמבר השנה. תחילת ביצוע סוף השנה. קו ראשון מרכז העיר עד הר הרצל ב-2006. סיכוי: טוב. אם היזמים ייקחו את העסק ברצינות. רפורמה בתחבורה הציבורית: גיבוש תוכנית רפורמה עד נובמבר השנה. הוצאת אשכולות למכרזים - כ-20% מקווי אגד ודן בהפעלה על-ידי הסקטור הפרטי עד סוף 2004. סיכוי: טוב. בכמה מקומות זה כבר עובד
 

alexUK

New member
סבבה המון תודה ../images/Emo9.gif

AlexUK. For you:
לבקשת ראש הממשלה הכינו השרים שורה של יעדים שלפיהם ייבחנו בסוף הקדנציה, מהפרטת אל-על ועד חוצה-ישראל עופר פטרסבורג ראש הממשלה אריאל שרון החליט להציב לשריו משימות מוגדרות, שלפיהן ייבחנו בסוף הקדנציה. כל שר התבקש להכין שורה של יעדים. לידיעות אחרונות הגיעו כמה מהמשימות הביצועיות המרכזיות של הממשלה החדשה שהועברו על-ידי מנכ"לי המשרדים למנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי. בכל אחד מהמקרים הוספה הערכה לגבי הסיכוי להשלמת המשימה. הפרטת אל-על: סיכום מו"מ בין האוצר לעובדים עד סוף מאי השנה. סיכומים הקשורים לרשות שדות התעופה במקביל. הסיכוי: ממשלות רבות כבר דיברו על זה. לא גדול. קווי רכבת: קו ת"א-נתב"ג עד אפריל שנה הבאה, עם פתיחת נתב"ג 2000. קו ראשון-לציון עד ספטמבר השנה. קו בית-שמש-תא עד אוקטובר השנה. שדרוג ראש-העין-לוד עד יוני השנה. תכנון קו עכו-כרמיאל עד יולי השנה והתחלת ביצוע באוקטובר 2005. נצרת-חיפה תכנון עד דצמבר השנה, והתחלת ביצוע בדצמבר 2005. הסיכוי: לא רע. התשתית קיימת צריך רק ללחוץ על הכפתור הנכון. הוצאת רכבת ישראל מרשות הנמלים והקמתה של חברה ממשלתית: מו"מ אוצר-עובדים עד סוף יוני השנה. גיוס הון חיצוני של 5.6 מיליארד שקל ל-5 שנים פיתוח עד 2007. בנוסף, 6 מיליארד תקציב מדינה. עד נובמבר השנה גמר מו"מ עם הבנקים לגיוס הון ראשוני של 150 מיליון דולר. הסיכוי: רעוע. ישראל אינה מדינה המעודדת מיזמים ממשלתיים. הקמת מערכת ההולכה של הגז הטבעי: תחילת שימוש בגז טבעי ב-2003 באשדוד. הקמת מערכת הולכה (שלב א') שאורכה 470 ק"מ עד סוף 2005. סיכוי: בינוני. עד היום שינתה הממשלה את מדיניותה בנושא לא פעם ולא פעמיים וחברת החשמל העמידה מכשולים אף היא. הרחבת ייצור החשמל בישראל: הרחבה ב-2,700 מגה-ווט עד סוף 2006. הסבת תחנות כוח לשימוש בגז טבעי בהיקף 1,600 מגה וואט עד אותה שנה. סיכוי: כנ"ל. פרויקט נתב"ג 2000: פתיחה באפריל 2004. השלמת עבודות עד סוף דצמבר השנה. התחלת תקופת הרצה במקביל. סיכוי: טוב. אבל נתב"ג 2000 זה כבר לא. כביש חוצה ישראל: השלמתו משורק ועד עירון (כביש אגרה בן 90 ק"מ) עד סוף מאי 2004. כביש רוחב כפר-סבא-הרצליה עד סוף 2007, כשהשלמת מיון מוקדם עד מאי השנה ופרסום מכרז יוני השנה. סיכוי: טוב. בעיקר בגלל היזמים הנמרצים. הקמת רכבת קלה בירושלים: סיום סגירה פיננסית מול זכיין עד נובמבר השנה. תחילת ביצוע סוף השנה. קו ראשון מרכז העיר עד הר הרצל ב-2006. סיכוי: טוב. אם היזמים ייקחו את העסק ברצינות. רפורמה בתחבורה הציבורית: גיבוש תוכנית רפורמה עד נובמבר השנה. הוצאת אשכולות למכרזים - כ-20% מקווי אגד ודן בהפעלה על-ידי הסקטור הפרטי עד סוף 2004. סיכוי: טוב. בכמה מקומות זה כבר עובד
סבבה המון תודה
 

david80

New member
../images/Emo12.gifקו חיפה נצרת???

AlexUK. For you:
לבקשת ראש הממשלה הכינו השרים שורה של יעדים שלפיהם ייבחנו בסוף הקדנציה, מהפרטת אל-על ועד חוצה-ישראל עופר פטרסבורג ראש הממשלה אריאל שרון החליט להציב לשריו משימות מוגדרות, שלפיהן ייבחנו בסוף הקדנציה. כל שר התבקש להכין שורה של יעדים. לידיעות אחרונות הגיעו כמה מהמשימות הביצועיות המרכזיות של הממשלה החדשה שהועברו על-ידי מנכ"לי המשרדים למנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי. בכל אחד מהמקרים הוספה הערכה לגבי הסיכוי להשלמת המשימה. הפרטת אל-על: סיכום מו"מ בין האוצר לעובדים עד סוף מאי השנה. סיכומים הקשורים לרשות שדות התעופה במקביל. הסיכוי: ממשלות רבות כבר דיברו על זה. לא גדול. קווי רכבת: קו ת"א-נתב"ג עד אפריל שנה הבאה, עם פתיחת נתב"ג 2000. קו ראשון-לציון עד ספטמבר השנה. קו בית-שמש-תא עד אוקטובר השנה. שדרוג ראש-העין-לוד עד יוני השנה. תכנון קו עכו-כרמיאל עד יולי השנה והתחלת ביצוע באוקטובר 2005. נצרת-חיפה תכנון עד דצמבר השנה, והתחלת ביצוע בדצמבר 2005. הסיכוי: לא רע. התשתית קיימת צריך רק ללחוץ על הכפתור הנכון. הוצאת רכבת ישראל מרשות הנמלים והקמתה של חברה ממשלתית: מו"מ אוצר-עובדים עד סוף יוני השנה. גיוס הון חיצוני של 5.6 מיליארד שקל ל-5 שנים פיתוח עד 2007. בנוסף, 6 מיליארד תקציב מדינה. עד נובמבר השנה גמר מו"מ עם הבנקים לגיוס הון ראשוני של 150 מיליון דולר. הסיכוי: רעוע. ישראל אינה מדינה המעודדת מיזמים ממשלתיים. הקמת מערכת ההולכה של הגז הטבעי: תחילת שימוש בגז טבעי ב-2003 באשדוד. הקמת מערכת הולכה (שלב א') שאורכה 470 ק"מ עד סוף 2005. סיכוי: בינוני. עד היום שינתה הממשלה את מדיניותה בנושא לא פעם ולא פעמיים וחברת החשמל העמידה מכשולים אף היא. הרחבת ייצור החשמל בישראל: הרחבה ב-2,700 מגה-ווט עד סוף 2006. הסבת תחנות כוח לשימוש בגז טבעי בהיקף 1,600 מגה וואט עד אותה שנה. סיכוי: כנ"ל. פרויקט נתב"ג 2000: פתיחה באפריל 2004. השלמת עבודות עד סוף דצמבר השנה. התחלת תקופת הרצה במקביל. סיכוי: טוב. אבל נתב"ג 2000 זה כבר לא. כביש חוצה ישראל: השלמתו משורק ועד עירון (כביש אגרה בן 90 ק"מ) עד סוף מאי 2004. כביש רוחב כפר-סבא-הרצליה עד סוף 2007, כשהשלמת מיון מוקדם עד מאי השנה ופרסום מכרז יוני השנה. סיכוי: טוב. בעיקר בגלל היזמים הנמרצים. הקמת רכבת קלה בירושלים: סיום סגירה פיננסית מול זכיין עד נובמבר השנה. תחילת ביצוע סוף השנה. קו ראשון מרכז העיר עד הר הרצל ב-2006. סיכוי: טוב. אם היזמים ייקחו את העסק ברצינות. רפורמה בתחבורה הציבורית: גיבוש תוכנית רפורמה עד נובמבר השנה. הוצאת אשכולות למכרזים - כ-20% מקווי אגד ודן בהפעלה על-ידי הסקטור הפרטי עד סוף 2004. סיכוי: טוב. בכמה מקומות זה כבר עובד
קו חיפה נצרת???
לפי מה שהבנתי, קו העמק הקיים בין תל חנן לעפולה לא ישודרג. אבל האם הערים יקנעם, מגדל העמק, עפולה, עפולה עילית, נצרת עילית, שפרעם ועוד..., יחוברו באיזה שלב כלשהו לרכבת? האם משהו יוכל להביא מפה המתעדת את תוכניות הנחת המסילות באיזור זה?
 

VHS

New member
קו עכו כרמיאל

שרון מודד זמנים לשרים(קווי רכבת)!
כתבה מעניינת מעיתון ידיעות אחרונות בנושא פרויקטים מתוכננים(ובהם כמה מפתיעים: קו חיפה-נצרת קו עכו-כרמיאל). ראש הממשלה שרון מעמיד זמני ביצוע לפרויקטים מרכזים אילו.
קו עכו כרמיאל
מדוע הקו מעכו לכרמיאל,בנייתו תחל רק באוקטובר 2005? כך שרון מזרז את הפרוייקט? הרי הקו הזה היה אמור להיות מזורז באמצעות וועדת התשתיות הלאומיות.אוקטובר 2005 נראה לי בלתי סביר.
 
נכון מאוד

קו עכו כרמיאל
מדוע הקו מעכו לכרמיאל,בנייתו תחל רק באוקטובר 2005? כך שרון מזרז את הפרוייקט? הרי הקו הזה היה אמור להיות מזורז באמצעות וועדת התשתיות הלאומיות.אוקטובר 2005 נראה לי בלתי סביר.
נכון מאוד
כך (בפרפרזה) הגבתי למאמר באתר Y-NET: הפרוייקטים המוזכרים מעטים מדי ומאוחרים מדי. על הממשלה לדאוג לסגירת הפיגור החמור אחרי ארצות אחרות בתחום הפיתוח הרכבתי, ולהעמיד לרשות האזרחים במהירות האפשריתחלופה סבירה לשימוש ברכב פרטי ונסיעה בכבישים.הרחבת התחבורה המסילתית חייבת להיות בראש סדר העדיפויות הלאומי, שפירוש הדבר קידום פי כמה יותר פרוייקטים וזירוד יישומם. זה חיוני לעתיד המדינה ותפקודה המשקי והחברתי!
 

alexUK

New member
סדר עדיפויות

נכון מאוד
כך (בפרפרזה) הגבתי למאמר באתר Y-NET: הפרוייקטים המוזכרים מעטים מדי ומאוחרים מדי. על הממשלה לדאוג לסגירת הפיגור החמור אחרי ארצות אחרות בתחום הפיתוח הרכבתי, ולהעמיד לרשות האזרחים במהירות האפשריתחלופה סבירה לשימוש ברכב פרטי ונסיעה בכבישים.הרחבת התחבורה המסילתית חייבת להיות בראש סדר העדיפויות הלאומי, שפירוש הדבר קידום פי כמה יותר פרוייקטים וזירוד יישומם. זה חיוני לעתיד המדינה ותפקודה המשקי והחברתי!
סדר עדיפויות
כשהתרבות, החינוך, הכלכלה, העם לא נמצאים בראש סדר העדיפויות, אתה מצפה שישימו את הרכבת שם למעלה? :)
 
אזרחים שאכפת להם -

סדר עדיפויות
כשהתרבות, החינוך, הכלכלה, העם לא נמצאים בראש סדר העדיפויות, אתה מצפה שישימו את הרכבת שם למעלה? :)
אזרחים שאכפת להם -
מהם אני מצפה שיחפשו כל דרך להראות לבעלי השלטון בזכות מי הם קיימים, וללחוץ עליהם בדרך דמוקרטית לעשות הדברים הנכונים כדי שהמדינה תהיה מקום שאפשר ונעים לחיות בה בכבוד...
 

alexUK

New member
מצטער, העם לא מעניין את

אזרחים שאכפת להם -
מהם אני מצפה שיחפשו כל דרך להראות לבעלי השלטון בזכות מי הם קיימים, וללחוץ עליהם בדרך דמוקרטית לעשות הדברים הנכונים כדי שהמדינה תהיה מקום שאפשר ונעים לחיות בה בכבוד...
מצטער, העם לא מעניין את
סילווי וג'ודי לאק!
 
גם אני מצטער

מצטער, העם לא מעניין את
סילווי וג'ודי לאק!
גם אני מצטער
ואינני עיוור למציאות. אבל האם מציאות עצובה זו משחררת אותנו, ואחרים המשוכנעים בחשיבות העניינים, מלנסות ולהשפיע בכל הדרכים האפשריות? הרי המדובר בעתיד ילדינו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה