מדוע את אומרת מילים קשות למה השופט בן+המילה המכוערת ההיא אני מעדיף לצעוק השופט שגה גם שופטים הם בני אדם!(חוץ מאיתן תבריזי הבן זונה) שלקח לי 16 בטוטו בגלל פנדל שלא היה ולא נברא קונפוז(מבקש בלי לקלל בפורום מכובד זה)
מה קשה בבן זונה למעט איבר מינו אם יש לו מזל ? אני לא צועקת במשחקים, רק מסננת את הקללות שאני שומעת ואם בגללו אתה לא מיליונר בצרות היום...אז הוא באמת...בן יונה שרון חברת פורום נכבדה מכבדת את כל הבקשות המכובדות של המכובדים