שרון והגרביים...
נכון אני כבר זקן, יש כאלה שיאמרו שגם הזיכרון כבר לא משו... (תנו להרגיש טוב) אבל אם אני זוכר נכון שרון בפרץ פתאומי ולא ברור של דמוקרטיה נתן את זכות ההצבעה למתפקדי הליכוד (אחרי שהוא הבין שבמרכז אין לו רוב) לפני ההצבעה נשלחו גם רמיזות עבות מצידו שההצבעה נגד התוכנית היא הצבעת אי אמון בו עצמו "אי אפשר להצביע בעד ראש הממשלה ונגד התוכנית שלו" כך אמר אולמרט (הפודל של אריק) ועוד שלל ציטוטים ואמירות כאלה שנאמרו בידי כל תומכיו של אריק אריק עצמו אמר בכנס "נצא למשאל שיחייב את כל נבחרי הליכוד" (לא זוכר את הציטוט המדוייק) נו אז מה? אז הלכנו והצבענו והבענו את דעתינו הנחרצת נגד התוכנית אבל לו זה לא מזיז... (טוב נו יש לו עוד יועץ משפטי על הראש...) נכון זה מרגיז שעובדים עלינו בעיניים מרגיז שחושבים אותנו לאפסים אבל למה לעזאזל נתת לנו את האשליה שאנחנו שווים משהו? למה בכלל פנית למשאל אם מראש ידעת שאתה לא הולך לשמוע לנו? ובכלל לא חבל על הכסף שעלה המשאל? לדעתי אריק הגיע הזמן שתלך הביתה אתה כבר לא צעיר... ואני מבין שכבר התחלת לשכוח אמירות ישנות שלך בזכות ההתנחלויות... אבל בזמן האחרון אתה שוכח הבטחות שנתת למצביעים לפני 3 שבועות זה כבר מוגזם מקומם של סניליים לא בכנסת (למרות שהיא מלאה כאלה) אני יודע שאתה רוצה לזכות בנקודות אצל היועץ ואצל שאר החברים השמלאנים שלך... אבל אני בטוח שהנקודות הכי גדולות שתוכל לזכות להם יהיו בפרישה... או כמו שאמר חכם חנוכה... "יאללה יאללה עשית ת'פדיחה שלך"
נכון אני כבר זקן, יש כאלה שיאמרו שגם הזיכרון כבר לא משו... (תנו להרגיש טוב) אבל אם אני זוכר נכון שרון בפרץ פתאומי ולא ברור של דמוקרטיה נתן את זכות ההצבעה למתפקדי הליכוד (אחרי שהוא הבין שבמרכז אין לו רוב) לפני ההצבעה נשלחו גם רמיזות עבות מצידו שההצבעה נגד התוכנית היא הצבעת אי אמון בו עצמו "אי אפשר להצביע בעד ראש הממשלה ונגד התוכנית שלו" כך אמר אולמרט (הפודל של אריק) ועוד שלל ציטוטים ואמירות כאלה שנאמרו בידי כל תומכיו של אריק אריק עצמו אמר בכנס "נצא למשאל שיחייב את כל נבחרי הליכוד" (לא זוכר את הציטוט המדוייק) נו אז מה? אז הלכנו והצבענו והבענו את דעתינו הנחרצת נגד התוכנית אבל לו זה לא מזיז... (טוב נו יש לו עוד יועץ משפטי על הראש...) נכון זה מרגיז שעובדים עלינו בעיניים מרגיז שחושבים אותנו לאפסים אבל למה לעזאזל נתת לנו את האשליה שאנחנו שווים משהו? למה בכלל פנית למשאל אם מראש ידעת שאתה לא הולך לשמוע לנו? ובכלל לא חבל על הכסף שעלה המשאל? לדעתי אריק הגיע הזמן שתלך הביתה אתה כבר לא צעיר... ואני מבין שכבר התחלת לשכוח אמירות ישנות שלך בזכות ההתנחלויות... אבל בזמן האחרון אתה שוכח הבטחות שנתת למצביעים לפני 3 שבועות זה כבר מוגזם מקומם של סניליים לא בכנסת (למרות שהיא מלאה כאלה) אני יודע שאתה רוצה לזכות בנקודות אצל היועץ ואצל שאר החברים השמלאנים שלך... אבל אני בטוח שהנקודות הכי גדולות שתוכל לזכות להם יהיו בפרישה... או כמו שאמר חכם חנוכה... "יאללה יאללה עשית ת'פדיחה שלך"