למה לא שייך? יש לך 4 מעלות הפרש...
כלומר אתה מוזמן להתלהם על למטייל ולהאשים אותם בשקרים ובמה שאתה רוצה, אבל אני תמיד נוטה להאמין שאם יש הסבר שלא כולל שקרים ורמאויות כנראה הוא הנכון. דרך אגב, כשאני הולך לחנות של למטייל המוכרים מסבירים לי בדיוק לפי איזה תקן, איפה זה עומד מול מוצרים אחרים ותקנים אחרים וכו'.
אני אפילו מוכן להאמין שיש טעות הקלדה, גם זה קורה לפעמים...