חס וחלילה!
יש כל כך הרבה דברים שבגללם עלינו להיות מאושרים (אכן כן!), אל תוותרו על כך. כתבה לאה גולדברג בשירה המקסים: "למדני אלוהי ברך והתפלל על סוד עלה קמל על ריח פרי בשל על החירות הזאת: לראות, לחוש, לנשום, לדעת, ליחל, להיכשל"... רק צריך תמיד לחפש את שברירי האור הקטנים. אמפרסיונסטית מאושרת גאה! נ.ב. בדקו בכרטיס האישי מה שמי ולמה אני מגינה על האושר בחירוף נפש, ועוד- השיר שציטטתי הוא חלק ממחרוזת שירים בשם "שירי סוף הדרך", היא ידועה מאוד, אבל כדאי למי שלא מכיר לקרוא.