שפת מימשק
שפת המימשק של תוכנות Office היא בעברית. אני מנסה להחליפה לאנגלית, בהתאם להוראות: Programs, Microsoft Office Tools, Microsoft Office Languge Settings. בכרטיסיה שפות זמינות הצג תפריטים ותיבות דו-שיח יש לי רק עברית. אני עובר לכרטיסיה זמינות אנגלית ומסמן אנגלית. אם האישור אני מקבל הודעה ששפת המימשק תוחלף, לאחר סגירת כל יישומי Office. בפועל לאחר סגירת היישומים ופתיחה מחדש, שפת המימשק עדיין נשארת עברית.
שפת המימשק של תוכנות Office היא בעברית. אני מנסה להחליפה לאנגלית, בהתאם להוראות: Programs, Microsoft Office Tools, Microsoft Office Languge Settings. בכרטיסיה שפות זמינות הצג תפריטים ותיבות דו-שיח יש לי רק עברית. אני עובר לכרטיסיה זמינות אנגלית ומסמן אנגלית. אם האישור אני מקבל הודעה ששפת המימשק תוחלף, לאחר סגירת כל יישומי Office. בפועל לאחר סגירת היישומים ופתיחה מחדש, שפת המימשק עדיין נשארת עברית.