שפתיים....

kiticat

New member
שפתיים....

מאז ומעולם היו לי שפתיים שהשפה העליונה נוטה למטה, ובגלל זה נראה שאני תמיד עושה פרצוף עצוב-
בכל אופן, אם כבר תוחמים, אז איך גורמים להשפעה של שפתיים מעוגלות- לא יותר מידי?
 

shiraz2

New member
לא ממש הבנתי

איזה צורה את מעוניינת ליצור, אבל בכדי ליצור שפתיים יותר גדולות, או כדי "להשלים" את הצורה שלהם- תקני תוחם בצבע אחד, לא יותר, כהה מהשפתיים, תשרטטי את הקו של השפתיים או של הצורה שאת רוצה ליצור, וטשטשי. (בתוחם של חברת no7 יש מברשת מיוחדת לטישטוש בצד השני). מקווה שעזרתי,
שירז
 

kiticat

New member
לא...

השפה העליונה שלי יותר ארוכה מהתחתונה ומה שקורה זה שזה גורם למראה של פה נוטה למטה-
....
 
../images/Emo41.gifקיטיקט

פשוט מאוד... תקחי מייקאפ (בתנאי שעל כל הפנים יש מייקאפ) ותמרחי גם בצדדים הקיצוניים של השפה העליונה, אח"כ פודרה (על כל הפנים)ובצדדים הקיצוניים של השפה העליונה וע"י עפרון שפתיים ציירי שפה חדשה בהתאם לשפה התחתונה!! כמובן, להתאים את צבע האודם למשרטט.
 
למעלה