בובל ניו יורק
New member
שפעת
כבר שלושה ימים שיש לי חום גבוהה, לא יורד מ 38 עולה ומגיע 39.2 - 39.7, הרופא מדבר על כדורים להורדת חום, בינתיים האוזניים מצלצלות, הגרון חורך לי את הנשמה והשיעול לא מרפה על השינה. יש הצעות ?
כבר שלושה ימים שיש לי חום גבוהה, לא יורד מ 38 עולה ומגיע 39.2 - 39.7, הרופא מדבר על כדורים להורדת חום, בינתיים האוזניים מצלצלות, הגרון חורך לי את הנשמה והשיעול לא מרפה על השינה. יש הצעות ?