שפעת

שפעת

כבר שלושה ימים שיש לי חום גבוהה, לא יורד מ 38 עולה ומגיע 39.2 - 39.7, הרופא מדבר על כדורים להורדת חום, בינתיים האוזניים מצלצלות, הגרון חורך לי את הנשמה והשיעול לא מרפה על השינה. יש הצעות ?
 

rev07

New member
חום -לקחת ישר אקמול

אסור להשאר עם חום כי זה ממש לא טוב לעובר. אקמול זה ממש בסדר
 
למעלה