שפני סלע.

ganooov

New member
שפני סלע.

צמד חמוד
.
 
חחחחח הזכרת לי דברים נשכחים../images/Emo6.gif

יפה מאד תפסת את השפן הראשון ועשית לו צמצם פתוח משו משו. במקום שגרתי קודם היו מליון שפני סלע על המסלעות מסביב והיו אוכלים לי את כל הגינה. קטסטרופה החיות האלה.
 

ganooov

New member
אלינו הם לא מתקרבים יותר מדי,

אבל מתרבים בטירוף. לפני שנתיים ספרתי (!) 17 פרטים במשך שעות של צפיה. ביומיים האחרונים ראיתי מספר כפול ואף משולש. אגב, יש לי מאות תמונות שלהם, כל אחד שפגשתי חטף בוק. אני משתדל להתקרב אליהם, אבל זה קשה קשה, ומצריך סבלנות
. תודה!
 

riluman

New member
תמונה אדירה.....חבל שלי אין שפנים

בגינה...שיאכלו חופשי....שאני מנסה לצלם שפני סלע אצלנו הם בורחים שאני רק יורד מהאוטו במרחק 150 מטר מהם....אין סיכוי להתקרב אליהם. התמונה באמת מדהימה...הטשטוש של השפן האחורי...אין מילים.
 

ganooov

New member
תודה לכולם! ../images/Emo13.gif

תשמע, תתקדם בזהירות, בשקט, לאט לאט.. סבלנות היא מילת המפתח. זה ממש קשה.
 

elistein

New member
איזה יופי של עבודה

כל הכבוד על התפיסה. אהבתי שרואים את השפן האחורי בפרופיל. ואת הקדמי בחדות טובה. יופי
 

OhFear

New member
ללקק את השפנים, אה.. האצבעות!

או כמו שנאמר בשכונתנו - "כל צילום שלך מלמיליאן". כיף להסתכל וללמוד על המחשבה שהיתה בתמונה. יופי! ועוד אתה מצלם בקאנון! תאר לך מה היה אם היית עובר לצד הנכון?
 

ganooov

New member
הייתי מתחיל לפשל?

ניסיתי את המצלמה שלך. זעזוע. קטנה מדי, כבדה מדי ביחס לגודל שלה, ממש ממש לא נוחה!, מסך מזעזע, ושוב - לא נוחה! תודה
.
 
כל הכבוד

תמונה באמת יפה.... אבל מצטער ללכת בניגוד לזרם...אני הייתי מעדיף צמצם סגור וששני השפנים יהיו בפוקוס
 
למעלה