יפה מאד תפסת את השפן הראשון ועשית לו צמצם פתוח משו משו. במקום שגרתי קודם היו מליון שפני סלע על המסלעות מסביב והיו אוכלים לי את כל הגינה. קטסטרופה החיות האלה.
אבל מתרבים בטירוף. לפני שנתיים ספרתי (!) 17 פרטים במשך שעות של צפיה. ביומיים האחרונים ראיתי מספר כפול ואף משולש. אגב, יש לי מאות תמונות שלהם, כל אחד שפגשתי חטף בוק. אני משתדל להתקרב אליהם, אבל זה קשה קשה, ומצריך סבלנות
בגינה...שיאכלו חופשי....שאני מנסה לצלם שפני סלע אצלנו הם בורחים שאני רק יורד מהאוטו במרחק 150 מטר מהם....אין סיכוי להתקרב אליהם. התמונה באמת מדהימה...הטשטוש של השפן האחורי...אין מילים.
או כמו שנאמר בשכונתנו - "כל צילום שלך מלמיליאן". כיף להסתכל וללמוד על המחשבה שהיתה בתמונה. יופי! ועוד אתה מצלם בקאנון! תאר לך מה היה אם היית עובר לצד הנכון?