שפיגל: נגד פיטורי מאמנים תחת הסכם

שפיגל: נגד פיטורי מאמנים תחת הסכם

שפיגל: נגד פיטורי מאמנים תחת הסכם

המנג`ר הוותיק דיבר על התפקיד אותו הוא עשוי למלא בטדי: "לא רוצה לאמן". למרות שהבטיח להחרים את הקבוצה, דראו הגיע לאימון. גורם במועדון: "חבל". מויאל יפתח בבלומפילד


הסאגה בכיכובו של טיביריוס דראו, מומחה הכושר הצרפתי של בית"ר ירושלים, נמשכת. אחרי שאתמול (רביעי) השתולל הצרפתי בעקבות חוסר הרצינות של השחקנים באימון ואמר: "אני לא חוזר לכאן יותר", התייצב דראו לאימון הבוקר של הקבוצה ונראה נמרץ מתמיד.

דראו הרבה לשאוג על הקשר הצעיר קובי מויאל ואף אמר לו באחד התרגילים: "אם תמשיך לא להיות מרוכז, אני שולח אותך לחדר ההלבשה". במועדון כבר מאסו בסצנות הקולניות של הצרפתי וגורם בקבוצה אמר לאתר ספורט 5: "חבל שהוא בא".
בבית"ר מעריכים מאוד את מויאל, שהיה אחד מכוכבי קבוצת הנוער שזכתה העונה באליפות. הקשר הצעיר אמור לפתוח ביום ראשון בבלומפילד במשחק מול מכבי תל אביב. מהאימון של בית"ר נעדרו שמעון גרשון ותומר בן יוסף הפצועים. גם טוטו תמוז לא נכח באימון. גל אלברמן שלא ישחק בגלל צהובים עבר טיפולים.
היות והמשחק מול מכבי נתניה במחזור האחרון ייערך במגרש נייטרלי ללא קהל, ביום ראשון תהיה ההזדמנות האחרונה של האוהדים לצפות באלופה החדשה והמאמן יוסי מזרחי לא רוצה ירידת מתח. "אני מקווה מאוד שרמת האלכוהול בדם של השחקנים ירדה, אנחנו אחרי שבוע של חגיגות ואני מקווה שהם ימשכו גם בבלומפילד", אמר מזרחי. "זאת ההזדמנות האחרונה של הקהל שלנו לראות אותנו העונה והבהרתי לשחקנים שהמחויבות עדיין לא נגמרה".
מזרחי אמר לשחקנים באסיפה: "אני מקווה מאוד שאתם לא רוצים לספוג תבוסה מול מכבי. תמשיכו להיות מקצוענים עד הסוף". מזרחי התייחס גם לתקרית עם טיבריוס דראו אתמול ואמר: "הבן אדם הזה מצפה ממכם, בדיוק כמוני, לרצינות מלאה עד סיום העונה. אני מבקש שתפגינו רצינות ותתנו כבוד לאיש".
יואב זיו: "עבר עלינו שבוע לא קל, חגגנו ועכשיו צריך לשים את הדברים בצד ולהתנהג כמו מקצוענים. לבוא ביום ראשון ולתת לקהל שלנו שואו אחרון לעונה. אנחנו השחקנים לא יודעים עוד מה קורה עם מזרחי, אנחנו רק שומעים. לנו לא אמרו כלום".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/46970.jpg
מיכאל זנדברג: "אני חושב שיש לנו עוד זמן להיות איתו. לי אין מושג מה הולך להיות פה. מה שכן, אנחנו חייבים לסיים את הליגה בצורה טובה כדי לבוא בכושר טוב לקראת ההכנות לאירופה. מי שחושב שזה פשוט לשמור על אותה רמת מתח – טועה. זה קשה מאוד עבורנו אבל נצטרך לעשות את זה בשביל הקהל שלנו".

שפיגל: "אני לא רוצה לאמן, אני רוצה לעזור לו"
בית"ר צפויה לעשות מתיחת פנים רצינית בקיץ. אחד השמות הבולטים שמועמדים להגיע למועדון הוא גיורא שפיגל, שכבר ניהל מספר שיחות עם היו"ר, אלי ארזי, לגבי תפקיד המנג`ר המקצועי. "אני רוצה להבהיר שאין לי שום רצון לאמן", אמר שפיגל בראיון היום לגל"צ, לאחר שנשאל האם יוסי מזרחי או מאמן אחר שיגיע לבית"ר צריך להרגיש מאוים על ידו.

"התפקיד שלי נועד לעזור למאמן, לא לאיים עליו. לפעמים עסקנים מתפתים לקבל החלטות שאינן נכונות, ומי שיכול לשמור על מאמן זה דווקא איש מקצוע. המטרה היא שבונים מערכת בסדר גודל כזה כדי שהיא תהיה אירופאית לכל דבר, רצוי שכולם ירגישו טוב, אחרת המערכת הזאת לא יכולה להיבנות".
על היחס למזרחי, אמר שפיגל: "אני נגד פיטורי מאמנים שהם תחת הסכם. זה לא נכון ולא בריא. אני יכול להבין כל דבר שהוא אומר או מרגיש, וכל החלטה שהוא יקבל תהיה טובה מבחינתי". שפיגל מעורה היטב בכדורגל האירופאי, ובין ידידיו נמנים לואיס פרננדז, שמוזכר כמועמד לחזור לקדנציה שנייה בבית"ר. "לדעתי פרננדז מאמן גדול, והוא יכול בהחלט לעשות דברים טובים לבית"ר ולכדורגל הישראלי, אבל אני לא נכנס לשיקולים שלו", אמר שפיגל.

לכתבות נוספות >
 
למעלה