שעלת:שאלה דחופה

רינתוש9

New member
שעלת:שאלה דחופה

אובחנתי ע"י בדיקת דם בשעלת. לפני חודש כשעוד לא הייתה ידועה הבעיה קיבלתי טיפול אנטיביוטי ב-ZETO חמשך שלושה ימים וזה לא עזר. עכשיו הרופא רשם לי אריתרו-טבע לשבועיים. האם זו לא אותה אנטיביוטיקה? האם לקחת אותה?
 
שעלת

הזטו ל 3 ימים מספיקים. לעומת זאת הסמפטומים יכולים להמשיך למרות הטיפול. האריטרו הוא אכן מאותה משפחה וכדאע להתייעץ עם הרופא שאולי רצה להמשיך את הטיפול כדי להיות יותר בטוח.
 
למעלה