שעון חורף וקיץ

GLGGM

New member
שעון חורף וקיץ

אנו באות תחום יוון, היות ואנו נמצאים באותו מקביל לעומת שעת גרינוויץ. אבל היות וביוון אין "ש"ס", "אגודה" ותפילות בהינץ החמה, שעון הקיץ שלהם נמשך מהיום ראשון אחרון של מרץ עד ליום ראשון האחרון של אוקטובר. כך והיות והשעון של ישראל חזר לשעון חורף בתחילת אוקטובר, בין ראש השמה ליום הכיפורים וביוון שינו את השעון רק אמש היה הבדל של שעה עד אמש ובמשך חודש אוקטובר. חורף נעים וגשום לכולנו
 

F a d i

New member
זהו שבשבועות האחרונים יכולנו להנות

משידורים איכותיים בשעות הלילה של יוון בשעה מוקדמת אצלנו... עכשיו שוב נצטרך להשאר ערים עוד שעה לפחות... תודה אנג'לו יום טוב..
 
למעלה