שני פיוזים בין התקן למצבר-מועיל,מזיק,לא משנה?

Rhinovirus

New member
שני פיוזים בין התקן למצבר-מועיל,מזיק,לא משנה?

אני רוצה לחבר מכשיר חשמלי למצבר בעזרת שקע מצת קניתי שקע מצת שמתחבר ישירות למצבר ויש בו פיוז על הכבל של ה + (8 אמפר) לכבל שיוצא מהמכשיר גם יש פיוז על החלק שנכנס לשקע המצת (5 אמפר) יש לחיבור כזה של מכשיר עם שני פיוזים השפעה על מערכת החשמל?
 
לא משנה

פיוז תפקידו להשרף לפני שמשהו יותר חשוב (הסלילים של האופנוע למשל) נשרף. עד לזרם שבו הוא נשרף (הנמוך מבין השניים) הפיוז מתפקד כחוט חשמל לכל דבר. בכל מקרה, הפיוז של ה 5אמפ' ישרף לפני ה 8 אלא אם תשים מפצל ועוד מכשיר ביחד על אותו שקע. השאלה היא, כמה חשמל המערכ של האופנוע צורכת לפני השקע? וכמה היא עוד מסוגלת לספק? הפיוז הראשי של מערכת החשמל (באופנועים שאני הכרתי) היה לרוב 20 אמפ'. אז אם האופנוע צורך 18 אמפ' ואתה מחבר מכשיר שצורך 4 (ולכן יש לו פיוז של 5) אז כנראה שמהר מאוד הפיוז הכללי ישרף. קח בחשבון, שלפעמים גם הפיוז מזייף (נשרף מהר מדי, או לא מספיק מהר) ואז או שתצטרך להחליף פיוזים כל יומיים או שיקרה נזק. אז לפני שאתה רץ ומחבר את מה שאתה רוצה לחבר, שים אמפר-מטר ותבדוק כמה האופנוע צורך בלי המכשיר (עם אורות גבוהים והכל). זו ההמלצה שלי
 
בדיוק לפי הספר,

במקרה של קצר בשקע, נניח כתוצאה מגשם, ישרף הפיוז של השקע. למכשיר פיוז של 5 אמפר, ככל הנראה היצרן יודע שצריכה גבוהה יותר מעידה על תקלה ולכן סביר להניח שזה ישרף ראשון.
 

C O L T

New member
אין בעיה של ממש, אבל עם הזמן

הפיוזים לפעמים מתחמצנים במגעים וזה יכול לעשות קצת צרות, אז אם אתה יכול לבטל אחד, יותר טוב. וכמו שכתבו כאן, אם יש פיוז של 5, אין כבר הגיון לשים פיוז 8, ה-5 הולך ראשון.
 
למעלה