הזמנתי ב - 14 דולר והמשלוח עלה 12
וראיתי שלא משנה כמה תבניות הזמנתי (3 או 7) - המשלוח נשאר זהה... לכן נראה לי ששווה להזמין כמה בנות יחד. לגבי פרטים - מצטערת ראיתי את האתר בשבוע שעבר והזמנתי. קבלתי הודעה 3 ימים אחרי שהחבילה נשלחה וזב ייקי עוד 8-14 ימים... אז אני מניחה ששבוע הבא אני אקבל - וזה יצא כשלושה שבועות. אני מניחה שאעשה כמה נסיונות ואם אתלהב (ונראה לי שכן...) אזמין שוב, כך שאשמח לרכז רשימה של מעוניינות...