שניקו !!!

שניקו !!!

אני ואמא (טיי) שוחחנו והגענו להחלטה את מושעית מהבית! מהיום תפרנסי את עצמך (אני לא סרסור שלך יותר) תדאגי לאוכל ומקום לינה וגם לסקס!!! כי אני ונוש לא יכולים לספק את זה יותר אז מהיום את מחוץ לבית ביי ביי
 

הילוש*

New member
סליחה.......

אפשר לאמץ אותה???? יש לי קוט´ג מזה יפה חמש אחוז כמה היא עולה??????
 

מורני !

New member
תגידו...

לא לימדו אתכם לא לאיים על Zונה בZיין??? אהההה?????? ושניקו... המיטה שלי באורח פלא פנוייה לפחות לשבוע הקרוב.... ומה גם שאת מביאה את האורגזמות איתך.... את אפילו לא תצטרכי לשלם על שהייה....
 
למעלה