שניצל ממולא
שניצל מעולה שקיבלתי מחברה ולא מפסיקה להכין. 1 קילו חזה עוף לשניצל 1 חב' פטריות חב' פטרוזיליה שום , פלפל , בצל (אפשר למלא גם בחתיכות פיצפוניות של עוף) לדפוק על חזה העוף בפטיש שיהיה שטוח ורחב לטגן בצל כשמזהיב להוסיף פטריות חתוכות-פרוסות לא גדול מידי, שום חתוך קטן, פטרוזיליה קצוצה , פלפל שחור -אני שמה גם חתיכות קטנטנות ממש של חזה עוף. (הכל מריח מעולה כשמכינים כבר נעשים רעבים) לטגן עד שנראה מוכן= העוף מלבין / הפטריות נראות רכות והריח מעולה. (זה די מהיר) לשים עם כף באמצע חזה העוף לגלגל (לקפל גם מהצד) לטבול בקמח אח"כ ביצה אח"כ פירורי לחם ולטגן בשמן על אש בינונית (לא חזק כמו לשניצל רגיל כדי שיתבשל טוב בפנים) להפוך כשהצד שלמטה השחים ולהוציא כשהציפוי משחים משני הצדדים . יוצא מעולה! (אני מוסיפה לביצה בה טובלים טיפה פלפל שחור ושמה תבלין גריל עוף ופפריקה מתוקה - מוסיף המון לטעם) אני צריכה לעצור את בעלי מלטרוף הכל כשזה יוצא טרי ולכן אנו טועמים וטועמים. אני עושה מקילו וחצי חזה עוף וקצת יותר מהמילוי כי זה אף פעם לא מספיק. השניצלים יוצאים גדולים ושמנים. ממש מעולה.
שניצל מעולה שקיבלתי מחברה ולא מפסיקה להכין. 1 קילו חזה עוף לשניצל 1 חב' פטריות חב' פטרוזיליה שום , פלפל , בצל (אפשר למלא גם בחתיכות פיצפוניות של עוף) לדפוק על חזה העוף בפטיש שיהיה שטוח ורחב לטגן בצל כשמזהיב להוסיף פטריות חתוכות-פרוסות לא גדול מידי, שום חתוך קטן, פטרוזיליה קצוצה , פלפל שחור -אני שמה גם חתיכות קטנטנות ממש של חזה עוף. (הכל מריח מעולה כשמכינים כבר נעשים רעבים) לטגן עד שנראה מוכן= העוף מלבין / הפטריות נראות רכות והריח מעולה. (זה די מהיר) לשים עם כף באמצע חזה העוף לגלגל (לקפל גם מהצד) לטבול בקמח אח"כ ביצה אח"כ פירורי לחם ולטגן בשמן על אש בינונית (לא חזק כמו לשניצל רגיל כדי שיתבשל טוב בפנים) להפוך כשהצד שלמטה השחים ולהוציא כשהציפוי משחים משני הצדדים . יוצא מעולה! (אני מוסיפה לביצה בה טובלים טיפה פלפל שחור ושמה תבלין גריל עוף ופפריקה מתוקה - מוסיף המון לטעם) אני צריכה לעצור את בעלי מלטרוף הכל כשזה יוצא טרי ולכן אנו טועמים וטועמים. אני עושה מקילו וחצי חזה עוף וקצת יותר מהמילוי כי זה אף פעם לא מספיק. השניצלים יוצאים גדולים ושמנים. ממש מעולה.